Sodastream siroop in gewoon bubbelwater?

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Moneyman

Re: Sodastream siroop in gewoon bubbelwater?

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
19 nov 2024 11:15
Wat ik eigenlijk interessanter vindt: waarom heb je een apparaat in huis dat je toch niet gebruikt?
Simpel: ik ben er nog niet aan toegekomen om te bedenken wat ik ermee ga doen ;-)
Erthanax schreef:
19 nov 2024 10:03
Dat verrast me niet echt; een Sodastream combineert ook niet zo met whisky, denk ik 😁 Ik ben wel oprecht benieuwd of er nog veel druk in die cilinder zit 🤔
Hahaha ik ha er mijn whisky in ieder geval niet mee verpesten :lol:

Maar "gelukkig" bestaat er ook whisky-siroop ;-)

Afbeelding

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moneyman schreef:
19 nov 2024 08:47
De eerste koolzuur-cilinder zit er nog in: zegt dat genoeg? :wink:
Misschien was die heel gauw leeg en vergeet je al een paar jaar een nieuwe te bestellen.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Zit daar dat lachgas in? Oh nee, dat is de slagroomspuit.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Het sodastream apparaat was destijds een hype, leuk voor een tijdje maar uiteindelijk staan de meesten ergens in een kast stof te vangen.
Niet alleen dit apparaat maar complexe keukenmachines met allerlei hulpstukken staan meer in de kast dan dat ze gebruikt worden want op het aanrechtblad nemen ze te veel ruimte in en echt handig zijn ze ook niet.
In mijn beleving is een siroop concentraat van smaakstoffen die verdund met koolzuurhoudend water vermengt een Pepsi cola smaak oplevert maar vermengt met kraanwater niet te drinken zal zijn.
Wel weer leuk voor het maken van waterijsjes met een colasmaak dus wat mij betreft gewoon proberen.
Met koolzuurhoudend water zal zeker een Pepsi colasmaak hebben maar dat sprankelrijke van de echte Pepsi cola in het glas zal niet gebeuren.

Plaats reactie