LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Feedback op het Forum - deel 1
-
Re: Feedback op het Forum - deel 1
Prima bijdrage @Atlas, maar vergeten wat er gebeurd is ? Nou....
Maar positief denken is altijd goed.
Wie weet.....
Dit alles is nu wel een kantelpunt geweest , denk ik.
Wie weet.....
Dat denk ik ook het moest gewoon gebeuren, het komt in de beste families voor laten we maar zeggen. En als je er eruit komt dan sta je weer sterker in je stappers.moederslink schreef:Prima bijdrage @Atlas, maar vergeten wat er gebeurd is ? Nou....
Wie weet.....
-
Die 'ervaring' heb ik ook. Maar 'nooit' is wel erg lang. En of ze in een stramien zitten? Misschien dat juist dit topic en de vele felle reacties toch tot nadenken hebben gestemd. We zijn niet bij de besprekingen aanwezig, dus we weten niet wat er wel of niet besproken is tot nu toe. Sommige dingen hebben nu eenmaal tijd nodig.Revoked schreef:Ervaring. Hier verandert nooit wat. Want de mods zitten in een stramien.
-
Ik denk het ook. Dit alles heeft ze tot nadenken gestemd, kan niet anders. Daarom denk ik dat dit zeker een kantelpunt is geworden.
Ik vind het goed dat ze zo nu en dan het e.e.a aan feedback terugkoppelen en aangeven er misschien iets mee te gaan doen .
Ik vind het goed dat ze zo nu en dan het e.e.a aan feedback terugkoppelen en aangeven er misschien iets mee te gaan doen .
@radar
Alle juridische haken en ogen zoeken wij als forumleden natuurlijk graag voor jullie uit.
Het barst hier van de juristen dus gratis en voor niets
Alle juridische haken en ogen zoeken wij als forumleden natuurlijk graag voor jullie uit.
Het barst hier van de juristen dus gratis en voor niets
Even een testje.
Helaas werkt niet. Bij je gegevens invullen kun je je beroep invullen oid , waarom dit niet bij zichtbare naam vermelden .
Helaas werkt niet. Bij je gegevens invullen kun je je beroep invullen oid , waarom dit niet bij zichtbare naam vermelden .
Noem er eens 3? Ik kom niet verder dan Monique Doomernik en die komt hier niet meer.crazyme schreef: Het barst hier van de juristen dus gratis en voor niets
Hansie...verpest het nou niet ! we zaten net in de goede richting om te Feedbacken.
-
Suggestie aan de beheerder: Tussenberichen blijven geven over de stand der dingen!atlas1302 schreef:Hansie...verpest het nou niet ! we zaten net in de goede richting om te Feedbacken.
-
Nog een suggestie voor de beheerder ...
Topicstarters geven helaas zelden een feedback. Ook voor ons reageerders is het prettig om een feedback te kunnen lezen en of er een oplossing is gevonden. Klaarblijkelijk moet dit echter 'georganiseerd' worden.
Met een automatische herinnering (bij voorbeeld na een week) kan een e-mail gestuurd worden of de TS eraan gedacht heeft een feedback te plaatsen voor de reageerders en andere meelezers ... indien ja, hartelijk bedankt!
Topicstarters geven helaas zelden een feedback. Ook voor ons reageerders is het prettig om een feedback te kunnen lezen en of er een oplossing is gevonden. Klaarblijkelijk moet dit echter 'georganiseerd' worden.
Met een automatische herinnering (bij voorbeeld na een week) kan een e-mail gestuurd worden of de TS eraan gedacht heeft een feedback te plaatsen voor de reageerders en andere meelezers ... indien ja, hartelijk bedankt!
@hänschen klein
U zit nogal te wachten op die “feedback” van een Ts.
-
Waarom niet? Ik zie haar nog wèl steeds bij BNNVara: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... r/uwjuristHansieZant schreef:Noem er eens 3? Ik kom niet verder dan Monique Doomernik en die komt hier niet meer.crazyme schreef: Het barst hier van de juristen dus gratis en voor niets
Lijkt mij een prima vakvrouw die ook iets aan een forum toe te voegen heeft voor bepaalde vraagstellers.
Het reminden en motiveren van ts kan er voor zorgen dat topics niet alle kanten op stuiteren.hänschen klein schreef:Nog een suggestie voor de beheerder ...
Bij gebrek aan info worden veel aannames gedaan en discussiëren forumleden vooral onderling ipv met de ts.
Het lijkt mij een nuttig voorstel.
-
"U vraagt, wij draaien" is een beetje zeer eenzijdig ...Lady1234 schreef:@hänschen klein
Ook vraagstellers willen serieus genomen worden door zich bij dit forum opgenomen en betrokken te voelen ... is mijn gedachte hierachter.
Wanneer het ú verder niet aanspreekt, ook goed, maar de suggestie was primair t.a.v. de beheerder, die deze vraag stelt:
"Wat kan er beter op dit forum? Zijn er opties die je mist? Wat zou jij graag anders zien?"
Beste hänschen klein ,
Mijn Feedback geef ik vaak genoeg en dan zijn er mensen die het juist niet waarderen.
En als erkend Jurist geef ik als 3e persoon wel degelijk Juridische ondersteuning volgens de wet van... Murphy!
Een oproep voor Feedback kun je alleen voor mensen die na 1 vraag niet meer reageerden stellen maar hoe programmeer je dat?
In de Volkskrant stond MAANDAG 18 JUNI een artikel over de problemen van nieuwe wetten en regels waardoor de software van onze BeLastigDienst dreigde te bezwijken!
Tussen wat wij graag willen en of het betaalbaar is en ook kan? Ik twijfel?
Mijn Feedback geef ik vaak genoeg en dan zijn er mensen die het juist niet waarderen.
En als erkend Jurist geef ik als 3e persoon wel degelijk Juridische ondersteuning volgens de wet van... Murphy!
Een oproep voor Feedback kun je alleen voor mensen die na 1 vraag niet meer reageerden stellen maar hoe programmeer je dat?
In de Volkskrant stond MAANDAG 18 JUNI een artikel over de problemen van nieuwe wetten en regels waardoor de software van onze BeLastigDienst dreigde te bezwijken!
Tussen wat wij graag willen en of het betaalbaar is en ook kan? Ik twijfel?
-
Raar he dat deze mevrouw niet meer hier actief is.hänschen klein schreef:Waarom niet? Ik zie haar nog wèl steeds bij BNNVara: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... r/uwjuristHansieZant schreef:Noem er eens 3? Ik kom niet verder dan Monique Doomernik en die komt hier niet meer.crazyme schreef: Het barst hier van de juristen dus gratis en voor niets
Lijkt mij een prima vakvrouw die ook iets aan een forum toe te voegen heeft voor bepaalde vraagstellers.
Het gehark van de moderatie en het gehakketak onderling van een aantal leden zou hier wel eens debet aan kunnen zijn.
Jij ook al ?stofzuigertje schreef: En als erkend Jurist
Iedereen mag zich jurist noemen.crazyme schreef:Jij ook al ?stofzuigertje schreef: En als erkend Jurist
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Jurist
Dat is gebleken hier ja.
-
Die heeft het zinkende Radarschip dus ruim op tijd verlaten. Of ook een permaban? Het is hoe dan ook een verlies voor dit forum, ze had best veel goede bijdragen.wilhelmima1 schreef:Raar he dat deze mevrouw niet meer hier actief is.hänschen klein schreef:Waarom niet? Ik zie haar nog wèl steeds bij BNNVara: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... r/uwjuristHansieZant schreef:
Noem er eens 3? Ik kom niet verder dan Monique Doomernik en die komt hier niet meer.
Het gehark van de moderatie en het gehakketak onderling van een aantal leden zou hier wel eens debet aan kunnen zijn.