LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service whirlpool

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
chisha

slechte service whirlpool

Ongelezen bericht door chisha »

26 januari koelkast gekocht van whirlpool.Slechts 589 euro.Na precies een maand op 26 februari was de koelvries combinatie al stuk.Wij gebeld en er kwam een monteur.Die had niet echt een idee wat er was maar heeft er een nieuwe printplaat ingezet.Nu twee weken later weer kapot.Ik heb al twee keer de hele inhoud van mijn koelkast weg moeten gooien.Nu willen ze dus weer een monteur langs sturen.Ik ben het vertrouwen in de koelkast een beetje kwijt.Is het normaal dat een splinter nieuwe koelkast steeds gerepareerd word ipv een nieuwe aangeboden krijgen?

Toolboy

Re: slechte service whirlpool

Ongelezen bericht door Toolboy »

Hallo chisha.
De info is niet voldoende is het een combie met dubbele compressor?
Ten tweede is de inhoud te verhalen op uw eigen inboedelverzekering

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Maakt niet zoveel uit Toolboy dubbele compressor.
Stuk is stuk en bij de derde keer mag chisha een
nieuwe eisen.
Persoonlijk heb ik het niet zo op met Wirlpool-Bauknecht.

chisha

Is dat echt zo dat je de derde keer een nieuwe krijg?
Vrijdag word namelijk de tweede keer dat ze hem komen maken.Dan weet ik het als het weer voorkomt.
En inderdaad heb ik het nu ook niet meer zo op whirlpool.
Ik denk ook niet dat het uitmaak wat voor soort je koop het gaat om het principe

Toolboy

Nope .
Als na de derde vruchteloze reparatie aan te tonen is dat het de 4de keer goedkomt en het komt niet goed dan maakt u pas kans op een nieuwe koelkast.

chisha

wat een waardeloze wetten heb je toch in nederland
Maar ook de service is super slecht.Ik ben van de week bij it's geweest die contact heeft gehad waar wij bij waren met whirlpool.Er is afgesproken dat het naar de afdeling afgekeurde koelkasten zou gaan.En vervolgens word ik gebeld door whirlpool dat er weer een monteur komt.Dat mens daar aan de lijn maak je gewoon voor leugenaar uit en zegt gewoon dat die man helemaal niet heeft gebeld.Ik stond ernaast toen hij belde.Die vrouw zei ook dat ze de monteur had gesproken die hier is geweest en het verhaal wat hij hier heeft verteld dat hij geen idee had wat het was had ik ook gelogen.
wat mij nog het meeste steekt is dat ik gewoon voor leugenaar uit word gemaakt.

Toolboy

@ chisha.

Graag zou ik van je willen vernemen wat voor een kuren de koelkast vertoond en het type/service nummer.

bvd T

chisha

Het is het type arc 7472 inox
het is een nofrost koelkast.
De eerste keer kwam ik erachter toen ik iets uit de koelkast wilde pakken waren mijn spullen helemaal lauw.Ik heb toen een thermometer erin gelegd en die gaf 19 graden aan.Toen ik mijn vriezer opende zat de hele deur met ijs wat niet zou mogen met een nofrost en mijn spullen waren heel diep bevroren.Monteur heeft er een nieuwe printplaat in gezet en aan de achterkant schuim eruit gesloopt en er een stuk van een of ander spul erin gestopt en de deur gesteld want die zat volgens hem niet goed.
Na twee weken trok ik weer mijn koelkast open en ja je raad het al weer 18 graden en de vriezer weer aangevroren.
De monteur die hier was zei met weinig worden dat hij niet echt achter dit produkt stond en stond er ook niet van te kijken dat hij stuk was.
Ben jij bekend met koelkasten of werk je bij de whirlpool?

Toolboy

Nope ik werk niet voor Wp
Ik werk zelfstandig.

Ik heb het e.a even nagekeken en het is een dubbeldeurs met een enkele compressor.
De klacht die u aangeeft is duidelijk.
Als ik u was zou ik per direct een vervangend apparaat eisen aangezien u het vertrouwen in deze kwijt bent. en terrecht.
Klopt het dat het servicenr van de kast 850174711040 is?
Staat op een sticker aan de binnenkant als het goed is.

T

chisha

Is er een probleem met deze koelkast bekend?
Omdat je zegt dat ik een nieuwe moet eisen.
Het serie nummer is 850174711041 dus dat laatste cijfer is een 1.het is een zilverkleurige koelkast.
hoop dat je me wat verder kan helpen.

VanTels

Ongelezen bericht door VanTels »

Wat u het best kunt doen:
www.itsonline.nl
Boven aan de website klikt u op service
Dan klikt u aan de linkerkant op klantenservice
Als u dit formulier invult en hetzelfde verhaal als hier vermeld en ook daarbij de reparatie bonnummers vermeld dan moet het goed komen!

chisha

Zou je denken.We hebben namelijk ook al telefonisch contact gehad met het hoofdkantoor van it's.Die man daar van consumentenbelangen zei dat hun toch geen nieuwe geven en dat het ook niet waar was dat de verkoper waar wij de koelkast hebben gekocht de whirlpool had gebeld terwijl ik er zelf naast stond.
Het enige wat ze doen is repareren.

Toolboy

@ chisha.

Buiten dit forum om wil ik je graag helpen.(kosteloos)
Post me maar naar m`n envelopje.
Het eventuele resultaat kunnen we hier weer posten.

T

chisha

Heb van de week na een tweede bezoek van de monteur die naar mijn koelkast kwam kijken omdat deze weer gerepareerd zou worden even een bezoekje gebracht aan de it's waar ik hem gekocht had.
De goede man vond ook de service van whirpool erg vreemd en heeft het zo geregeld dat wij via it's een nieuwe kregen.Dat noem ik pas service.Hun gaan het nu verder oplossen met de whirlpool.
En nee ik heb zeker geen whirlpool meer genomen maar een mooie bosch.hoop dat daar de service beter is.

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

En nee ik heb zeker geen whirlpool meer genomen maar een mooie bosch.hoop dat daar de service beter is.
In ieder geval zal het product beter zijn.

Wij hebben al jaren veel van Bosch/Siemens en dat is altijd prima.
Een vaatwasser van Bauknecht (is ook gewoon whirlpool of andersom) hebben we onlangs al binnen 5 jaar na vele problemen aan de straat gezet.

Als we nu een apparaat zoeken dan gaan we alleen nog voor merken als Liebherr, Bosch/Siemens of Miele.
Niet gezegd dat daar nooit problemen mee zijn, maar wij hebben ze nog niet gehad.

chisha

Ik hoop dat ik hier meer plezier van heb.Het gaat mijn nog niet eens zo zeer om het produkt maar meer de service die een bedrijf geeft.

Ik weet wel dat ik hier veel meer positieve dingen heb gelezen over bosch dan over bauknecht en whirlpool.
en hoop dan ook dat de service bij de bosch iets beter is dan bij wp

lircky

Ongelezen bericht door lircky »

Ik zit met het zelfde, in mei 2006 een keuken bij brugman gekocht met Whirlpool apparatuur. September 2006 over defect, laten maken. July over kapot, laten maken. 1 dag later over kapot. Laten maken, zelfde avond weer kapot. weer afspraak nou is er een onderdeel besteld en nu heb ik inmiddels al 3 week geen oven meer. Kun je hier als concument IETS tegen doen.

Gesloten