Beste Mensen,
Heb ongeveer 3 jaar geleden een nieuwe T.V gekocht van Sony
Nu ging deze een hoge pieptoon geven.Harense smid gebeld, opgehaalt en geen mankement gevonden,T.V terug. Binnen 1 week klacht weer aanwezig .Gebeld opgehaalt en weer terug zonder reparatie.
Mankement nog aanwezig.Weer gebeld opgehaalt en gemeld mag niet eerder terug als mankement verholpen.Vandaag na weken met Harense smid gebelt T.V staat bij Sony en mankement is niet gevonden.
Of ik heb iets aan mijn oren of bij Sony hebben ze iets aan hun oren.
Maar wat nu??Ga morgen bellen met Sony en wacht maar af wat de oplossing wordt.
Nog tips of suggesties!!
Bobby
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SONY breedbeeldtv
Re: SONY breedbeeldtv
het lijkt me raar dat er na 3 keer een test te hebben gedaan er geen fout is geconstateerd. wanneer er een technische dienst naar kijkt zal dit toch echt niet gebeuren. heb je misschien apparaten in de buurt van de tv staan waardoor er een storing ontstaat? ik heb zelf ooit een reparatie laten uitvoeren door de desbetreffende onderneming en ik was er nl. zeer tevreden over!
Dat vind ik vreemd wij hebben ook alleen maar Sony apperatuur, juist omdat we zo tevreden zijn met de service, kun je niet je klacht wat meer specificeren, als je de T.V. verplaatst is dan de klacht minder?
Zet hem eens op een heel andere plaats. Waar staat je VCR, staat deze niet te dicht op je T.V.? kortom probeer eens wat digen uit.
Succes groetjes,
Zet hem eens op een heel andere plaats. Waar staat je VCR, staat deze niet te dicht op je T.V.? kortom probeer eens wat digen uit.
Succes groetjes,
Even een antwoord op reactie's
Nee heb er geen apparatuur in de buurt staan dus storing van andere apparatuur is niet mogelijk.
Andere plaats maakt niks uit.
Service van betreffende firma niks over te klagen
Heb Sony gebelt antwoord: wanneer een printplaat warm word kan deze enigzins verbuigen waardoor er misschien een los contact mogelijk is.Hebben printplaat gekit Probleem zou opgelost moeten zijn???
Krijg van de week TV terug Ben benieuwd Geloof dat is opgelost is twijfelachtig.We zien wel. reactie van trafo kan best kloppen zal wanneer klacht aanhoudt dit melden aan monteur.
Dank voor reactie's
Nee heb er geen apparatuur in de buurt staan dus storing van andere apparatuur is niet mogelijk.
Andere plaats maakt niks uit.
Service van betreffende firma niks over te klagen
Heb Sony gebelt antwoord: wanneer een printplaat warm word kan deze enigzins verbuigen waardoor er misschien een los contact mogelijk is.Hebben printplaat gekit Probleem zou opgelost moeten zijn???
Krijg van de week TV terug Ben benieuwd Geloof dat is opgelost is twijfelachtig.We zien wel. reactie van trafo kan best kloppen zal wanneer klacht aanhoudt dit melden aan monteur.
Dank voor reactie's