LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Feedback op het Forum - deel 1

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
witte angora

Re: Feedback op het Forum - deel 1

Ongelezen bericht door witte angora »

alfatrion schreef:
Moiseule58 schreef:Elke vorm van satire, sarcasme etc. is gebaseerd op ware feiten en zeker op de ware gedachten van de persoon die deze plaatst. Mijzelf niet uitgezonderd. En ook de oorspronkelijke post van WA niet uigezonderd.
Ik had de indruk de post van WA geen satire of sarcasme was.
Niet? O... :roll:

Het is in zoverre serieus, dat ik het pagina's lange gezever over steeds weer dezelfde wetteksten in flink wat topics nogal moe wordt. Dat is wat ik op een enigszins sarcastische manier probeer weer te geven. Ik snap ook wel dat speciale juristentopics nooit gaat werken. Dat zie je in dit feedback topic al gebeuren: er wordt over verschillende topics los gediscussieerd, terwijl de betreffende topics gewoon open staan, en de discussie gewoon daar plaats kan vinden. Ik heb niet de illusie dat de juristen zich met hun schrijverij tot de speciale juristentopics zullen beperken, integendeel. Die mengen zich net zo makkelijk in ieder ander topic.

Ik denk dat sommige mensen mij aanzienlijk minder goed kennen dan ze ook maar kunnen vermoeden. En dat is wél serieus... :mrgreen:

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

De forumjuristen hebben als betaalde baan niets te maken met juridisch geneuzel. Kan me niet voorstellen dat ze ook in hun vrije tijd hier verder gaan met pleidooien. De TS waar het over gaat is er al klaar mee, dit napraten slaat echt nergens op en is bijzonder offtopic.
Wordt vast ook weer verwijderd, waarna iemand weet kan gaan zeuren dat er berichten gemeld zouden zijn en een volgende gaat weer complot-theorieën uit de mouw schudden.
Ik stel voor om dit topic te verplaatsen naar " gesloten inrichting"....

witte angora

Revoked schreef: Ik stel voor om dit topic te verplaatsen naar " gesloten inrichting"....
Helaas wordt ook de forumpsycholoog binnen de kortste keren weggejaagd door een gebrek aan moderatie en het geruzie van de patiënten onderling. En anders krijgt hij wel een permaban :lol:

zeug

Ongelezen bericht door zeug »

Ik ben net nieuw hier maar er gaat een nieuwe wereld open voor me. Nooit gedacht dat een
consumenten forum zo interessant kan zijn 8)

zeug

Ongelezen bericht door zeug »

laat maar.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

witte angora schreef:
Revoked schreef: Ik stel voor om dit topic te verplaatsen naar " gesloten inrichting"....
Helaas wordt ook de forumpsycholoog binnen de kortste keren weggejaagd door een gebrek aan moderatie en het geruzie van de patiënten onderling. En anders krijgt hij wel een permaban :lol:
Dat missen we nog inderdaad. Een aantal psychologen welke de gemoedstoestand van ts en de juristen uitgebreid gaat diagnostiseren.

De hele dsm uitspitten in ellenlange berichten, omdat natuurlijk elke stelling 5x onderbouwd moet worden met onderzoeksresultaten van Freud.

Misschien moeten we het psychologenforum benaderen voor een fusie ?

witte angora

crazyme schreef:
witte angora schreef:
Dat missen we nog inderdaad. Een aantal psychologen welke de gemoedstoestand van ts en de juristen uitgebreid gaat diagnostiseren.

De hele dsm uitspitten in ellenlange berichten, omdat natuurlijk elke stelling 5x onderbouwd moet worden met onderzoeksresultaten van Freud.

Vergeet niet dat ook de verschillen tussen DSM III, DSM !V en DSM V uitgebreid besproken moeten worden... :mrgreen:

Het zou wel een uniek format worden. Geen permanent verontwaardigde presentatrice meer, maar drie psychologen, één die de klager onderzoekt en bijstaat, één die de vertegenwoordiger van het bedrijf onderzoekt en bijstaat, en één die beiden, en daarmee de patiënten, op één lijn probeert te brengen. Lijkt me een ideale manier om problemen tussen bedrijven en klanten op te lossen.

JvandeW

Ongelezen bericht door JvandeW »

crazyme schreef:En alweer barst de juridische discussie los.

Wat is de relevantie tot dit topic ?
Maar hoe komt dat nou steeds weer? Wat is steeds de bron van die discussie? Volgens mij wordt die namelijk steeds aangestoken door degene die kritiek leveren op de juridische berichten en in die kritiek nogal verkeerde conclusies trekken.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Afgelopen pagina's volgende gelezen;

Onder eigen naam, leuk maar ik had binnen eigen bedrijf 3x Jan, 4x Bakker en 2x Jan Bakker, dus word je dan berta 58 zoals onze Koning het noemde?

Melden, als ik iemand persoonlijk aanval is de kans op melden en verwijderen groter, en als vaker gebeurde een Ban!
Of je gelijk hebt doet er dan niet toe.

Deskundige Juristen? Ik zie hier vaak amateurs die het beter doen dan de met moeilijk leesbare juridische termen noemers die niet iedereen begreep.
Zelf ervaring met Loonbeslag als werkgever en de Deurwaarder weigerde te antwoorden dus doe ik mijn eigen methode...
Blijkt nu achteraf dat de Deurwaarder verplicht is uitleg en hulp te geven want voor de eerste keer, weet je dit ook niet, en wetboek is niet bepaald prettig leesbaar..... Dat deze man haast had en geen tijd, dan heb ik ook geen tijd voor hem!

Feedback; De redactie hoopt hier op duidelijke tips en dus valt ook mijn hier bovenstaande er buiten en of topic.
Ze willen goede tips voor hoe het forum te verbeteren en na meer dan 30 pagina's is het lastig zoeken wat ze moeten verbeteren!
Een duidelijke vraag en alles wat er buiten valt verwijderen lijkt mij de beste oplossing....
Hoe kunnen we dit forum verbeteren had er moeten staan!

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Suggestie voor de beheerder:

''Om positieve daden te verrichten moet je eerst een positieve visie ontwikkelen.''

Dalai Lama

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

witte angora schreef:
crazyme schreef:
witte angora schreef:Helaas wordt ook de forumpsycholoog binnen de kortste keren weggejaagd door een gebrek aan moderatie en het geruzie van de patiënten onderling. En anders krijgt hij wel een permaban :lol:

Vergeet niet dat ook de verschillen tussen DSM III, DSM !V en DSM V uitgebreid besproken moeten worden... :mrgreen:

Het zou wel een uniek format worden. Geen permanent verontwaardigde presentatrice meer, maar drie psychologen, één die de klager onderzoekt en bijstaat, één die de vertegenwoordiger van het bedrijf onderzoekt en bijstaat, en één die beiden, en daarmee de patiënten, op één lijn probeert te brengen. Lijkt me een ideale manier om problemen tussen bedrijven en klanten op te lossen.
Stichting correlatie en slachtofferhulp mogen ook niet ontbreken. Nazorg moet je immers serieus nemen.

witte angora

:D

arvandongen

Ongelezen bericht door arvandongen »

Er was eens..... een Koninkrijk.
Het Koninkrijk opereerde onder de Radar.
De Koningin zat tevreden op den Herten Berg. Haar hoofdonderdaan, de Modderaar, zorgde voor rust, regelmaat en rechtvaardigheid in het rijk.

Maar toen.....
Een groep Trollen drong binnen in het rijk. Ze veranderden continu van naam, daardoor kon Modderaar ze niet vangen. Hun list werkte. De Onderdanen verdeelden zich in kampen en begonnen elkaar te bestrijden. De Trollen lachten en rolden over elkaar heen van plezier. De Modderaar riep: "Geef mij meer manschappen", "Ik red het niet meer". De Modderaar deelde links en rechts straffen uit. Een van die straffen trof de Geldezel. De Geldezel was belangrijk voor het rijk, maar was geen echte onderdaan van de Koningin. En alhoewel de meeste mensen zagen dat de Geldezel hard tegen de Trollen vocht, werd de Geldezel door de Modderaar verbannen. Naar het rijk van Kassa? Wie zal het zeggen? Hij zou daar lang en gelukkig kunnen leven.

Intussen ging het mis. De Trollen werden sterker, sterker en alsmaar sterker. De Wetlezers probeerden terug te slaan met wetteksten. Helaas zonder succes. De Pragma-primaten zeiden: "Zie je wel dat jullie methode niet werkt." "Wetteksten zouden verboden moeten worden in ons Rijk. Wij lossen het onderling wel op. Zonder die nare wetten" En intussen vochten ze lekker pragmatisch verder. Niet alleen tegen de Trollen, maar ook tegen de Wetlezers. En als er even te weinig 'gepost' wordt, (want zo noemt men 'praten' in het Rijk onder de Radar), dan gingen de Pragma-primaten zelfs onderling in gevecht.

Dat er zo ongelofelijk veel gevochten werd in het Rijk, was de Modderaar niet ontgaan. Maar ja....hij was op belangrijk gesprek bij de Koningin. Zo nu en dan gaf hij terugkoppeling. Hij vertelde dan dat hij op gesprek was bij de Koningin: "Enne..tja." "Een goed gesprek." "Wij willen misschien wel veranderen". "Maar nu even niet". "Ik ben nu namelijk in gesprek met de Koningin". "Oh, had ik dat al gezegd?"

Intussen had niemand door dat het hele Rijk veranderde tot waarachtig een trollenfestijn. Iedereen werd besmet met het trollenvirus. De meeste onderdanen hadden niet eens door dat ze langzaam in Trollen veranderden. Maar is dat erg?

NEE!
De Wetlezers, de Pragma-primaten en de Trollen: Ze feestten en trolden nog lang, ... erg lang, ...door, maar waren daarmee zielsgelukkig. En zo krijgt dit sprookje toch nog een Happy End :D

Slaap Lekker.
.
Laatst gewijzigd door arvandongen op 14 jun 2018 14:27, 2 keer totaal gewijzigd.

hänschen klein

:lol: @Arvandongen ... met humor kan men soms verbazingwekkende problemen op lossen. Goed gedaan een 10 met griffel.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

arvandongen schreef:Er was eens..... een Koninkrijk.
Het Koninkrijk opereerde onder de Radar.
De Koningin zat tevreden op den Herten Berg. Haar hoofdonderdaan, de Modderaar, zorgde voor rust, regelmaat en rechtvaardigheid in het rijk.

Maar toen.....
Een groep Trollen drong binnen in het rijk. Ze veranderden continu van naam, daardoor kon Modderaar ze niet vangen. Hun list werkte. De Onderdanen verdeelden zich in kampen en begonnen elkaar te bestrijden. De Trollen lachten en rolden over elkaar heen van plezier. De Modderaar riep: "Geef mij meer manschappen", "Ik red het niet meer". De Modderaar deelde links en rechts straffen uit. Een van die straffen trof de Geldezel. De Geldezel was belangrijk voor het rijk, maar was geen echte onderdaan van de Koningin. En alhoewel de meeste mensen zagen dat de Geldezel hard tegen de Trollen vocht, werd de Geldezel door de Modderaar verbannen. Naar het rijk van Kassa? Wie zal het zeggen? Hij zou daar lang en gelukkig kunnen leven.

Intussen ging het mis. De Trollen werden sterker, sterker en alsmaar sterker. De Wetlezers probeerden terug te slaan met wetteksten. Helaas zonder succes. De Pragma-primaten zeiden: "Zie je wel dat jullie methode niet werkt." "Wetteksten zouden verboden moeten worden in ons Rijk. Wij lossen het onderling wel op. Zonder die nare wetten" En intussen vochten ze lekker pragmatisch verder. Niet alleen tegen de Trollen, maar ook tegen de Wetlezers. En als er even te weinig "gepost" wordt, (want zo noemt men 'praten' in het Rijk onder de Radar), dan gingen de Pragma-primaten zelfs onderling in gevecht.

Dat er zo ongelofelijk veel gevochten werd in het Rijk, was de Modderaar niet ontgaan. Maar ja....hij was op belangrijk gesprek bij de Koningin. Zo nu en dan gaf hij terugkoppeling. Hij vertelde dan dat hij op gesprek was bij de Koningin. Enne..tja. Een goed gesprek. "Wij willen misschien wel veranderen". "Maar nu even niet". "Ik ben nu namelijk in gesprek met de Koningin". "Oh, had ik dat al gezegd?"

Intussen had niemand door dat het hele Rijk veranderde tot warachtig een trollenfestijn. Iedereen werd besmet met het trollenvirus. De meeste onderdanen hadden niet eens door dat ze langzaam in Trollen veranderden. Maar Is dat erg?

NEE!
Alle onderdanen, de Wetlezers, de Pragma-primaten en de Trollen: Ze feestten en trolden nog lang, ... erg lang, ...maar waren daarmee zielsgelukkig. En zo krijgt dit sprookje toch nog een Happy End :D

Slaap Lekker.
Zelden zo'n mooi, komisch en prima geschreven bijdrage gelezen op dit forum.
Twee keer gelezen, heb er erg van genoten.
Mijn complimenten !

v.d.Heyden

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

@arvandongen, de Efteling wil je graag in dienst nemen!!
Erg off-topic maar wel hilarisch en nog to-the-point ook.

Chapeau.

arvandongen

Ongelezen bericht door arvandongen »

v.d.Heyden schreef:Erg off-topic maar wel hilarisch en nog to-the-point ook.
Bedankt !
"Off-topic" en "to the point" gaan niet goed samen. Ik denk dat het on topic is.
Eens kijken of ik een verbanning krijg wegens "op de Trol spelen" of zo.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Heerlijk zo'n mooie post arvandongen, een prima afwisseling tussen al die geneuzel/wellus/nietus berichten welke dit topic maar blijven binnenstromen en waarin niemand gelijk heeft of krijgt.

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

BL2 schreef:Heerlijk zo'n mooie post arvandongen, een prima afwisseling tussen al die geneuzel/wellus/nietus berichten welke dit topic maar blijven binnenstromen en waarin niemand gelijk heeft of krijgt.
Nietus :mrgreen:

hänschen klein

Ik had (met toestemming achteraf) het vandongen-sprookje op een topic over de slechte kwaliteit van het Kassa-omroepforum geplaatst, maar ik moet helaas berichten, dat nu ook dáár het grote verklikken en verwijderen zijn ingang heeft gekregen. De redacties van deze fora keren zich nu tégen hun eigen reageerders. Het feit van censuur bij de publieke omroepen is vandaag dus een bewuste realiteit geworden.

Mensen die echt serieus ook zwaardere onderwerpen willen discuteren kan ik nu het medium van de onderzoeksjournalisten FTM (Follow The Money) hartelijk aanbevelen. Daar zijn NUL trollen en gaat het over onze toekomst tegen het groot-kapitaal/kapitalisme en de onvoorspelbare politiek. (zij hebben de case Keizer bij voorbeeld gerechercheerd, die VVD-er, die zijn zakken vulde met begrafenisondernemingen).

Gesloten