LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service mediamarkt
Service mediamarkt
Zondagavond een nieuwe wasmachine besteld bij mediamarkt omdat ze hem in de winkel niet voorradig hadden. Beetje vreemd want via de webshop binnen 24 uur en mediamarkt zelf 10werkdagen maar goed daar gaat het niet om.
15 euro extra betaald zodat die zou worden neergezet op plek en klaar voorgebruik. Ze wilden hem niet aansluiten omdat die op trekschakelaar moest oke kon ik ook nog begrijpen. Zet jullie hem dan wel zo neer dat ik hem direct kan gebruiken als die aangesloten wordt ja geen probleem doen we..
Wij bezig om hem aan te sluiten wat bleek de waterslang was het schroefdraad al van stuk balen dus snel naar de winkel nieuwe halen plus een aquastop dus ook weer 20 euro voor betaald want ja moet wel wassen. de wasmachine met de nieuwe slang aangesloten. was erin en draaien maar en hij begint te centrifugeren en er komt me toch een kabaal weg dat ik dacht die wasmachine komt zo door de vloer heen. Wat bleek er zat onder nog een gigantisch stuk piepschuim die bijna mijn wasmachine gesloopt had. Ik bel vandaag netjes heen want ja via de webshop kan je niet langs de winkel verhaal uitgelegd wat krijg je als antwoord ja en wat verwacht je van mij.. Nou eeh heb 15 euro betaald om de wasmachine op plek te krijgen en klaar voor gebruik en dan wordt er bepaalde dingen vergeten waar betaal ik voor??? dan de waterslang ik zeg is volgens mij niet helemaal normaal krijg ik daarop als antwoord ja dan had je gister moeten bellen dan hadden er foto`s gemaakt kunnen worden en bla bla bla met andere woorden dan had ik nog niet kunnen wassen. Ik zeg mevr u weet zelf denk ik ook wel dat ik geen 3dagen zonder wasmachine kan. Ik moest wel een slang kopen. Uiteindelijk zet ze een ticket open voor de slang moest foto`s maken en deze naar een mailadres toe sturen maar ze zei wel denk niet dat je geld terug krijgt.. eeh pardon koop een nieuwe wasmachine van 400 euro verwacht dat slang goed is en dat ik voor die 15 euro ook service krijg want ja anders had ik dat niet hoeven betalen hadden we het zelf gedaan komt op zelfde neer.
Ik had wel iets meer service verwacht van zo`n groot bedrijf
15 euro extra betaald zodat die zou worden neergezet op plek en klaar voorgebruik. Ze wilden hem niet aansluiten omdat die op trekschakelaar moest oke kon ik ook nog begrijpen. Zet jullie hem dan wel zo neer dat ik hem direct kan gebruiken als die aangesloten wordt ja geen probleem doen we..
Wij bezig om hem aan te sluiten wat bleek de waterslang was het schroefdraad al van stuk balen dus snel naar de winkel nieuwe halen plus een aquastop dus ook weer 20 euro voor betaald want ja moet wel wassen. de wasmachine met de nieuwe slang aangesloten. was erin en draaien maar en hij begint te centrifugeren en er komt me toch een kabaal weg dat ik dacht die wasmachine komt zo door de vloer heen. Wat bleek er zat onder nog een gigantisch stuk piepschuim die bijna mijn wasmachine gesloopt had. Ik bel vandaag netjes heen want ja via de webshop kan je niet langs de winkel verhaal uitgelegd wat krijg je als antwoord ja en wat verwacht je van mij.. Nou eeh heb 15 euro betaald om de wasmachine op plek te krijgen en klaar voor gebruik en dan wordt er bepaalde dingen vergeten waar betaal ik voor??? dan de waterslang ik zeg is volgens mij niet helemaal normaal krijg ik daarop als antwoord ja dan had je gister moeten bellen dan hadden er foto`s gemaakt kunnen worden en bla bla bla met andere woorden dan had ik nog niet kunnen wassen. Ik zeg mevr u weet zelf denk ik ook wel dat ik geen 3dagen zonder wasmachine kan. Ik moest wel een slang kopen. Uiteindelijk zet ze een ticket open voor de slang moest foto`s maken en deze naar een mailadres toe sturen maar ze zei wel denk niet dat je geld terug krijgt.. eeh pardon koop een nieuwe wasmachine van 400 euro verwacht dat slang goed is en dat ik voor die 15 euro ook service krijg want ja anders had ik dat niet hoeven betalen hadden we het zelf gedaan komt op zelfde neer.
Ik had wel iets meer service verwacht van zo`n groot bedrijf
Re: Service mediamarkt
Mediamarkt heeft al jaren de volgende stelregel :
Om klachten over de service te voorkomen geven wij geen service meer.
Om klachten over de service te voorkomen geven wij geen service meer.
Re: Service mediamarkt
Bij enkele andere zoals Wehkamp of Bobshop is het naast bezorgen ook aansluiten en plaatsen...
Ze gaan na aansluiten meestal spoelprogramma draaien en als het snoer lang genoeg is gelijk op trekschakelaar of je geeft een langer snoer.....van de vorige?
Dus een goede leverancier die via Post NL bezorging uitbestede inclusief uitpakken, transportbeveiliging en even proef draaien en schoon maken door kort programma.....
En ze reken niets extra en vermoedelijk had je voor hetzelfde geld of minder dezelfde machine gehad....
Ze gaan na aansluiten meestal spoelprogramma draaien en als het snoer lang genoeg is gelijk op trekschakelaar of je geeft een langer snoer.....van de vorige?
Dus een goede leverancier die via Post NL bezorging uitbestede inclusief uitpakken, transportbeveiliging en even proef draaien en schoon maken door kort programma.....
En ze reken niets extra en vermoedelijk had je voor hetzelfde geld of minder dezelfde machine gehad....
Re: Service mediamarkt
Dit soort machines waar je eigenlijk niet zonder kan bestel ik altijd bij de locale vakman. Daar hoef je niets extra te betalen en laten ze je niet zitten wanneer iets niet klopt. Bovendien bezorgen ze zelf.
Re: Service mediamarkt
precies.. sommige dingen kun je nu eenmaal beter niet online bestellen.
Re: Service mediamarkt
Een zeer slechte winkel de MediaMarkt. Als je er wat koopt en het doet het niet laten ze je lekker verrekken. Service van lik m'n vestje.
Re: Service mediamarkt
Er zijn webwinkels die beter zijn als plaatselijke......
Maar ik noem niet mijn naam want ik heb er een!
Wel is het vaak blij de kleinere betere service en persoonlijker dan de grote maar ook Wehkamp heeft het via Post NL dochter geregelde bezorgdienst goed voor elkaar met bezorgen, uitpakken en aansluiten, zelfs naar boven op zolder mag, alleen de kabel voor trekschakelaar is soms niet inbegrepen maar bij voldoende kabel aanwezig doen ze het wel.
Dus ook een grote concurrent van mij is net zo goed en leverde een werkende machine op die via korte programma de resten uit de machine spoelde...
Dus werkend afleveren komt zowel bij mijn kleine als deze grote voor.
Maar er zijn meerdere grote die het ook goed doen, lees maar eens een website....
Maar ik noem niet mijn naam want ik heb er een!
Wel is het vaak blij de kleinere betere service en persoonlijker dan de grote maar ook Wehkamp heeft het via Post NL dochter geregelde bezorgdienst goed voor elkaar met bezorgen, uitpakken en aansluiten, zelfs naar boven op zolder mag, alleen de kabel voor trekschakelaar is soms niet inbegrepen maar bij voldoende kabel aanwezig doen ze het wel.
Dus ook een grote concurrent van mij is net zo goed en leverde een werkende machine op die via korte programma de resten uit de machine spoelde...
Dus werkend afleveren komt zowel bij mijn kleine als deze grote voor.
Maar er zijn meerdere grote die het ook goed doen, lees maar eens een website....
Re: Service mediamarkt
Welke lokale vakman? Beetje onzin opmerking. Alsof die zulke goede service geven.crazyme schreef:Dit soort machines waar je eigenlijk niet zonder kan bestel ik altijd bij de locale vakman. Daar hoef je niets extra te betalen en laten ze je niet zitten wanneer iets niet klopt. Bovendien bezorgen ze zelf.
Re: Service mediamarkt
Beetje offtopic. Voor grote apparaten zoals vaatwasser, wasmachines etc kun je hier in Den Bosch de afvalstoffendienst bellen , aan de straat zetten en ze halen m gratis op.
Re: Service mediamarkt
ik had bij expert een wasmachine gekocht voor 400 euro, die hebben zij gratis gebracht (12km)
aangesloten en de oude meegenomen. dat is pas service zonder extra kosten.
aangesloten en de oude meegenomen. dat is pas service zonder extra kosten.