LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zanussi vaatwasser DWS6947

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
Kim en Alex

Zanussi vaatwasser DWS6947

Ongelezen bericht door Kim en Alex »

We hebben sinds juni 2001 een vaatwasser van Zanussi (nu dus 2,5 jaar oud) en we hebben nu al voor €175,- aan reparatiekosten moeten betalen. Er is 2 keer een monteur moeten komen en 1 keer was er een onderdeel kapot. Dit alles viel buiten de garantie van 12 maanden. Volgens de laatste monteur is de HOOFDMOTOR defect en moet deze vervangen worden. Kosten: €225,-! Dit hebben we nog niet laten doen, we wilden eerst wel eens verhaal halen bij de winkel (Expert) en/of de fabrikant. Expert probeert het af te schuiven op Zanussi en Zanussi wil geen kant op. Ze hebben een "coulanceregeling" voor dit soort gevallen; dat betekende voor ons dat we "maar" maximaal €180,- reparatiekosten betalen als we iemand van hun laten komen. Hier zijn we niet mee akkoord gegaan. De vaatwasser kostte destijds omgerekend €408,- en als we dit moeten betalen hebben we het apparaat in 2,5 jaar al bijna terugbetaald. Momenteel zijn we bezig om met Expert tot een oplossing te komen, zij zijn dit namelijk wettelijk verplicht. Nu is het nog even afwachten hoe het af gaat lopen...
TIP voor iedereen: kijk een op: www.staiksterk.nl. Hier vind je alle rechten en plichten van de koper en verkoper en Consumentenrecht, deze site wirdt gesteund door het ministerie van economische zaken.

Kim & Alex

Re: Zanussi vaatwasser DWS6947

Ongelezen bericht door Kim & Alex »

Even voor de mensen die dit lezen: Expert heeft in overleg met Zanussi geregeld dat we gratis een nieuwe vaatwasser krijgen! Expert doet er dus toch wel moeite voor, het is Zanussi die rechtstreeks naar de klant geen kant op wil, maar in overleg met de eigenaar van een winkel ineens wel. Maar we zjin eg blij met deze oplossing!

Gesloten