ik heb afgelopen week een een wasmachine gekocht (28-1-9)
nu is hij al kapot geen enkele was gedraaid alleen een "schoonmaak draai" gedaan. Maar daar ging het mis.
Vanochtend gebeld met electrolux. Daar zeiden ze dat ze een aantal gegevens nodig hadden. Prima dat zijn zo de regels. helaas had ik die gegevens niet bij de hand en kon ik niet echt een afspraak met hen maken.
Door de vrouw die ik aan de telefoon had werd mij verteld dat als ik voor 6 uur zou bellen er als nog een afspraak gemaakt kon worden voor morgen.
Ik na mijn werk als een gek naar huis gegaan om te bellen met alle informatie.
De vrouw die ik toen aan de telefoon kreeg zei het brutaal tja een afspraak maken voor morgen gaat niet. Tja niets aan te doen Misschien kunnen ze woensdag langs komen maar ga er maar vna uit dat het nog wel na het weekend kan worden!
Ik boos mij was verteld omdat de wasmachine binnen 8 dagen kapot was er een spoed reparatie gepland zou worden op voorwaarde dat ik de hele dag thuis moest zijn van 8 tot 5.
Ik dus Speciaal daarvoor een dag vrij gevraagd en nu is het voor niets nu gaan ze me bellen wanneer het wel kan.
Wat is dit in godsnaam voor service.
Kan ik door deze slechte voorlichting en slechte service verlening de wasautomaat retouneren aan de leverancier en mijn geld terug vragen?
Want ik heb er nu al geen vertrouwen in als ze mij niet eens goed kunnen voorlichten of een normale spoed repartie kunnen plannen. En een wasmachine tijdens de eerste wasbeurt al kapot gaat?
Daarbij is het normaal dat bij intaleren er water komt uit de wasmachine?
Nu zit ik zonder een wasmachine net na een verhuizing dat is niet echt prettig want er moet genoeg gewassen worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zanussi wasmachine (electrolux)
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 22 dec 2007 23:49
Re: Zanussi wasmachine (electrolux)
Volgens mij had je gewoon de leverancier moeten
inschakelen.Dat er water uitkomt is normaal dan weet
je tenminste dat hij getest is.Alhoewel na een proefdraai????
inschakelen.Dat er water uitkomt is normaal dan weet
je tenminste dat hij getest is.Alhoewel na een proefdraai????
Re: Zanussi wasmachine (electrolux)
Als de winkel een niet werkende machine afleveren kun je die ook vragen om deze ongebruikte te vervangen en na reparatie kunnen ze deze weer verkopen.
Zanussi bellen kon altijd nog.
Zanussi bellen kon altijd nog.
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 22 dec 2007 23:49
Re: Zanussi wasmachine (electrolux)
Als eerste had ik ook de leverancier van het apparaat gebeld. of zij iets voor mij konden doen. Retouneren kon niet omdat hij stuk is en dat nemen zij niet terug.
Prima ik het telefoonnummer van electrolux gekregen.
Vanochtend hebben ze gebeld en er zal vandaag op afroep iemand komen dus moet de hele dag thuis blijven en hopen dat diegene komt.
ik vind het nog steeds een rare situatie en slechte service, maar dat kan aan mij liggen.
Het bedrijf waar ik werk geeft voorrang aan spoed gevallen en ik geloof dat dit in elk bedrijf het geval is. maar bij Electrolux blijkbaar niet. Zit nu zonder wasmachine en moet andere mensen gaan vragen of ik daar mag wassen zodat ik toch schone kleren heb om aan te trekken
in ieder geval al bedankt voor de reacties.
Prima ik het telefoonnummer van electrolux gekregen.
Vanochtend hebben ze gebeld en er zal vandaag op afroep iemand komen dus moet de hele dag thuis blijven en hopen dat diegene komt.
ik vind het nog steeds een rare situatie en slechte service, maar dat kan aan mij liggen.
Het bedrijf waar ik werk geeft voorrang aan spoed gevallen en ik geloof dat dit in elk bedrijf het geval is. maar bij Electrolux blijkbaar niet. Zit nu zonder wasmachine en moet andere mensen gaan vragen of ik daar mag wassen zodat ik toch schone kleren heb om aan te trekken
in ieder geval al bedankt voor de reacties.
Re: Zanussi wasmachine (electrolux)
Met alle respect; u koopt een wasmachine, en bij het proefdraaien gaat het ding al stuk,
De winkel heeft de plicht om er voor te zorgen dat het apparaat weer gerepareerd wordt!, het apparaat is notabene nieuw!,
De winkel wil het apparaat niet retourneren omdat deze stuk is!,
Waar zijn we nu mee bezig?, of heeft u het apparaat via internet gekocht?,
Het is wel bagger service dat geleverd wordt!,
Daarom betaal ik liever een paar centen meer bij de detailhandel, als het apparaat kapot gaat kan ik ergens naar toe bellen, en meestal wordt dit allemaal prima opgelost,
Veel succes,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
De winkel heeft de plicht om er voor te zorgen dat het apparaat weer gerepareerd wordt!, het apparaat is notabene nieuw!,
De winkel wil het apparaat niet retourneren omdat deze stuk is!,
Waar zijn we nu mee bezig?, of heeft u het apparaat via internet gekocht?,
Het is wel bagger service dat geleverd wordt!,
Daarom betaal ik liever een paar centen meer bij de detailhandel, als het apparaat kapot gaat kan ik ergens naar toe bellen, en meestal wordt dit allemaal prima opgelost,
Veel succes,
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 22 dec 2007 23:49
Re: Zanussi wasmachine (electrolux)
Ik heb deze bij een groot handel gekocht. Via de pas van mijn moeder omdat zij een eigen bedrijf heeft.
Tja en die zeggen u moet bij de fabrikant zijn.
Nou wil het geluk vandaag eindelijk eens aan mijn zij staan. Ze zijn namelijk geweest en de niveau regelaar was stuk. (deze regelt het water niveau in de trommel). De monteur was zo vriendelijk om mij er tussen door te doen omdat hij het een raar verhaal vond hoe ik behandeld was.
Gelukkig bestaan er dus nog goede mensen. Ik ben deze monteur dan ook zeker dankbaar van zijn aqurate en vakkundige handelen.
Maar goed voor mij dus hierna nooit meer een product van de electrolux fabrikant. Dan maar een paar centen meer en goede service krijgen.
Nu was het bij deze ook zo dat ik van de vriend van mijn oma een wasmachine mocht uitzoeken op zijn kosten tot een bepaald bedrag.. maar goed in het vervolg. Doe mij maar een miele o.i.d. Goede kwaliteit en goede service.
Bedankt voor al jullie reacties. En het werkt volgens mij wel om in dit soort gevallen te dreigen met het terug sturen van het product het geld willen terug krijgen en zorgen dat alle mensen in mijn omgeving nooit meer iets bij hen te zullen kopen.
Want na dit gezegd te hebben werd ik binnen 10 minuten terug gebeld dat er een monteur langs kon komen.
groeten Simone
Tja en die zeggen u moet bij de fabrikant zijn.
Nou wil het geluk vandaag eindelijk eens aan mijn zij staan. Ze zijn namelijk geweest en de niveau regelaar was stuk. (deze regelt het water niveau in de trommel). De monteur was zo vriendelijk om mij er tussen door te doen omdat hij het een raar verhaal vond hoe ik behandeld was.
Gelukkig bestaan er dus nog goede mensen. Ik ben deze monteur dan ook zeker dankbaar van zijn aqurate en vakkundige handelen.
Maar goed voor mij dus hierna nooit meer een product van de electrolux fabrikant. Dan maar een paar centen meer en goede service krijgen.
Nu was het bij deze ook zo dat ik van de vriend van mijn oma een wasmachine mocht uitzoeken op zijn kosten tot een bepaald bedrag.. maar goed in het vervolg. Doe mij maar een miele o.i.d. Goede kwaliteit en goede service.
Bedankt voor al jullie reacties. En het werkt volgens mij wel om in dit soort gevallen te dreigen met het terug sturen van het product het geld willen terug krijgen en zorgen dat alle mensen in mijn omgeving nooit meer iets bij hen te zullen kopen.
Want na dit gezegd te hebben werd ik binnen 10 minuten terug gebeld dat er een monteur langs kon komen.
groeten Simone
-
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59
Re: Zanussi wasmachine (electrolux)
En de volgende keer niet meer naar de groothandel maar naar de vakhandel!