LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Senseo

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
silpeters

Re: Senseo

Ongelezen bericht door silpeters »

Ik heb het nieuwe model sinds een maand of vier in huis, en ik krijg de laatste tijd weinig, half gevuld schuim laagje, ook smaakt het een beetje slapjes...wie weet wat? Heb nog garantie zal ik er werk van maken,en terug naar winkel, of kan ik het zelf oplossen?

gast500

Re: Senseo

Ongelezen bericht door gast500 »

Heb sinds een week een senseo.
Moet nog wel wennen aan de smaak.

Ik vind het niet echt een koffie smaak.
Hoe zou dat komen?.
Gebruiken pads van DE.verschillende smaken geprobeerd.

Of minder water gebruiken?, maar ja dan zijn de kopjes weer niet vol.
Heeft iemand advies.?

gast500

Re: Senseo

Ongelezen bericht door gast500 »

Heeft nou iemand advies.?

Ik vind de koffie nog steeds niet smaken.

Wat doe ik verkeerd.?

:( :( :(

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

pffffffffffff, gast500, smaken verschillen nu eenmaal.
de 1 vind het lekker de ander niet.
Ga je toch weer gewoon op de oude manier koffie zetten.

gast500

Re: Senseo

Ongelezen bericht door gast500 »

Dat ga ik maar doen denk ik Gast van 11.07.

Ik heb verschillende smaken geprobeerd maar ik vind ze geen van allen naar koffie smaken.

Jammer.

gast500

Re: Senseo

Ongelezen bericht door gast500 »

Raar toch dat de koffie gezet met een Senseo geen koffiesmaak heeft?

Als je aan de koffepads ruikt nog voor ze gebruikt zijn ruik je wel een lekkere koffiesmaak.

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

Zou eens naar de dokter gaan als ik jou was.....
Vast iets mis met je smaakpapillen.... :?

gast500

Re: Senseo

Ongelezen bericht door gast500 »

Dat meen je toch niet naar de dokter gaan?

Ik meen het echt ik vind het niet smaken.

Maar ik heb nog geen andere mensen gehoord die het ook niet vinden smaken.
Toch vind ik dat raar.
Ik kan me niet indenken dat ik de enige ben die het niet vind smaken.
En gewoon gezette koffie vind ik wel lekker, dus het ligt echt niet aan mn smaakpapillen.

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

Volgens mij wel, maar wanneer jij je eigen gebreken niet wilt erkennen schiet het natuurlijk niet op. :twisted:

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

Wat een flauwe kul hier om een Senseo. Ik heb het sinds moederdag zelf ook en vind het heelijke koffie. Ik vind vooral die mokkasmaak lekker. De buren hebben ook zo,n ding en willen niet ander meer, zeggen ze!

Maar wees gerust hoor gast 500, een paar van mijn collega,s, vinden het ook niks. Die zeggen ook van, geef mij maar gewoon gezette koffie! Je bent heus geen uitzondering hoor!

Geef die Senseo maar lekker aan iemand die het wel lekker vind, zou ik zeggen. Anders staat ie alleen maar in de weg!

gast500

Re: Senseo

Ongelezen bericht door gast500 »

Ben blij dat te horen gast van 10.23 dat er nog meer mensen zijn die de koffie uit een Senseo niks vinden.

Smaken verschillen toch?
Ik ben daar eerlijk in. Om me gelijk maar door te verwijzen naar de dokter is onzin, ik neem aan dat die Gast ook niet alles even lekker vind.
Overigens ik heb de Senseo niet zelf gekocht maar als verjaardags cadeau gekregen, dus ik laat hem gewoon staan en als ik bezoek krijg kunnen de mensen kiezen uit Senseo koffie, gewone koffie, thee.

gast500

Re: Senseo

Ongelezen bericht door gast500 »

Nee ik heb nu een aantal weken Senseo koffe gebruikt maar welke smaak ik ook gebruik ik vind geen een naar koffie smaken.
Bah Niet lekker.
Ga weer lekker "normaal" koffie zetten
:) :o :lol:

FritzTheCat

Re: Senseo

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Senseo,

heel simpel, een TOP machine voor een lekker bakkie koffie. (mits je de smaken lekker vindt)

Na de PC de beste uitvinding ooit..... :wink:

burls

Re: Senseo

Ongelezen bericht door burls »

Lekker makkelijk, snel maar niet helemaal je dat. :lol:

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb al 2 jaar een senseo, helaas nog met het oude systeem deksel. Als je hem niet goed sluit is er een waterballet in de keuken.
Ik ben zeer tevreden en vind de koffiepads van Gala, donkerbruine zak, het lekkerst.
Mijn man vindt het niks. Dus staan er nu een koffiezetapparaat en senseo gebroederlijk naast elkaar op het aanrecht.

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

Wij vinden het hhel lekker die senseo .We hebben nog steeds de eerste en heeft ons noot in de steek gelaten .En de visite vinden het ook heerlijk.Ook ik heb een andere koffie zet apparaat,maar veel gebruiken wij de senseo omdat we met ons tweeen zijn.

mwil

Re: Senseo

Ongelezen bericht door mwil »

Het senseo apparaat is komende week te koop bij de Edah. Als je voor 30 euro daar boodschappen haalt, kun je het senseo apparaat voor 30 euro kopen !

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 08 Nov 2004 17:30 door Marleen


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

Ons senseo-apparaat is stuk. We hebben het apparaat op 2 september '04 naar Modern gebracht om het te laten repareren. Modern gaf aan dat dit ongeveer 3-4 weken zou duren. We konden bellen met een nummer om te horen hoe het er met onze reparatie voorstond. Dit geprobeerd: het enige wat we te horen krijgen is dat het apparaat ter reparatie aangeboden is aan de fabrikant. Hier kunnen we dus niets mee. Ondertussen zijn we op vakantie geweest en ongeveer 4 weken nadat we het apparaat weggebracht hebben ter reparatie hebben we Modern gebeld: geen nieuws, het apparaat is nog niet terug bij Modern. Dus maar weer wachten op een telefoontje dat het apparaat klaar is. 28 oktober opnieuw Modern gebeld. Het apparaat was nog niet terug. Zij zouden een berichtje sturen naar Philips en over drie dagen zouden we gebeld worden hoe het ervoor stond. Op maandag (1 nov. 04) werden we gebeld door Modern uit Tilburg. Zij deden een onderzoek naar reparaties van Modern. Aangegeven dat we het apparaat nog niet terug hadden en dat het al bijna 2 maanden duurde. Zij zouden er achteraan gaan en dezelfde week nog terugbellen. Niets gehoord. Vandaag (8 nov. '04) opnieuw Modern gebeld: ze hadden 2 dagen geleden bericht gehad van Philips. Philips kon nog niets zeggen over de reparatie. Geen nieuws dus en nog steeds ons apparaat niet terug. Philips zou deze week aan Modern laten weten hoe het ervoor staat. Modern raad ons dus aan nog even af te wachten.....
Kortom: wij wachtten nu al ruim 2 maanden op ons senseo-apparaat. Ze mogen ons ook best een nieuw apparaat sturen hoor

joukje

Re: Senseo

Ongelezen bericht door joukje »

Ik vind de Senseo een geweldige uitvinding en lekkere koffie.
Wij nemen hem zelfs mee op vakantie.
Wij gebruiken altijd pads van D.E. en van de Edah die vinden we het lekkerst.
Die van de Aldi het viest.
Maar hoor om mij heen ook wel veel mensen die afentoe ook nog wel een gewone pot koffie zetten ik gebruik mijn oude koffiezet apparaat nooit meer.

Sandra C

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Sandra C »

Ik heb sinds 3 jaar een SENSEO koffiezetapparaat, wordt dagelijks meerdere malen gebruikt en nooit geen problemen :D

Als het water lekt of iets dergelijks zit er waarschijnlijk iets verstopt maar dat is heel makkelijk te verhelpen door het filter schoon te maken.

Wij gebruiken zelfs pads van andere merken en hebben echt nooit problemen :!:

Gesloten