LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Senseo

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Rowy

Senseo

Ongelezen bericht door Rowy »

Tsjonge,

Wat hoor ik allemaal veel negatieve ervaringen over een Senseo koffiezetapparaat. :twisted:

Ik ben ook van plan om er een te kopen, maar of ik dat nu nog wil doen weet ik niet.
Kan Senseo hier niet op reageren?
Waarom zijn er zoveel problemen?
Je zou toch verwachten dat de kinderziekten er wel uit zijn, nadat ze het model ook gewijzigd hebben.

IK heb op www.senseo.nl gevraagd of ook Senseo op dit onderwerp wil reageren.
Ik ben benieuwd wat voor reacties er komen en wie weet nog wat van Senseo. :?:

joke

Re: Senseo

Ongelezen bericht door joke »

wat voor negatieve ervaringen heb je dan gehoord ,ik heb ook een senseo apparaat nog nooit geen problemen gehad ,en de koffie is heerlijk.ik zal zeggen kopen

jurgen

Re: Senseo

Ongelezen bericht door jurgen »

Ik wilde alleen ff zeggen dat ik al een tijdje de senseo heb en helemaal geen klachten heb. Ik ben er juist zeer tervreden over. het is makkelijk,snel en ook nog lekkere koffie!

Rowy

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Rowy »

Nou,

Lees maar eens op dit forum.
Er zijn genoeg mensen die klachten hebben en niet tevreden zijn over de service.

* kopjes die niet gelijk gevuld worden.
* rubbers die spontaan lekken
* lekkage van het waterreservoir etc.

En dan vooral de klachten over de snelle en trage afhandeling van deze problemen.

Joop: van de hoek

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Joop: van de hoek »

Rowy niet kopen.

Je zegt het zelf al, ze lekken rubber ring nietgoed knopjes haperen enz.
Volg je hart koop iets anders.

Gek dat de mijne perfekt werkt.
Wel de derde want de eerste twee lekte inderdaad.
De ring lekte op het vorige model, maar was dat de ring: of het dichtdraai mechanisme.
Als je bij de laatste goed oplette dat hij helemaal sloot was er niet aan de hand.

tweedemodel perfekt ( althans ons apparaat ).

Joop: van de hoek

lois

Re: Senseo

Ongelezen bericht door lois »

Onze senseo heeft ook fratsen, we krijgen tegenwoordig half gevulde kopjes en de koffie is gewoon lauw. Het is nog het oude model en vrij vaak gebruikt. Persoonlijk neem ik momenteel een ouderwets gezet bakkie. Misschien toch maar de ring vervangen? :shock:

bramgw

Re: Senseo

Ongelezen bericht door bramgw »

hafl gevulde kopjes, lauw water? wat dacht je van ontkalken...?

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

hier ook no problemoos met senseo prima ding zolang je maar die nieuwe uitvoering heb.
die oude klik uitvoering heeft vaak lekkende ringen

f v dekken

Re: Senseo

Ongelezen bericht door f v dekken »

na een en een halve maand wil het dekses niet meer open
we hebben het terug gebracht naar de winkel Uitslag, vacuum
gezogen. We zijn nu inmidelstien dagen verder, Deksel nog vast

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

Dat de deksel vacuum zuigt,komt vaker voor,soms springt hij vanzelf weer goed.Maar soms is het probleem dat de pad gescheurd is en dan komt er koffiedrap in dat kleine gaatje,daardoor zuigt hij vacuum.
Je kan de de achterkant eraf halen(waar de watertank opzit),daar zie je een slangetje lopen die naar boven gaat,die maak je los en hij gaat weer open.LET OP ! trek wel oude kleren aan want de koffie kan alle kanten opspuiten.
Slangetje moet daarna wel weer vastgezet worden anders wordt het helemaal zo'n zooitje.

Groetjes

Frank

joke55

Re: Senseo

Ongelezen bericht door joke55 »

Ik heb mijn senseo nu vanaf dag 1 (meer dan 3 jaar) gebruik hem dagelijks meerdere malen, zelfs met visite. Nog nooit problemen gehad. Heerlijke koffie, goed van temperatuur en een mooi schuim laagje. Perfect.
Zodra deze de geest geeft koop ik gelijk een andere. Kan niet meer zonder de Senseo koffiezetter. :D

vinnie2000
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:46

Re: Senseo

Ongelezen bericht door vinnie2000 »

Zodra deze de geest geeft koop ik gelijk een andere. Kan niet meer zonder de Senseo koffiezetter
Wat heeft een mens het toch moeilijk tegenwoordig.... :wink:

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

uhhhhhhh je ken er mee omgaan of je ken het niet mensen. :wink:

gast2342354234

Re: Senseo

Ongelezen bericht door gast2342354234 »

gebruiksaanwijzing wel eens gelezen??

Vinnie

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Vinnie »

Bij gebruik van pads van andere merken dan D.E. kan de Senseo vacuum zuigen, dus gebruik de originele pads!!

Gast

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Gast »

ik heb nog nooit de echte pads van DE in me senseo gehad en nooit last ervan gehad met dit apparaat dus dat is onzin

koffieleut

Re: Senseo

Ongelezen bericht door koffieleut »

Hallo....hier nog een koffieleut met problemen :?
Mijn eerste senseo heeft het heel goed gedaan...zo'n drie jaar van af dat ie op de markt is gekomen.....toen kwamen er problemen met het waterreservoir......moest ik een beetje vasthouden om hem te laten werken,maar deze problemen werden steeds erger...totdat ie het echt niet meer wilde doen......heb nu een nieuwe gekocht...nieuw model....na drie kopjes koffie....vacuum getrokken....drie keer geprobeerd ,maar probleem bleef....terug naar de winkel...heb nu weer een andere,maar hoop dat deze problemen zich niet meer voordoen.....ben erg tevreden met de smaak van de koffie.....D.E...of andere merken.

trouble
Berichten: 74
Lid geworden op: 17 feb 2004 19:40

Re: Senseo

Ongelezen bericht door trouble »

Senseo geweldig ik kan niet meer zonder!! Philips ik zal banknummer ff geven voor de gemaakte reclamekosten.

:D

Patries

Re: Senseo

Ongelezen bericht door Patries »

Trouble, jij zit wel heel erg om een praatje verlegen hè, hier op ,t forum? Kom eens lekker koffie bij me drinken dan. Is wel net zo gezellig toch? Ik heb ook zo,n mooi Senseo apparaat. Ik heb zelfs bij Philips gewerkt. Rekenen we gelijk even jou onkosten af! :D

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Senseo

Ongelezen bericht door woman4life »

senseo hebben wij ook geen problemen mee hoor
niemand die ik ken eigenlijk die er een probleem mee heeft

Gesloten