Ik weet dat dit waarschijnlijk het honderdste topic is dat over nieuwe wasmachines wordt gepost, maar goed...
Eindelijk is het zover, na tijdenlang wassen bij (schoon)mama is de bijkeuken klaar en kan de wasmachine geplaatst worden. Nu is het echter alleen nog de vraag; WELKE?
Omdat zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder goede ervaringen hebben met AEG (die van mijn moeder is nu een jaar of tien, elf, die van mijn schoonmoeder vier of vijf) zat ik zelf ook die kant op te denken.
Omdat ik ook rekening moet houden met mijn portemonnee had ik de AEG Lavamat 52840 in mijn hoofd. Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat ik hierover las is dat deze machine niet geschikt zou zijn voor onderbouw. Betekent dat dat ik mijn droger er dan niet op kan plaatsen? (ja, sorry, ben blont )
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wasmachine... AEG?
Re: Wasmachine... AEG?
Ow ja, ik heb een tweepersoons-huishouden met ongeveer 3 tot 4 wasjes per week
En, wat ik mij ook afvraag; welke nadelen kleven er aan het kopen van een wasmachine via internet? De kosten zijn dan beduidend lager, maar daar moet toch wel een addertje onder het gras zitten?
En, wat ik mij ook afvraag; welke nadelen kleven er aan het kopen van een wasmachine via internet? De kosten zijn dan beduidend lager, maar daar moet toch wel een addertje onder het gras zitten?
Je kan gewoon de droger erop zetten hoor.
AEG is bij lange na niet meer te vergelijken
met de AEG van 10 jaar geleden.Is tegenwoordig
Electrolux.Kopen via internet geeft meestal
problemen met garantie.
AEG is bij lange na niet meer te vergelijken
met de AEG van 10 jaar geleden.Is tegenwoordig
Electrolux.Kopen via internet geeft meestal
problemen met garantie.
Ja, ik las al dat het met AEG tegenwoordig wel minder is geworden.
Ik heb nu trouwens toch mijn oog op een andere AEG laten vallen, de Lavamat 76850. Daarvan waren veel goede recensies te vinden.
Want is AEG echt slecht geworden of alleen maar wat minder?? Hoe lang gaat een AEG tegenwoordig mee?
En bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb nu trouwens toch mijn oog op een andere AEG laten vallen, de Lavamat 76850. Daarvan waren veel goede recensies te vinden.
Want is AEG echt slecht geworden of alleen maar wat minder?? Hoe lang gaat een AEG tegenwoordig mee?
En bedankt voor je snelle reactie!
AEG is Electrolux en dus ook Zanker, Zanussi en vele andere goedkopere die minder lang mee gaan.
Voor dezelfde prijs kun je beter een Bosch of Siemens kopen, Miele zal wel te duur worden...
Maar ook LG en Samsung indien leverbaar zijn vaak goedkoper en beter als deze nieuwste AEG.
Voor dezelfde prijs kun je beter een Bosch of Siemens kopen, Miele zal wel te duur worden...
Maar ook LG en Samsung indien leverbaar zijn vaak goedkoper en beter als deze nieuwste AEG.
Aeg was volgens mij 'vroeger' het betere merk binnen de groep met ook bv. electrolux. Maar omdat Aeg ook wist dat dat merk een goede naam had, zijn ze ook mindere types onder de naam Aeg gaan verkopen. Er is nu dus volgens mij een groep goede, wat duurdere, Aeg machines en een groep goedkopere Aeg machines die vroeger de naam Aeg niet waard waren.
Maar dat hoeft nog niet persé te betekenen dat de goedkopere machines daarmee meteen slecht zijn. Overigens heb ik het idee (maar misschien heb ik het wel mis...) dat de 7- en 8-serie een betere kwaliteit hebben, en dus misschien meer lijken op de 'oude' Aeg, dan de 5- en de 6- serie.
Trouwens, volgens mij zijn de machines van alle merken tegenwoordig sowieso veel minder duurzaam dan vroeger.
Maar dat hoeft nog niet persé te betekenen dat de goedkopere machines daarmee meteen slecht zijn. Overigens heb ik het idee (maar misschien heb ik het wel mis...) dat de 7- en 8-serie een betere kwaliteit hebben, en dus misschien meer lijken op de 'oude' Aeg, dan de 5- en de 6- serie.
Trouwens, volgens mij zijn de machines van alle merken tegenwoordig sowieso veel minder duurzaam dan vroeger.