LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] steam blaster tel sell

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
fc.zwets05
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2006 12:53

steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door fc.zwets05 »

Heeft iemand ervaring met de Steam Blaster van Tel sell?

Laat het mij dan weten.
Hetty

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Geen enkele, behalve dat Tell Sell per definitie rotzooi is waar je je geld niet aan uit moet geven.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door inxsnl »

U kan het ook niet laten Dilbert.
Overal op antwoorden en aan de vraag voorbij gaan.
Geen enkele was voldoende geweest
Tim

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door hharteman »

Alles wat Telsell verkoopt is goedkope Chinese junk die je elders veel goedkper kunt kopen.
Je ziet wat blijde stekkers in de commercials die alleen de positieve eigenschappen van het apparaat naar voren halen.
Alles wat je daar koopt loopt uit op een teleurstelling.
Vinger weg van die zooi.
Dilbert29 heeft in dit geval wel gelijk.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

U kan het ook niet laten Dilbert.
Overal op antwoorden en aan de vraag voorbij gaan.
Geen enkele was voldoende geweest
Tim
Gelukkig bepaalt ene Tim niet waarop ik wel en niet kan en mag antwoorden. Voor zover ik weet is het op dit forum nog steeds toegestaan om je mening te geven en dat doe ik dan ook.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ja dat merken we, 'k zit eens even een aantal van je berichten te lezen en ik kan nou niet zeggen dat je constructief bezig bent. 't is een forum en geen afzeiklijn!

Toolboy

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door Toolboy »

Oeps u raakt een zeer been.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door Martin1976 »

'k denk dat wel meer mensen zich aan hem storen, de echte Dilbert is grappige. Dit is wel een heel mislukte imitatie om leuk te zijn :?

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Ho,ho. Jongelui toch. Foei!
Er is iemand die vraagt alleen naar ervaringen!

Mevrouw, ik neem tenminste aan dat u een vrouw bent; alles wat op de TV zo wordt aangeprezen zijn inderdaad juist die produkten die, of niet werken, of niet dat gemak geeft wat zo is aangeprezen en derhalve binnen de kortst mogelijke tijd op zijn best op een rommelmarkt of op een Koninginnedagmarkt is terug te vinden.
Een enkele maal (soms wel honderden guldens goedkoper = het luchtbed)ook vaak voor een veel lagere prijs te vinden bij een zaak als Nekkerman (die trilplaat).

Dat er in deze rubriek niet wordt gereageerd wil nog niet zeggen dat er geen ervaringsgebruikers zullen zijn die uw vraag hebben gelezen maar wie in zo'n TV-verkooppraatje is 'ingetrapt'en dus ook zeer waarschijnlijk teleurgesteld is voelt zich op een domme manier erin getuind en dat laat men niet gauw weten.

Zegt deze Vrije Vogel

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Kijk maar eens op marktplaats of speurder hoeveel TellSell rotzooi daar te koop staat.
Burn en tymax,Steppers,Matjes
Stofzuigers,Schoonmaakdoekjes
Stoom eenden
Fruitpers

De echte goede dingen kun je meestal gewoon beter kopen in de winkel en zijn dan vaak nog goedkoper ook.

cilly
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2006 19:35

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door cilly »

hoi hetty,
wat hier boven allemaal gezegt word over telsell is wel degelijk waar,want ik ben namelijk zo'n domme doos geweest om een steam blaster te bestellen.
ik heb hem net binnen en geprobeerd wat denk eerst krig ik een ander dan die van de reclame,maar goed dat kan zeggen ze.
dus ik hem geprobeert nou je kon bijna zwemmen,dus terug ermee morgen gelijk.je moet trouwens ook maanden wachten op je artikel bij ze en ik heb op een ander forum gelezen dat je ook lang moet wachten voor je je geld terug hebt,zal mij benieuwen.
ik hoop dat je door mijn ervaring weet wat je zal doen,MIJN ADVIES DOE HET NIET,JE KRIJGT NIET HET GEEN WAT JE BESTELD

GR CILLY

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door Ulbe »

Goederen die Tell Sell verkoopt, kom je ook regelmatig tegen bij zaken zoals Kijkshop ed.

En dan vele malen goedkoper!, dus even rondkijken bij een dagje winkelen in de grote stad! :wink:

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

cilly
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2006 19:35

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door cilly »

ja klopt,
ik heb er nu een via neckerman besteld en daar garanderen ze dat het dezelfde is als wat ze je laten zien op de foto,en er werd me gelijk gezegt dat het pakketje binnen 14 dagen word geleverd en je mag hem eerst 14 op proef en daarna pas betalen.
dat is toch al een stuk betere service dan tel sell toch
ik laat het nog wel weten hoe hij is en hoe het is afgelopen met de terug storting van mijn geld door tel sell(in de voorwaarden hebben ze het over 4 weken ook zo iets belachelijks maar goed)jullie horen het wel.
gr cilly

Sarjenka
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jul 2006 10:47

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door Sarjenka »

En?? Doet ie het??

Ik heb sinds kort - blijkbaar - dat telsell kanaal op m'n kabel. Ze weten het inderdaad prachtig te brengen; ik werd enthousiast van de reclame voor de Steam blaster... Gelukkig dat ik dan eerst nog even zo snugger was om even te googelen :D Vandaar dat ik ook op deze pagina terecht kom.

Kijk ook eens hier: http://www.amazon.com/gp/product/B000BQ ... e&n=284507
staan diverse consumentenervaringen (in het Engels); de wat oudere bijdragen zijn allemaal enthousiast, maar bij de recentere wordt het apparaat de grond in gepraat.

Kun je je afvragen of bij de oudere entries er wellicht belanghebbenden een mooi verhaaltje hebben opgehangen :D

Ik houd mijn geld maar even op m'n rekening...

Detje1979
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 aug 2006 16:28

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door Detje1979 »

hallo,

ik heb de Steam Blaster ook gekocht via Tell Sell.
Ook al uitgeprobeerd en ben er zeer tevreden over.
Wij hebben een laminaat- vloer en je ziet duidelijk de vlekken verdwijnen.
Ook de glans van het laminaat komt weer terug, net als de tegels op badkamer en toilet.
:)

Ik ben er dus wel zeer tevreden over.
Persoonlijk vindt ik het makkelijker en fijner dan gewoon dweilen waar je vaak reinigingsmiddelen in doet die echt niet zo goed zijn voor de vloer.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door hharteman »

Ik weet niet of het wel verstandig is om laminaat met een stoomblaster te bewerken.
Stoom is gauw 120 graden en kan de lijmlaag losweken of zacht maken.
Als er dan vocht onder de toplaag komt gaat deze loslaten.

Een simpele manier om vlekken te verwijderen uit laminaat, is een beetje amoniak in een half emmertje water doen en met het mengsel een doek vochtig maken.
Je poetst de vlekken er dan zo uit.
Even opnieuw in de was zetten en klaar.

cherry-24
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2006 20:18

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door cherry-24 »

het zijn oplichters! 15 juni had ik de lateral thigh stepper besteld.. maar toen ik hem die volgende dag voor 50 euro bij de kijkshop zag, besloot ik om het te annuleren.. ik zou mijn geld binnen 3 weken op mijn rekening zien.. 2 weken geleden gebelt en ze boden hun excuses aan voor het wachten, door een systeem fout was er vertraging dus is het 26 juli overgemaakt.. het duurt maximaal 5 dagen voordat het weer op de rekening staat.. en tot nu toe geen geld gezien.. het gaat om een bedrag van 101 euro.. :x ik ben het spuugzat en heb ze voor dieven uitgemaakt.. het is toch belachelijk dat hun het bij een bestelling het vrijwel meteen van je rekening afhalen en wanneer jij geld terug moet ontvangen maanden moet wachten op je geld!!! oplichters dus, nee mij zie je nooit meer wat bij hun bestellen en iedereen mag het weten hoe ze daar te werk gaan!

Doedekameel
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 aug 2006 21:42

Re: steam blaster tel sell

Ongelezen bericht door Doedekameel »

Hallo allemaal, Ik wolde alleen ff zeggen dat er nu een website is speciaal voorervaringen met dit soort producten http://www.jouwervaring.nl/. Hij is volgens mij nog niet helemaal klaar, maar wel handig. Heb dit ook al gezegd op een ander forum van Radar

Gesloten