LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wasmachine Whirlpool Rainbow 1200

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Fozzy27

Wasmachine Whirlpool Rainbow 1200

Ongelezen bericht door Fozzy27 »

Graag wil ik gebruik maken van al deze expertise op het forum.
Onze wasmachine heeft gisteren kuren gekregen. Als ik een wasprogramma of centrifugeren kies dan sluit de deur wel af, maar het lampje "deur gesloten" blijft knipperen. Hierdoor wordt het programma niet afgedraaid. Afpompen lukt wel gewoon. Daarbij sluit de deur eveneens en brandt het lampje continu. Het deurrelais kan het dan volgens mij niet zijn. Deze is ook vervangen maar er veranderd niets.
Heeft iemand een gouden tip?

Ommen

Re: Wasmachine Whirlpool Rainbow 1200

Ongelezen bericht door Ommen »

Ook wij hebben nu voor de 2e maal hetzelfde probleem, de eerste keer was net buiten de garantie termijn, ruim een jaar geleden. Na korte tijd knippert het lampje deur gesloten en machine weigert verder elke dienst.
Nu voor de tweede maal weer deze klacht, de plaatselijke reparateur maar weer gebeld.
De machine zou goedkoper aangeboden moeten worden om na 5 jaar aan reparatiekosten op het kosten niveau voor een duurdere en mogelijk betere machine te belanden.

Gesloten