LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sarista vervolg
sarista vervolg
update sarista
sarista 2 weken weg voor software update
bij terugkomst afval bakje vast
volgens klantenservice resetten gedaan probleem blijft
philips zou terug bellen, dus niet.
oplossing apparaat weggooien en een ander merk kopen.
zo opgelost. gr bert
sarista 2 weken weg voor software update
bij terugkomst afval bakje vast
volgens klantenservice resetten gedaan probleem blijft
philips zou terug bellen, dus niet.
oplossing apparaat weggooien en een ander merk kopen.
zo opgelost. gr bert
Re: sarista vervolg
Je had via PB contact opgenomen met webcare zoals gevraagd ?
Re: sarista vervolg
yaden3107, waarom heb je dit onderwerp niet gewoon bij je andere topic geplaatst? Was toch wel wat simpeler geweest. Of ben ik nu te simpel?
Hadden we daar lekker verder kunnen "koffieleuten".
Hadden we daar lekker verder kunnen "koffieleuten".
Re: sarista vervolg
tenormin schreef:yaden3107, waarom heb je dit onderwerp niet gewoon bij je andere topic geplaatst? Was toch wel wat simpeler geweest. Of ben ik nu te simpel?
Hadden we daar lekker verder kunnen "koffieleuten".
Nu nog?
Re: sarista vervolg
En wat bedoelt ons ciske met: nu nog? De tijd van koffiedrinken of.....Nu nog?
Re: sarista vervolg
tenormin schreef:En wat bedoelt ons ciske met: nu nog? De tijd van koffiedrinken of.....Nu nog?
Yeps
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 19 sep 2011 11:23
Re: sarista vervolg
Beste Yaden3107,
We vinden het vervelend te horen dat het contact met de klantenservice niet verloopt zoals het hoort, we kunnen je helaas niet helpen zonder andere contactgegevens. Klopt het dat je net op de Facebook bij Senseo ook een klacht hebt geplaatst? Dan kan je uiteraard daar ook je contactgegevens laten weten, zodat we dit uit kunnen zoeken voor je.
Met groet,
Philips Webcare
We vinden het vervelend te horen dat het contact met de klantenservice niet verloopt zoals het hoort, we kunnen je helaas niet helpen zonder andere contactgegevens. Klopt het dat je net op de Facebook bij Senseo ook een klacht hebt geplaatst? Dan kan je uiteraard daar ook je contactgegevens laten weten, zodat we dit uit kunnen zoeken voor je.
Met groet,
Philips Webcare
Re: sarista vervolg
mijn sarista is nu voor de zesde keer opgehaald.
hij is 8 maanden oud.
dus wilde ik dat ding ruilen voor een saeco.
philips gaat akkoord en wil hem opsturen.
ik heb geweigerd want ik moet 159.99€ bij betalen.
de saeco hd 8761 kost 315.- €
ik heb 299.- voor de sarista betaald.
dus 16€ verschil philips berekent het tienvoudige.
dan vindt philips zichzelf nog zeer coulant want ze houden er rekening mee dat,
ik totaal 11 dagen thuis heb zitten wachten op de koeriersdienst.
heb contact gezocht met dit kan niet waar zijn van de vara zit een leuke sketch in lijkt mij.
hij is 8 maanden oud.
dus wilde ik dat ding ruilen voor een saeco.
philips gaat akkoord en wil hem opsturen.
ik heb geweigerd want ik moet 159.99€ bij betalen.
de saeco hd 8761 kost 315.- €
ik heb 299.- voor de sarista betaald.
dus 16€ verschil philips berekent het tienvoudige.
dan vindt philips zichzelf nog zeer coulant want ze houden er rekening mee dat,
ik totaal 11 dagen thuis heb zitten wachten op de koeriersdienst.
heb contact gezocht met dit kan niet waar zijn van de vara zit een leuke sketch in lijkt mij.