beste allemaal, ik had een stuk geschreven over de tv van Philips.
Ik wilde hem aanpassen maar ben nu gewoon alles weer kwijt.
Mijn stuk die ik schreef ging over een probleem met de televisie en de instellingen.
Voorlopig ben ik er nog heel erg druk mee dus als ik meer weet dan horen jullie het ook.
gr. van patricia
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tv van Philips
tv van Philips
Laatst gewijzigd door prancer op 03 feb 2010 00:20, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Re: tv van Philips
En wat doet de winkel????
onlangs een monteur geweest en deze heeft het probleem gezien.
Hij zegt dat het aan de specificaties van het toestel ligt, ik moet er duurdere dingen aan hangen b.v. veel hdmi etc.
groetjes van patricia
Hij zegt dat het aan de specificaties van het toestel ligt, ik moet er duurdere dingen aan hangen b.v. veel hdmi etc.
groetjes van patricia
Laatst gewijzigd door prancer op 03 feb 2010 00:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Philips geeft hele slechte service!
Ik heb een LCD van net 4 jaar oud, kostte destijds €2500,-! Er zit sinds een aantal maanden een soort van vlek achter mijn scherm (ziet eruit als schaduw) en allemaal strepen verticaal over mijn beeld. Ik heb gebeld en ze gaven aan dat ik sowieso voorrijkosten moest betalen en dat ze het onderdeel zouden bestellen. Ze zijn helemaal niet langs geweest, dus hoe weten ze wat het is? Nu staan er op inet allerlei verhalen over dit type en deze problemen en het bleek allemaal een kapot LCD-scherm te betreffen. Nu gaf die man aan de telefoon aan dat dit het ook waarschijnlijk is. Hij weet niet of het gemaakt kan worden, maar als het het scherm is, dan kost het €600,-. Wellicht hebben we recht op coulance, maar dat hoor ik pas achteraf.
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben en niet 1,2,3 zo'n beslissing te hoeven maken! Van bijna alle tv's die dit mankement hebben kon het niet gemaakt worden, omdat de schermen niet meer gemaakt worden... Hoe willen ze dit doen dan?
Ik wil gewoon service, iets wat ik wel mag verwachten voor de prijs die ik betaald heb voor deze tv!
Ik heb een LCD van net 4 jaar oud, kostte destijds €2500,-! Er zit sinds een aantal maanden een soort van vlek achter mijn scherm (ziet eruit als schaduw) en allemaal strepen verticaal over mijn beeld. Ik heb gebeld en ze gaven aan dat ik sowieso voorrijkosten moest betalen en dat ze het onderdeel zouden bestellen. Ze zijn helemaal niet langs geweest, dus hoe weten ze wat het is? Nu staan er op inet allerlei verhalen over dit type en deze problemen en het bleek allemaal een kapot LCD-scherm te betreffen. Nu gaf die man aan de telefoon aan dat dit het ook waarschijnlijk is. Hij weet niet of het gemaakt kan worden, maar als het het scherm is, dan kost het €600,-. Wellicht hebben we recht op coulance, maar dat hoor ik pas achteraf.
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben en niet 1,2,3 zo'n beslissing te hoeven maken! Van bijna alle tv's die dit mankement hebben kon het niet gemaakt worden, omdat de schermen niet meer gemaakt worden... Hoe willen ze dit doen dan?
Ik wil gewoon service, iets wat ik wel mag verwachten voor de prijs die ik betaald heb voor deze tv!
-
hoi, geen paniek.
ik zal je instellingen geven waar je wat aan hebt.
probeer maar uit.
gr. slimmepiet
contrast 69
helderheid 50
kleur 52
scherpte 2
ruisreductie UIT
tint Gewenste tint
Gewenste tint:
whtite point red 122
white point green 115
white point blue 79
red black level 15
green black level 7
HD natural motion: minimum
100hz: aan
geavanceerde scherpte: aan
dyn. contrast: minimum
dyn achtergrond: optim beeld
MPEG artefact red.: uit
Kleurverbetering: uit
veel kijkplezier
ik zal je instellingen geven waar je wat aan hebt.
probeer maar uit.
gr. slimmepiet
contrast 69
helderheid 50
kleur 52
scherpte 2
ruisreductie UIT
tint Gewenste tint
Gewenste tint:
whtite point red 122
white point green 115
white point blue 79
red black level 15
green black level 7
HD natural motion: minimum
100hz: aan
geavanceerde scherpte: aan
dyn. contrast: minimum
dyn achtergrond: optim beeld
MPEG artefact red.: uit
Kleurverbetering: uit
veel kijkplezier
Shareena en Prancer, het ligt aan wat voor een TV je bij ze gekocht hebt, is dit niet 1 van de duurdere modellen, dan doen ze echt niet veel voor jou. Heb je veel betaald, dan krijg je wel goede service maar of je daar veel aan hebt is nog maar de vraag aangezien reparaties aan LCD en Plasma TV´s gewoon niet de moeite waard is. Toen ik problemen met mijn Plasma scherm had kon het ze dan ook niets schelen, maar mijn broer heeft nu een Aurea en die is al 3 keer aan huis gerepareerd.
Je moet blij zijn als je TV het nog een jaar volhoud na reparatie, ze zouden eigenlijk gelijk moeten vervangen bij een defect product, maar ja.
Je moet blij zijn als je TV het nog een jaar volhoud na reparatie, ze zouden eigenlijk gelijk moeten vervangen bij een defect product, maar ja.