Ik ga binnenkort mijzelf wonen en heb natuurlijk ook een wasmachine nodig. Nu vraag ik mij af welk merk ik het beste aan kan schaffen. Ik heb een bauknecht WAK 7470 gezien, maar weet niet of dit wel een goeie is.
Alle tips zijn welkom.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welk Merk Wasmachine
Re: Welk Merk Wasmachine
Alle waar is naar zijn prijs... Het hangt dus ook erg af van het budget dat je hebt.
Als je op jezelf gaat wonen, heb je waarschijnlijk niet heel veel geld en heb je je geld ook voor andere dingen nodig, dus zal je budget voor de wasmachine waarschijnlijk ook niet heel hoog zijn? Je kunt dan kijken of je een heel goedkope machine wilt, die waarschijnlijk sneller stuk gaat en minder goed wast, maar misschien dat je tegen die tijd meer geld hebt, of je kunt nu veel uitgeven voor een goede wasmachine, die langer meegaat en wellicht ook beter wast.
Als je op jezelf gaat wonen, heb je waarschijnlijk niet heel veel geld en heb je je geld ook voor andere dingen nodig, dus zal je budget voor de wasmachine waarschijnlijk ook niet heel hoog zijn? Je kunt dan kijken of je een heel goedkope machine wilt, die waarschijnlijk sneller stuk gaat en minder goed wast, maar misschien dat je tegen die tijd meer geld hebt, of je kunt nu veel uitgeven voor een goede wasmachine, die langer meegaat en wellicht ook beter wast.
Gezien de service die geleverd wordt in
elk geval geen Bauknecht-Whirlpool.
elk geval geen Bauknecht-Whirlpool.
Ik sluit me bij plumber aan de service van die club is niet okay.
Als u hooguit 2 wasjes per week gaat doen is er voldoende keuze.
O.A. beko en blomberg betaalbare machine`s met tot nu toe goede service.
Groet T
Als u hooguit 2 wasjes per week gaat doen is er voldoende keuze.
O.A. beko en blomberg betaalbare machine`s met tot nu toe goede service.
Groet T
Hangt uiterard af van het budget. Als dat beperkt is, is wellicht ook een andere oplossing mogelijk dan het aanschaffen van een nieuw apparaat: aanschaf van een tweedehands wasmachine. In de wat grotere plaatsen is vaak wel kringloopwinkel of een handelaar in tweedehands goederen aanwezig die goede (opgeknapte) gebruikte tweedehandsjes (vaak met garantie) verkopen. Een tweedehands wasmachine van Miele, Asko, AEG, of Bosch/Siemens (en wellicht Electrolux of Zanussi) is voor iemand die net opzichzelf gaat wonen vaak een betere en voordeliger keus dan een low budget Bauknecht of Indesit.Ik ga binnenkort mijzelf wonen en heb natuurlijk ook een wasmachine nodig. Nu vraag ik mij af welk merk ik het beste aan kan schaffen. Ik heb een bauknecht WAK 7470 gezien, maar weet niet of dit wel een goeie is.