LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scheer en Foppen Wageningen Service
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 25 mar 2009 10:11
Scheer en Foppen Wageningen Service
Bij Scheer en Foppen Wageningen een electrolux wasmachine en een mini laptop van P.B. gekocht. In de winkel staan te twijfelen bij een Philips koffiezetapparaat, maar dat niet gelijk meebesteld. Toen wij thuiskwamen het filiaal gebeld dat wij toch het koffiezetapparaat wilden hebben hetgeen dan apart moest worden afgerekend omdat de andere artikelen contant waren betaald in de winkel.
De volgende dag zou alles geleverd worden, ook het koffiezetapparaat.
De laptop hadden wij direct meegenomen. Toen de wasmachine enkele dagen later werd bezorg was de koffiezetter er niet bij. Vergeten, maar wordt nabezorgd. Zaterdag zou hij nabezorgd worden, niemand gekomen. Weer gebeld, nee, was niet meer voorradig, maar kwam dinsdag vanuit het magazijn. Inmiddels hadden wij de wasmachine willen gaan gebruiken, maar het water gutste uit de achterkant van de machine. Maandag gebeld (over dat bellen later meer) er zou 2 dagen later een monteur komen. 2 dagen later komt er een bezorger met de koffiezetter!!!!!Op onze vraag of hij ook de wasmacine kwam repareren was zijn antwoord: Daar weet ik niets van en bovendien ben ik maar chauffeur dus mag er niet aankomen. De koffiemachine wilde ik begrijperlijkerwijze niet meer hebben. Wederom gebeld en er zou melding van gemaakt worden aan het hoofdkantoor via mai wat weer enkele dagen zou kunnen gaan duren. Toen maar eens heel erg boos geworden en er zou binnen een uur een monteur op de stoep staan. Enfin na enkele uren kwamen er twee heren en toen ik het verhaal vertelde zei hij dat hij ook maar een chauffeur was en geen monteur. Toen ontplofte ik en zei hij dat hij er toch wel even naar zou kijken. Het bleek een simpele fout te zijn geweest bij het plaatsen van de wasmachine, er was een rubberen dop vergeten te plaatsen.
Ondertussen ook nog een klachtenformulier ingevuld op de site (nooooooiiiit meer iets van gehoord) gebeld naar het nummer van de afd. service, maar dat is alleen voor internetbestellingen??????? Om de winkel in Wageningen te bereiken moet je wel een dag uittrekken, daar gaat de telefoon uren over zonder opgenomen te worden, waarschijnlijk personeelsgebrek of drukte, maar tref dan andere maatregelen zou ik zeggen. Ook de afspraken voor bezorgtijden wijken uren af van de doorgegeven tijden. Al met al zijn wij bijna 1 week bezig geweest met wachten, proberen te bellen, mailen, kwaadmaken etc.etc.
Nee, Scheer en Foppen nooit, maar dan ook nooit meer en als wij er met anderen over onze ervaringen spreken horen wij heel veel dezelfde verhalen.
Het zou Scheer en Foppen sieren als zij mensen eens goed gingen helpen en in ieder geval iets van zich zouden laten horen!!!!!!!!!!!!!!!
De volgende dag zou alles geleverd worden, ook het koffiezetapparaat.
De laptop hadden wij direct meegenomen. Toen de wasmachine enkele dagen later werd bezorg was de koffiezetter er niet bij. Vergeten, maar wordt nabezorgd. Zaterdag zou hij nabezorgd worden, niemand gekomen. Weer gebeld, nee, was niet meer voorradig, maar kwam dinsdag vanuit het magazijn. Inmiddels hadden wij de wasmachine willen gaan gebruiken, maar het water gutste uit de achterkant van de machine. Maandag gebeld (over dat bellen later meer) er zou 2 dagen later een monteur komen. 2 dagen later komt er een bezorger met de koffiezetter!!!!!Op onze vraag of hij ook de wasmacine kwam repareren was zijn antwoord: Daar weet ik niets van en bovendien ben ik maar chauffeur dus mag er niet aankomen. De koffiemachine wilde ik begrijperlijkerwijze niet meer hebben. Wederom gebeld en er zou melding van gemaakt worden aan het hoofdkantoor via mai wat weer enkele dagen zou kunnen gaan duren. Toen maar eens heel erg boos geworden en er zou binnen een uur een monteur op de stoep staan. Enfin na enkele uren kwamen er twee heren en toen ik het verhaal vertelde zei hij dat hij ook maar een chauffeur was en geen monteur. Toen ontplofte ik en zei hij dat hij er toch wel even naar zou kijken. Het bleek een simpele fout te zijn geweest bij het plaatsen van de wasmachine, er was een rubberen dop vergeten te plaatsen.
Ondertussen ook nog een klachtenformulier ingevuld op de site (nooooooiiiit meer iets van gehoord) gebeld naar het nummer van de afd. service, maar dat is alleen voor internetbestellingen??????? Om de winkel in Wageningen te bereiken moet je wel een dag uittrekken, daar gaat de telefoon uren over zonder opgenomen te worden, waarschijnlijk personeelsgebrek of drukte, maar tref dan andere maatregelen zou ik zeggen. Ook de afspraken voor bezorgtijden wijken uren af van de doorgegeven tijden. Al met al zijn wij bijna 1 week bezig geweest met wachten, proberen te bellen, mailen, kwaadmaken etc.etc.
Nee, Scheer en Foppen nooit, maar dan ook nooit meer en als wij er met anderen over onze ervaringen spreken horen wij heel veel dezelfde verhalen.
Het zou Scheer en Foppen sieren als zij mensen eens goed gingen helpen en in ieder geval iets van zich zouden laten horen!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Schijnbaar was u goed geholpen want u bestelde meerdere artikelen.
Dat van die wasautomaat is natuurlijk slordig en jammer maar een monteur heb je niet binnen een dag op de stoep staan, zelfs niet bij een Miele.
Waarom niet even naar de winkel teruggegaan en direct de verkoper om hulp gevraagd??
Ze hebben steken laten vallen dat is wel duidelijk maar we lezen hier verhalen die na maanden nog niet zijn opgelost dus die week is relatief snel.
Ik koop zo nu en dan ook weleens wat bij s en f maar tot nu is dat altijd wel oké geweest. Niet bijzonder maar gewoon oké.
Rick
Dat van die wasautomaat is natuurlijk slordig en jammer maar een monteur heb je niet binnen een dag op de stoep staan, zelfs niet bij een Miele.
Waarom niet even naar de winkel teruggegaan en direct de verkoper om hulp gevraagd??
Ze hebben steken laten vallen dat is wel duidelijk maar we lezen hier verhalen die na maanden nog niet zijn opgelost dus die week is relatief snel.
Ik koop zo nu en dan ook weleens wat bij s en f maar tot nu is dat altijd wel oké geweest. Niet bijzonder maar gewoon oké.
Rick
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 25 mar 2009 10:11
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Teruggaan naar de winkel???? De dichtsbijzijnde is in Wageningen. De verkoper was inderdaad bijzonder vriendelijk in de winkel en kan er nietd aan doen. Het is S&F de organisatie.
Bovendien moet je een winkel telefonisch kunnen bereiken. In de winkel kunnen ze niets voor je doen, want er moet per mail contact opgenomen worden met het hoofdkantoor en dat duurt soms wel een dag eer er een reaktie komt. Bovendien als ik een wasmachine etc. koop wil ik hem na installatie gaan gebruiken en niet een week of een verkeerde monteur (chauffeur) krijgen of totaal niets horen op gemaakte afspraken. Bovendien wat kost het aan mijn tijd om 4 dagen thuis te blijven wachten, bellen, weer wachten, hele dagen bellen etc. Nee, bijzonder triest voor gevallen die langer slepen, maar dit is service van de onderste plank, dus gewoon S&F bijven boycotten.
Bovendien moet je een winkel telefonisch kunnen bereiken. In de winkel kunnen ze niets voor je doen, want er moet per mail contact opgenomen worden met het hoofdkantoor en dat duurt soms wel een dag eer er een reaktie komt. Bovendien als ik een wasmachine etc. koop wil ik hem na installatie gaan gebruiken en niet een week of een verkeerde monteur (chauffeur) krijgen of totaal niets horen op gemaakte afspraken. Bovendien wat kost het aan mijn tijd om 4 dagen thuis te blijven wachten, bellen, weer wachten, hele dagen bellen etc. Nee, bijzonder triest voor gevallen die langer slepen, maar dit is service van de onderste plank, dus gewoon S&F bijven boycotten.
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
En hoe moeten wij weten dat jij niet in (de buurt van) Wageningen woont? Waarom heb je er dan uberhaupt voor gekozen om hier iets te kopen?eijckenpool schreef:Teruggaan naar de winkel???? De dichtsbijzijnde is in Wageningen.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 25 mar 2009 10:11
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Ik heb toch niet om jouw reaktie gevraagd??????? Ik richt een klacht tegen S&F en zo te lezen ben ik niet de enige.
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Voor een klacht tegen S&F moet je bij S&F zijn. Dit is een forum waarop iedereen kan en mag reageren.eijckenpool schreef:Ik heb toch niet om jouw reaktie gevraagd??????? Ik richt een klacht tegen S&F en zo te lezen ben ik niet de enige.
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Als je een bericht op dit forum post dan wil je toch neem ik aan reacties krijgen. Dat jij er niet tegen kunt dat er ook mensen zijn die het niet met je eens zijn...eijckenpool schreef:Ik heb toch niet om jouw reaktie gevraagd??????? Ik richt een klacht tegen S&F en zo te lezen ben ik niet de enige.
Waarom val je in godsnaam mensen aan die je proberen te helpen? Volgens mij heeft Rickyman toch een goede reactie gegeven, als jij dan meteen begint met aanvallen zijn er denk ik niet veel mensen die jou nog willen helpen. Nogmaals: wij kunnen toch niet weten dat jij niet in de buurt van de winkel waar je iets aanschaft woont?
1 week is trouwens niet echt bepaald lang, jij verwacht dat je de enige klant van hun bent en alles om jou draait of wat?
Maar goed, het feit dat je meteen uitvliegt tegen mij en gezien je verhaal ook meerdere keren tegen hun bent uitgevlogen zegt mij al genoeg. Net zoals het feit dat je met verschrikkelijk veel vraag- en uitroeptekens smijt overigens.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 25 mar 2009 10:11
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Helpen????Waarom val je in godsnaam mensen aan die je proberen te helpen
Via dit forum kun je andere mensen waarschuwen en S&F heeft echt wel reeds een klachtenbrief van mij ontvangen. Als jullie tevreden zijn koop je toch lekker daar!!!!!!
Dus.........ik zit niet te wachten op jullie reacties!!!!!!!!!!
-
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Dan ga thuis zitten zeuren en niet hier op het forum.
Op dit soort figuren zitten we hier niet te wachten!!
Zet dan in je bericht: geen reacties graag! Maar om zomaar iemand af te z....ken gaat te ver!
Op dit soort figuren zitten we hier niet te wachten!!
Zet dan in je bericht: geen reacties graag! Maar om zomaar iemand af te z....ken gaat te ver!
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Wat ik mij afvraag:
Wie heeft de wasmachine aangesloten na de bezorging.
Indien S&F dit heeft gedaan zouden zij deze, neem ik aan getest hebben.
En welke rubberen dop bedoeld U.
T
Wie heeft de wasmachine aangesloten na de bezorging.
Indien S&F dit heeft gedaan zouden zij deze, neem ik aan getest hebben.
En welke rubberen dop bedoeld U.
T
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Heb mn tv daar gekocht mn laptop en mn foto toestel.
Nooit problemen gehad.
Dat van de rubberendop was dus uw fout lees ik en niet die van scheer en foppen???
Het is een extra service als ze dat ding wel zelf aansluiten.
En van die koffiezetter ook een beetje dom dat u die er niet meteen bij bestelde want dan had u wellicht mischien wat extra korting gekregen.
Ik zie geen reden om te blazen naar scheer en foppen eigenlijk.
Nooit problemen gehad.
Dat van de rubberendop was dus uw fout lees ik en niet die van scheer en foppen???
Het is een extra service als ze dat ding wel zelf aansluiten.
En van die koffiezetter ook een beetje dom dat u die er niet meteen bij bestelde want dan had u wellicht mischien wat extra korting gekregen.
Ik zie geen reden om te blazen naar scheer en foppen eigenlijk.
-
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
- Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Laten wij nu toevallig ook niet op jou zitten te wachten.eijckenpool schreef: Dus.........ik zit niet te wachten op jullie reacties!!!!!!!!!!
En of de discussie wel of niet word gesloten heb je ook al niets over te zeggen.
Re: Scheer en Foppen Wageningen Service
Onbegrijpelijk dat u niet normaal kan reageren.
U lokte zelf een discussie uit!
T
U lokte zelf een discussie uit!
T