Al ruim twee jaar in bezit, topapparaat.
Nog geen problemen mee gehad, maar weet uit ervaring dat Philips bij meerdere apparaten niet moeilijk doet als er problemen zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] senseo koffiezetapparaat
Re: senseo koffiezetapparaat
Sorry Gast maar ik heb bij 1 kop de 1 kops padhouder er in en bij 2 kops de 2 kopshouder erin en ja hoor de pads zijn van DE dus wel de goede pads.
Mijn Philips Senseo HD7810 zwarte uitvoering werkt nog steeds prima, nu net weer effe ontkalkt met de Melitta ontkalker, dat is op basis van citroenzuur, en dat mag volgens de gebruiksaanwijzing van de Senseo.
Ook bij mij nog geen nieuwe ring, dus gewoon nog helemaal zoals ik heb hem gekocht.
Ook bij mij nog geen nieuwe ring, dus gewoon nog helemaal zoals ik heb hem gekocht.
Chemisch schuimmiddeltje erin.........smaak is allang niet meer wat het was.............neem een echt espressoapparaat...........maar ja das iets duurder per kopje maar das echte koffie zonder chemische toevoeging voor de schuimlaag.
zit echt geen chemisch middeltje in de koffipads.
als ik die namaakpads neem en doe er gewoon gemalen koffie
in krijg ik ook een schuimlaag.
zit hem gewoon in de ruimte onder de pads die voor het
schuim zorgd.
als ik die namaakpads neem en doe er gewoon gemalen koffie
in krijg ik ook een schuimlaag.
zit hem gewoon in de ruimte onder de pads die voor het
schuim zorgd.
De schuimlaag ontstaat door een heel slimme vinding: de pijpjes waardoor de koffie naar buiten wordt gespoten zijn niet rond, maar vierkant.
Chemische middelen om een schuimlaag te creëren tref je wel aan in oploscappucino, da's heel wat anders.
Chemische middelen om een schuimlaag te creëren tref je wel aan in oploscappucino, da's heel wat anders.
koop je senseo bij de blokker ofzo, mijn oma heeft hem uit belgie en heeft dat ding al 5x terugestuurt,en is nog niet goed terwijl je bij de blokker in nl gewoon een nieuwe krijgt als er problemen zijn , dat ligt aan het contract dat phillips met de winkel heeft.denk ik.