Zo, ik ben even aan t lezen geweest....
Een korte toelichting mijnerzijds: tot op de dag van vandaag weet ik niet waaraan ik mijn ban concreet te danken heb. Het enige wat terug te vinden is, is dat er een post van mij gericht aan stofzuiger aangepast is. De originele tekst daarvan heb ik zelf nog, en heb ik overigens ook gewoon aan de moderators verstrekt. Dus waarom er niet meer bekend zou zijn waar mijn ban op gebaseerd is, is mij een raadsel. En datgene wat aangepast is, voldoet -objectief bekeken- absoluut niet aan “op de man spelen” of “off-topic”. De letterlijke tekst staat al in dit topic, dus dat is voor iedereen te controleren.
Let wel: ik weet echt wel dat mijn berichten echt niet altijd poeslief en vriendelijk zijn. Maar ik probeer me wél binnen de grenzen te bewegen, en als ik die zou overschrijden hoor ik graag waarom dat zo zou zijn. En dat gebeurt nu vaak gewoon niet: reden voor verbetering!
Ik heb een toelichting gekregen met woorden van gelijke strekking als in dit topic zijn gegeven. Ik zal daar zelf met de moderatie nog over communiceren, want ik vind er iets van. Maar daar zal ik dit topic verder niet mee vervuilen
Mijn pb staat altijd aan.
Kort door de bocht is mijn feedback voor het beheer van dit forum: wees transparant, wees consequent, acteer inhoudelijk en niet prikkel-gedreven. Dan heb je de grootste problemen al geadresseerd.
Ik ben er weer, en zal zeker reageren op topics waarbij ik met mijn kennis en ervaring iets bij kan dragen. En verder? Ik zie het wel. Ik ben vooral benieuwd of de moderatie iets oppakt - en hoe. Ik gun hen wat tijd (dit soort zaken hebben dat gewoon nodig) en laat me graag verrassen!
Voor iedereen die zich hier op allerlei manieren druk heeft gemaakt voor mijn terugkeer: bedankt! In het bijzonder Witte Angora en Moederslink, en anderen die concreet actie hebben ondernomen. En ook degenen die mij liever zouden zien gaan dan komen; bedankt. Jullie hebben me weer aardig wat inzicht gegeven
Zo’n beetje alles waar dit forum kapot aan kan gaan, heeft zich in dit topic geopenbaard in de afgelopen dagen. Leerzaam, voor wie het wil zien...
En Stofzuigertje/kruimeldiefjes: ik ben het vaak hartgrondig met je/jullie oneens, en dat heb je gemerkt en zul je ongetwijfeld blijven merken. Maar dat neemt niet weg dat je me verbaasd hebt, in positieve zin. Dank daarvoor, en o ja: ik weet dat jij niet de melder was, en ik neem jou dus ook niets kwalijk
Nou, ik ga eens verder rondneuzen. Tot later!