Die kringloop is helemaal niet zo'n gek idee. Vaak weten ze gewoon niet wat ze voor spotprijzen ze iets aanbieden. Voorbeeld: er ooit, in Vlaardingen, een mono-laserprinter gekocht voor € 9,90 die daarna zeker nog 5 jaren probleemloos heeft gefunctioneerd. Dus, Dagkoers, een ritje Schiedam-Vlaardingen kan je wel eens een leuke aanbieding opleveren, en bhahahaij jou in Schiedam zit er ook een, ik dacht aan de 's-Gravenlandseweg.
hahahha ik weet wat je bedoelt.
Die is pas verhuisd een paar straten verderop naar de Fokkerstraat.
Zoveel mensen zoveel wensen. Ik heb laatst een Miele gekocht, wel een dure, maar dat is voornamelijk vanwege de katten.
Kunnen Uw katten zelf stofzuigen?
Nou... ze kunnen wel flink blazen als het nodig is. Maar het gaat uiteraard voornamelijk om de haren. De Miele heeft een borstel die de haren prima uit het vloerkleed kan halen. Of uit de gordijnen. Uit de katten weet ik niet, die rennen weg zo gauw ze dat ding horen. De vorige Miele had dat niet, dan gebruikte ik het kleine borsteltje. Flink werk, maar het lukte. Met dat 'nieuwe' hulpstuk gaat het stukken sneller en beter.
Hopelijk komt de stofzuiger niet met aparte bijgevoegde filters e.d. en een in elkaar zet instructie want dat was bij mijn online gekochte stofzuiger wel het geval. Maar goed de stofzuiger is gekocht en dat is al een soort van overwinning en ik hoop van harte dat je er veel plezier aan zult beleven.
"We" hebben veel adviezen gegeven bij deze moeilijke keuze van een stofzuiger.
Het is dan ook leuk en leerzaam een terugkoppeling te krijgen hoe het apparaat bevalt.
Juist daar is een consumentenforum voor.
Goede avond iedereen.
Ik heb vanmiddag de stofzuiger uitgeprobeerd en ik moet zeggen wat een kracht heeft deze stofzuiger.
Ik heb meteen geprobeerd op de stofopvangbak weg te gooien en om te spoelen.
Dat ging bijna fout. Ik wist niet dat er 3 soorten filters waren die schoongemaakt moesten worden, maar ik heb ze alle 3 gevonden.
Ik ben reuze tevreden!!
(...) Ik wist niet dat er 3 soorten filters waren die schoongemaakt moesten worden, maar ik heb ze alle 3 gevonden.
Die filters hoeven niet elke keer schoongemaakt te worden. Minimaal 1x per half jaar, volgens de gebruiksaanwijzing. Vaker zal in uw geval ook wel niet nodig zijn (alleenstaand, weinig thuis, geen huisdieren).