LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verschrikkelijke service Samsung.

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
stofzuigertje

Re: verschrikkelijke service Samsung.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ik een wasmachine online leverde is terug gaan of service vragen aan andere kant van het land vaak onmogelijk.
Ook heb ik geen monteur in dienst dus staat hij bij mijn in opslag en zonder water en stroom aangesloten en ook geen afvoer is het lastig te testen.

Als je dergelijke dingen koopt is het vaak de importeur die de garantie en service moet regelen bij U thuis.
Verder is het beter zelf contact op te nemen omdat als het via een winkel gaat je soms een lastige tijd en datum kreeg toegewezen.

En gezien het aantal wasmachines en klachten vind ik Samsung wel mee vallen, ze zijn meer gaan verkopen en de service is stukken beter dan enkele jaren terug.
Dus 1 machine waar iets mis gaat is mogelijk en ook net welke monteur toevallig langs komt.

Maar wegens drukte huren ze soms plaatselijke in zonder Samsung ervaring en daar gaat het vaker fout.
Deze machines zitten net iets anders in elkaar dan de Europese merken die ze normaal herstellen.
Niet beter of slechter maar even anders en dat is voor een ervaren monteur soms ook iets meer zoekwerk.

Gesloten