LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung Koelkast
Samsung Koelkast
Ik hoop dat dit hier goed staat, anders hoor ik het graag.
Bijna 2 jaar geleden hebben wij een koelkast gekocht van Samsung. Fijn ding, alleen, sinds gistermorgen koelt het ding niet meer.. De temperatuur in de kast, is net zo hoog als erbuiten.
Dus ik bellen, eerst met Mediamarkt, maar werd al snel doorverwezen naar Samsung..
Bellen dus, probleem uitgelegd, ja mevrouw ik ga een reparatieverzoek indienen.. En wat schetst mijn verbazing, ze kunnen pas op 2 mei een monteur langssturen om het ding na te kijken...
Dat is dus bijna een week, zonder koelkast.. Een koelkast waar je eten en drinken in zou moeten kunnen zetten, wat niet zonder koeling kan.. Dus geen zuivel, geen vlees en broodbeleg, en geen verse groente..
En als je dit dat voorlegt aan de medewerker van samsung die je aan de lijn hebt, krijg je een lullig antwoord, tja dat eet u maar een paar dagen brood.. Ja zeg... Dit kan toch niet?
En wat nou als, de monteur consatateerd dat er iets besteld moet worden om het apparaat te kunnen repareren, moeten we dan weer een week wachten?
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dit hele slechte service van Samsung.. Echt heel slecht.. Er ligt inmiddels dan ook een klacht hierover bij Samsung, maar of het helpt betwijfel ik.
Bijna 2 jaar geleden hebben wij een koelkast gekocht van Samsung. Fijn ding, alleen, sinds gistermorgen koelt het ding niet meer.. De temperatuur in de kast, is net zo hoog als erbuiten.
Dus ik bellen, eerst met Mediamarkt, maar werd al snel doorverwezen naar Samsung..
Bellen dus, probleem uitgelegd, ja mevrouw ik ga een reparatieverzoek indienen.. En wat schetst mijn verbazing, ze kunnen pas op 2 mei een monteur langssturen om het ding na te kijken...
Dat is dus bijna een week, zonder koelkast.. Een koelkast waar je eten en drinken in zou moeten kunnen zetten, wat niet zonder koeling kan.. Dus geen zuivel, geen vlees en broodbeleg, en geen verse groente..
En als je dit dat voorlegt aan de medewerker van samsung die je aan de lijn hebt, krijg je een lullig antwoord, tja dat eet u maar een paar dagen brood.. Ja zeg... Dit kan toch niet?
En wat nou als, de monteur consatateerd dat er iets besteld moet worden om het apparaat te kunnen repareren, moeten we dan weer een week wachten?
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dit hele slechte service van Samsung.. Echt heel slecht.. Er ligt inmiddels dan ook een klacht hierover bij Samsung, maar of het helpt betwijfel ik.
Re: Samsung Koelkast
2 werkdagen vind ik netjes. Het is lastig, maar valt wel te overleven. Denk da uw klacht in uw geval niet voor 2 mei zal worden opgepakt.
Nee ik verwacht ook niet dat ik voor 2 mei, een reactie op mijn klacht heb, en/of een monteur heb gezien..
Heb gister gebeld, dus dat is 6 dagen zonder koelkast... Helaas ook niet ergens de mogelijkheid om een tijdelijke koelkast te lenen...
Heb gister gebeld, dus dat is 6 dagen zonder koelkast... Helaas ook niet ergens de mogelijkheid om een tijdelijke koelkast te lenen...
Inderdaad is 2 werkdagen erg netjes, dat er een lang weekend tussen zit kunt u Samsung niet verwijten. Als de klacht helder is doorgemeld komt de monteur echt niet met lege handen, die zou het onderdeel echt wel bij zich hebben. Grappig dat u nu al een klacht neer legt, u denkt waarschijnlijk dat u de enige Samsung bezitter van Nederland bent en de monteur staat te trappelen om bij u langs te gaan. Met alle respect maar u bent op zijn minst wel erg ongeduldig.
Wij Nederlanders gooien zowiezo al veel te veel in de koelkast, het gros van het drinken hoeft helemaal niet in de koeling. Verse groente... ligt bij de supermarkt ook niet in de koeling, de bloemkool, de broccoli, de wortelen, de boontjes, aardappelen.Dat is dus bijna een week, zonder koelkast.. Een koelkast waar je eten en drinken in zou moeten kunnen zetten, wat niet zonder koeling kan.. Dus geen zuivel, geen vlees en broodbeleg, en geen verse groente..
Eieren... nergens voor nodig, tomaten zelfs beter van niet. Broodbeleg... "vroegah"hadden we een kaasstolp, kaas hoeft niet per se gekoeld.
Zuivel wordt wat moeilijker maar er zijn altijd nog gesteriliseerde producten en een pak melk / vla mag vast wel bij de buren.
Ik vermoed dat dit nog een garantiegeval is. Dan is MM uw aanspreekpunt en moeten zij het oplossen en heeft u niets met samsung te maken.Ingrid77 schreef:Ik hoop dat dit hier goed staat, anders hoor ik het graag.
2 mei dat klinkt wel heel lang, maar eigenlijk is het over 2 werkdagen.
Klopt, veel van de dingen die in een koelkast bewaard worden hoeven niet in de koelkast. Naast het feit dat een koelkast koelt, heeft deze ook kastruimte in de keuken. Voor mensen die een niet al te grote keuken hebben, is het handiger om veel dingen in de koelkast te bewaren ipv een halflege koelkast te hebben staan en die spullen weer in een andere kast moeten zetten.bprosman schreef:Wij Nederlanders gooien zowiezo al veel te veel in de koelkast ...
-
het is nog fris misschien kan je wat dingen in de schuur bewaren?als je die hebt dan ...(serieus hoor).
gelukkig is het nog niet van dat warme weer dat scheelt gelukkig.
ik snap wel dat u onthand bent,dat is logisch,
maar eerlijk is eerlijk 2 mei lijkt ver weg,maar voor je het weet staat de monteur voor je deur.
heb je geen koeltassen of koelbox?dat zijn dingen als je die ook nog op een koele plaats ligt of zet dan blijven je dingetje ook wat beter...
ja en broodbeleg,kaas kan wel even buiten de koelkast,boter ook wel..
frisdrank,vlees moet je idd echt een koele plaats voor vinden..buren??
ik heb mijn buren ook wel eens uit de brand geholpen hoor
gelukkig is het nog niet van dat warme weer dat scheelt gelukkig.
ik snap wel dat u onthand bent,dat is logisch,
maar eerlijk is eerlijk 2 mei lijkt ver weg,maar voor je het weet staat de monteur voor je deur.
heb je geen koeltassen of koelbox?dat zijn dingen als je die ook nog op een koele plaats ligt of zet dan blijven je dingetje ook wat beter...
ja en broodbeleg,kaas kan wel even buiten de koelkast,boter ook wel..
frisdrank,vlees moet je idd echt een koele plaats voor vinden..buren??
ik heb mijn buren ook wel eens uit de brand geholpen hoor
-
@ingrid
lukt het nog?zo zonder koelkast?
vandaag hier wel warm....hoop dat je een beetje je spullen goed kan houden.
nou het is zo woe ..nu..
lukt het nog?zo zonder koelkast?
vandaag hier wel warm....hoop dat je een beetje je spullen goed kan houden.
nou het is zo woe ..nu..