Service Coolbleu
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 18 feb 2018 12:38
Service Coolbleu
Ik bestelde bij Coolbleu 7 oktober j.l. een inductiekookplaat.
De volgende dag wordt er een pakket afgeleverd in het appartementencomplex waar ik woon.
Het is een Miele stofzuiger, zal wel voor een andere bewoner zijn is mijn gedachte en ga weer terug naar mijn appartement.
Ik kijk op mijn E-mail daar staat pakket geleverd.
Ik ging terug naar de hal en bekijk de adressticker.
Inderdaad mijn naam en adres stond er op echter er zat nog een tweede adressticker op. Totaal andere geadresseerde en adres.
Mijn reactie, niet voor mij bestemd terugbrengen naar het postagentschap. Postnl had het pakket geleverd dus daar bracht ik het ook terug.
Daar gaf men mij het advies om een foto te maken van de sticker die aan mij gericht was. Die sticker was inmiddels doorgeschrapt Ik heb ook nog een foto genomen waarop duidelijk te zien is dat er twee stickers op het pakket zitten echter de tweede adressticker is helaas niet leesbaar. IK had de reactie die ik naderhand van Coolble kreeg ook niet verwacht want dan had ik een foto genomen van beide adresstickers.
Thuisgekomen direct via chat contact gezocht met Coolbleu.
Ze wachten tot het pakket bij hun terug is. Alles komt goed.
Na enkele dagen komt het pakket dus niet terug bij Coolbleu.
Ik geef aan dat het dan waarschijnlijk is doorgestuurd naar de andere geadresseerde. Die adressticker was namelijk niet doorgeschrapt.
Coolbleu gf aan te wachten tot het pakket terug is bij hun. Via de chat wordt ik door een ander benaderd, Wederom hetzelfde vertelt en meegedeeld dat ze vermoedelijk wachten op iets dat nooit zal gebeuren.
Niets mee te maken ondanks dat ik via de chat ook de foto's heb verstuurd ze wachten tot het pakket terug is.
Vele medewerker reageren op de chat met de zelfde uitkomst. EERST MOET HET PAKKET BIJ HUN TERUG ZIJN.
We zijn nu 10 dagen verder en nog steeds is men aan het zoeken waar de MIele stofzuiger is gebleven.
Ik heb ze aangegeven dat die stofzuiger niets met mijn probleem te maken heeft, Zij ( de adresseermachine) hebben een pakket dubbel gestickerd en mijn bestelling kan dus nooit bij mij terecht komen. Ik wil genoegdoening te weten mijn geld terug.
Coolbleu blijft vooralsnog vasthouden aan het standpunt dat eerst de stofzuiger gevonden moet worden.
De volgende dag wordt er een pakket afgeleverd in het appartementencomplex waar ik woon.
Het is een Miele stofzuiger, zal wel voor een andere bewoner zijn is mijn gedachte en ga weer terug naar mijn appartement.
Ik kijk op mijn E-mail daar staat pakket geleverd.
Ik ging terug naar de hal en bekijk de adressticker.
Inderdaad mijn naam en adres stond er op echter er zat nog een tweede adressticker op. Totaal andere geadresseerde en adres.
Mijn reactie, niet voor mij bestemd terugbrengen naar het postagentschap. Postnl had het pakket geleverd dus daar bracht ik het ook terug.
Daar gaf men mij het advies om een foto te maken van de sticker die aan mij gericht was. Die sticker was inmiddels doorgeschrapt Ik heb ook nog een foto genomen waarop duidelijk te zien is dat er twee stickers op het pakket zitten echter de tweede adressticker is helaas niet leesbaar. IK had de reactie die ik naderhand van Coolble kreeg ook niet verwacht want dan had ik een foto genomen van beide adresstickers.
Thuisgekomen direct via chat contact gezocht met Coolbleu.
Ze wachten tot het pakket bij hun terug is. Alles komt goed.
Na enkele dagen komt het pakket dus niet terug bij Coolbleu.
Ik geef aan dat het dan waarschijnlijk is doorgestuurd naar de andere geadresseerde. Die adressticker was namelijk niet doorgeschrapt.
Coolbleu gf aan te wachten tot het pakket terug is bij hun. Via de chat wordt ik door een ander benaderd, Wederom hetzelfde vertelt en meegedeeld dat ze vermoedelijk wachten op iets dat nooit zal gebeuren.
Niets mee te maken ondanks dat ik via de chat ook de foto's heb verstuurd ze wachten tot het pakket terug is.
Vele medewerker reageren op de chat met de zelfde uitkomst. EERST MOET HET PAKKET BIJ HUN TERUG ZIJN.
We zijn nu 10 dagen verder en nog steeds is men aan het zoeken waar de MIele stofzuiger is gebleven.
Ik heb ze aangegeven dat die stofzuiger niets met mijn probleem te maken heeft, Zij ( de adresseermachine) hebben een pakket dubbel gestickerd en mijn bestelling kan dus nooit bij mij terecht komen. Ik wil genoegdoening te weten mijn geld terug.
Coolbleu blijft vooralsnog vasthouden aan het standpunt dat eerst de stofzuiger gevonden moet worden.
Re: Service Coolbleu
Het is Coolblue, niet Coolbleu.
Je maakt het verhaal wat ingewikkeld met onnodige zaken. maar als ik het goed begrijp komt her erop neer dat jij iets besteld hebt wat nog niet geleverd is en er is geleverd is dat jij niet besteld hebt en dat jij naar een Postnl punt hebt gebracht.
Ongeacht wat Coolblue zegt zijn dit twee verschillende zaken. Zij hebben het gekochte (en betaalde) niet geleverd.
Je maakt het verhaal wat ingewikkeld met onnodige zaken. maar als ik het goed begrijp komt her erop neer dat jij iets besteld hebt wat nog niet geleverd is en er is geleverd is dat jij niet besteld hebt en dat jij naar een Postnl punt hebt gebracht.
Ongeacht wat Coolblue zegt zijn dit twee verschillende zaken. Zij hebben het gekochte (en betaalde) niet geleverd.
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 18 feb 2018 12:38
Re: Service Coolbleu
Dat is ook mijn idee, echter Coolblue heeft een totaal ander standpunt en er wordt op elke chat of mail door een ander gereageert inmiddels loopt dat al tegen de dertig.. Ik heb dus ook geen vast aanspreekpunt. Zodra ik op iemand reageer, gewoon uit fatsoen komt er weer een andere reactie. Ik heb nu aangegeven geen enkel reactie meer te willen want ik begin te koken.
Re: Service Coolbleu
Hebt u niet eerst even Coolblue gebeld, voordat u het pakket naar het postagentschap bracht?
NeoDutchio
en Leo Frings
vinden dit leuk
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 18 feb 2018 12:38
Re: Service Coolbleu
Ik heb inderdaad niet eerst Coolblue gebeld of op andere wijze contact gezocht maar gedaan wat mijn ingeving was, niet voor mij bestemd, geleverd via Postnl retour naar Postnl.
Maar hoe dan ook, binnen een half uur nadat ik hier mijn post plaatste alles ineens opgelost.
Maar hoe dan ook, binnen een half uur nadat ik hier mijn post plaatste alles ineens opgelost.
Re: Service Coolbleu
Mooi, ook weer in orde.
Leo Frings
vindt dit leuk
Re: Service Coolbleu
Wonderlijk effectief soms, zo'n forumLeo Frings schreef: ↑19 okt 2022 13:03Maar hoe dan ook, binnen een half uur nadat ik hier mijn post plaatste alles ineens opgelost.
Re: Service Coolbleu
... dus dan plak je een retourformulier voor een inductiekookplaat op een doos met een stofzuiger? En jij denk dat dat wél goedkomt?
Re: Service Coolbleu
Persoonlijk zou ik vóór terugzending van dat pakket contact opgenomen hebben met Coolblue.
Seinhuis
vindt dit leuk
-
- Berichten: 12811
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Service Coolbleu
Inderdaad. Als er een kookplaat herroepen word en er word een stofzuiger ontvangen, dan weet je op voorhand al dat dat ook fout gaat. In dit geval is een fout overduidelijk en daarvoor zal eerst de verkoper benaderd moeten worden.
Re: Service Coolbleu
Sorry, maar het is toch wel een beetje typerend voor de verhuferting van de maatschappij. Mensen maken een fout (kan iedereen gebeuren) en in plaats van eerst met die mensen in gesprek te gaan nagel je ze eerst aan de schandpaal. En dan trots zijn dat dat het probleem heeft opgelost. Hoe zou je het vinden als mensen dat met jou zo zouden doen als je een keer een fout maakt? Ik neem dat je dan ook graag wil dat ze het eerst me je besprekene.Leo Frings schreef: ↑19 okt 2022 13:03Ik heb inderdaad niet eerst Coolblue gebeld of op andere wijze contact gezocht maar gedaan wat mijn ingeving was, niet voor mij bestemd, geleverd via Postnl retour naar Postnl.
Maar hoe dan ook, binnen een half uur nadat ik hier mijn post plaatste alles ineens opgelost.
NeoDutchio
vindt dit leuk
Re: Service Coolbleu
Waarschijnlijk was gewoon even contact opnemen met Coolblue effectiever geweest.Moneyman schreef: ↑19 okt 2022 13:27Wonderlijk effectief soms, zo'n forumLeo Frings schreef: ↑19 okt 2022 13:03Maar hoe dan ook, binnen een half uur nadat ik hier mijn post plaatste alles ineens opgelost.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Service Coolbleu
Hoe dan??Leo Frings schreef: ↑19 okt 2022 13:03Ik heb inderdaad niet eerst Coolblue gebeld of op andere wijze contact gezocht maar gedaan wat mijn ingeving was, niet voor mij bestemd, geleverd via Postnl retour naar Postnl.
Maar hoe dan ook, binnen een half uur nadat ik hier mijn post plaatste alles ineens opgelost.
Dorfje
vindt dit leuk
Re: Service Coolbleu
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat rwolters bedoelde dat contact opnemen voordat je acties onderneemt effectiever was geweest. In dat geval ben ik het volledig met hem eens.
-
- Berichten: 3448
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Service Coolbleu
Nee, in zijn eerste reactie spreekt hij over het aan de schandpaal nagelen van een bedrijf ZONDER contact vooraf. En dat noemt hij verhuftering.
Dan reageer je inderdaad zonder de openingspost te lezen. En dus is de reactie van fonsflons correct.
Dan reageer je inderdaad zonder de openingspost te lezen. En dus is de reactie van fonsflons correct.
Re: Service Coolbleu
Coolblue mikt altijd dat je een lach op je gezicht krijg, dus wat je kan proberen is altijd te zeggen dat je nog geen glimlach hebt na alle service die je hebt ontvangen. Zo kan je door blijven schakelen totdat ze je een glimlach bezorgen. Coolblue is soms prijziger, maar proberen wel altijd je glimlach te waarborgen, in tegenstelling tot zijn goedkopere concurrenten. Bij Coolblue geeft ik daarom altijd de tip mee om eerst altijd het gesprek aan te gaan met hun support team.