Beste Samsung,
Eind vorige maand is van mijn Wasmachine de printplaat voor het aansturen van de motor gesneuveld. Ik heb toen eerst zelf contact opgenomen met jullie maar dit was vruchteloos, de jufrouw die ik aan de telefoon had luisterde niet eens naar wat ik zei en was alleen geïnteresseerd in het sturen van een servicemonteur. Aangezien ik zelf technicus ben had ik het probleem al opgespoord en wilde ik alleen informatie over de benodigde printplaat en waar ik die kan kopen, maar ze wilde me daarin niet helpen.
Enigszins geïrriteerd ben ik toen naar het onderdelenhuis gegaan om een nieuwe printplaat te bestellen. Nadat zij met jullie in contact zijn getreden is er nog het een en ander heen en weer gebeld over het type en prijsopgaaf zonder vrucht af te werpen.
Nu hebben een print besteld maar is deze nog steeds niet binnen!
Mijn Wasmachine is al vijf weken kapot en ik hoor alleen maar verhalen over dat de betreffende afdeling onderbezet is, dat men het zo druk heeft, dat men het niet weet en zo voort.
Toen ik deze machine aanschafte heb ik nog extra navraag gedaan over service en onderdelen e.d. en volgens de Mediamarkt en Samsung was dit allemaal o.k. en nu de nood aan de man is zit ik gewoon minstens anderhalve maand zonder wasmachine!!
Wel Samsung ik had niet verwacht afgescheept te worden. Ik vind dit echt te waardeloos voor woorden en zal dit ook niet voor me houden. Willen jullie me soms wijsmaken dat jullie geen enkele print hebben liggen bij jullie service afdeling? Of zijn jullie gewoon zo slecht voorbereid! En ja, het is vakantietijd maar dit duurt nu al veel te lang. Een beetje Goodwill van jullie kant was leuk geweest maar blijkbaar te veel gevraagd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service Samsung wederom waardeloos!
Re: Service Samsung wederom waardeloos!
Praat me niet over de service van samsung
Wij hebben een amerikaanse koelkast (2,5 jr oud) en op 25 juni begaf de vriezer het,
de telefonist wilde geen monteur sturen ik moest de boel eerst maar eens
resetten. Zo gezegd zo gedaan, alleen sloegen nu de stoppen door en
had ook m'n koelkast het begeven.
5 juli kwam er een monteur die dacht 'm gemaakt te hebben maar na een
aantal uur bleek dit niet het geval
7 juli, monteur nr 2 staat voor de deur, hij bekijkt de boel eens,
pleegt telefoontje met een colega en zegt dat het iets heel anders moet zijn.
Na wat dingen getest te hebben kwam hij tot de conclusie dat ie niet
meer te maken valt en vraagt een omruilgarantie aan
(wij hadden gelukkig 5 jr extra garantie afgesloten)
De volgende dag belt samsung dat ze accoord gaan met de omruiling
zij gaan alles naar de block sturen alleen dit kan wel 10 werkdgn
gaan duren. We wachten dus (on)rustig nog even verder.
Afgelopen maandag toch maar eens gebeld met samsung, die hebben
't uitgezocht en alles bleek al bij de block te zijn, daar moesten
we dus maar contact mee opnemen
Dus ik bellen ..... mevrouw wij weten van niks, we hebben niks van
samsung ontvangen, ik ga 't uitzoeken en bel u terug
Eind van de dag belt de block inderdaad terug met de mededeling dat er bij
de samsung niks over een omruiling bekend is, sterker nog,
samsung had gezegd dat er helemaal geen monteur is langsgeweest.
Of ik even de werkbon van de monteur kon opsturen
Dat heb ik gedaan en ook maar meteen zelf even met samsung gebeld,
ja mevrouw die afdeling is al gesloten kunt u morgen even met
de klachtenafdeling bellen
Ik vanmorgen weer gebeld, de klachtenafdeling mevrouw? dat kan
niet dat kan alleen per email
Dus ik het hele verhaal voor de zoveelste keer uitgelegd,
mevrouw het is onmogelijk dat samsung dat gezegd heeft want ik
heb hier een hele lijst van telefoontjes
Ik stuur uw klacht door naar de calamiteitenafdeling en u word
met 3 werkdagen hierover terug gebeld
Inmiddels is dit dag 35 zonder koelkast en vriezer en voor
die afdeling terug belt (als ze al terug bellen) zijn we alweer 5 dgn verder.
Samsung stuurt je van het kastje naar de muur en houd je gewoon
aan 't lijntje, de goodwill van samsung is heel ver te zoeken
Ik heb dus ook werkelijk geen goed woord over voor samsung
Van mij mogen ze een ijskoude douche ontvangen
Wij hebben een amerikaanse koelkast (2,5 jr oud) en op 25 juni begaf de vriezer het,
de telefonist wilde geen monteur sturen ik moest de boel eerst maar eens
resetten. Zo gezegd zo gedaan, alleen sloegen nu de stoppen door en
had ook m'n koelkast het begeven.
5 juli kwam er een monteur die dacht 'm gemaakt te hebben maar na een
aantal uur bleek dit niet het geval
7 juli, monteur nr 2 staat voor de deur, hij bekijkt de boel eens,
pleegt telefoontje met een colega en zegt dat het iets heel anders moet zijn.
Na wat dingen getest te hebben kwam hij tot de conclusie dat ie niet
meer te maken valt en vraagt een omruilgarantie aan
(wij hadden gelukkig 5 jr extra garantie afgesloten)
De volgende dag belt samsung dat ze accoord gaan met de omruiling
zij gaan alles naar de block sturen alleen dit kan wel 10 werkdgn
gaan duren. We wachten dus (on)rustig nog even verder.
Afgelopen maandag toch maar eens gebeld met samsung, die hebben
't uitgezocht en alles bleek al bij de block te zijn, daar moesten
we dus maar contact mee opnemen
Dus ik bellen ..... mevrouw wij weten van niks, we hebben niks van
samsung ontvangen, ik ga 't uitzoeken en bel u terug
Eind van de dag belt de block inderdaad terug met de mededeling dat er bij
de samsung niks over een omruiling bekend is, sterker nog,
samsung had gezegd dat er helemaal geen monteur is langsgeweest.
Of ik even de werkbon van de monteur kon opsturen
Dat heb ik gedaan en ook maar meteen zelf even met samsung gebeld,
ja mevrouw die afdeling is al gesloten kunt u morgen even met
de klachtenafdeling bellen
Ik vanmorgen weer gebeld, de klachtenafdeling mevrouw? dat kan
niet dat kan alleen per email
Dus ik het hele verhaal voor de zoveelste keer uitgelegd,
mevrouw het is onmogelijk dat samsung dat gezegd heeft want ik
heb hier een hele lijst van telefoontjes
Ik stuur uw klacht door naar de calamiteitenafdeling en u word
met 3 werkdagen hierover terug gebeld
Inmiddels is dit dag 35 zonder koelkast en vriezer en voor
die afdeling terug belt (als ze al terug bellen) zijn we alweer 5 dgn verder.
Samsung stuurt je van het kastje naar de muur en houd je gewoon
aan 't lijntje, de goodwill van samsung is heel ver te zoeken
Ik heb dus ook werkelijk geen goed woord over voor samsung
Van mij mogen ze een ijskoude douche ontvangen