LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wasmachine deur

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
claudia

wasmachine deur

Ongelezen bericht door claudia »

hallo,weten jullie dat mischien ik denk dat we rubber van de wasmachine deur kapot is maar kan dat al na 2 jaar en 3 mnd

Wie weet hier meer van

Gabriella

Re: wasmachine deur

Ongelezen bericht door Gabriella »

Hoi Claudia.
Mag ik vragen waarom je denkt dat het rubber lek is? Zit er niet gewoon vuil in ofzo? Een rubber moet in principe langer meegaan, jaar of 8. Of wat je anders even kan doen, is naar de winkel gaan waar je m gekocht hebt. Mocht het echt het rubber zijn, zullen de meeste winkeliers en anders fabrikanten een deel van de kosten op voor hun rekening nemen. (zijn standaard regels voor. Althans bij de meeste A merken )

Succes
Gabriella

Bea

Ongelezen bericht door Bea »

De meeste mensen sluiten het deurtje als de wasmachine leeg is. Dat is niet goed voor het rubber. Het rubber komt dan, droog, strak tegen het deurtje te zitten, waardoor deze uitlubberd en hij kan daardoor uitdrogen en dat veroorzaakt weer dat het gaat lekken.

Na elke wasbeurt het deurtje van de wasmachine op een kier zetten, het is 't behoud van de rubberring.

tim

Ongelezen bericht door tim »

een manchet kan al na 1 dag stuk zijn . dat kan komen door een voorwerp wat in een broekzak zat en zelfs door een bh beugel dus in dit geval moet je eerst kunnen aantonen dat dit niet het geval was en dat lijkt mij zeer moeilijk.

Gesloten