en zo kinderachtig te zijn om reacties die jou niet zinnen te melden.
Melden helpt wel, als je een mening niet leuk vind. Mijn bericht in topic over wel/niet testen in de jeugdzorg is verwijderd......
>>
Je hebt blijkbaar niet begrepen dat de Mods, veelvuldig, hebben aangegeven dat een melding doen beter is dan een tegenaanval inzetten.
En ik kan wel begrijpen waarom een melding is gedaan en de mods blijkbaar ook.
Er moeten een aantal hier toch eens beseffen dat ze niet zomaar even hun frustratie kunnen botvieren op iemand die een redelijke vraag stelt. De vraag ging namelijk alleen over de verplichting en de gevolgen als je DEZE VERPLICHTING niet accepteert.
En morgen gezond weer op en naar school en naar het werk ( of niet ) .
En de 9e maand van Corona in ___maart t/m oktober.
(het lijkt wel een zwangerschap , al zal deze zwangerschap wel wat langer duren, misschien wel een olifantenzwangerschap van zo.n 18-22 maanden )
Bij elk nieuw topic kun je de vraag stellen of topicstarter wel de intentie heeft om te reageren. Ik vind het opportunistisch van mensen om op meerdere plekken op het internet je verhaal/vraag/klacht te posten d.m.v. kopiëren en plakken. En dat er niet eerlijk bij te vermelden in je posting.
Bijvoorbeeld het quad-item dat ook bij Kassa wordt geplaatst. En nu weer het Caiway-item: staat ook op Klacht.nl. Het is een soort van twee walletjes eten mentaliteit. Gemak dient de mensch. Laat anderen maar lekker gratis en voor niks komen met tips en adviezen. Daarna struin je je eigen kopieer en plakwerk op internet af voor de beste resultaten. Geen terugkoppeling, niets. Zulke mensen wil ik niet eens helpen.
Bij elk nieuw topic kun je de vraag stellen of topicstarter wel de intentie heeft om te reageren. Ik vind het opportunistisch van mensen om op meerdere plekken op het internet je verhaal/vraag/klacht te posten d.m.v. kopiëren en plakken. En dat er niet eerlijk bij te vermelden in je posting.
Bijvoorbeeld het quad-item dat ook bij Kassa wordt geplaatst. En nu weer het Caiway-item: staat ook op Klacht.nl. Het is een soort van twee walletjes eten mentaliteit. Gemak dient de mensch. Laat anderen maar lekker gratis en voor niks komen met tips en adviezen. Daarna struin je je eigen kopieer en plakwerk op internet af voor de beste resultaten. Geen terugkoppeling, niets. Zulke mensen wil ik niet eens helpen.
Maar dat is toch alleen irritant voor mensen die al die fora op gaan zoeken?
Het kan mij bijvoorbeeld niets schelen, want ik zoek daar helemaal niet naar.
Dwingen om verplicht te antwoorden is nooit een goede set-up. Als men zich vrij voelt zal deze persoon ook gewoon antwoorden op vragen. Dat het niet gebeurd, zal dus een oorzaak hebben. Los de oorzaak op, en niemand is iets verplicht naar elkaar toe. De forumregels daar buiten gelaten gelaten, maar dat spreekt al voor zich.
Ik zie op andere fora dat daar helemaal geen problemen mee zijn, je krijgt altijd fatsoenlijk een antwoord. En dan ligt het aan TS wat hij/zij er mee doet, zo lijkt het mij ook zoals het moet.
Nou ben ik toch wel benieuwd, waarom voeg je de daad niet eens bij het woord en hoepel je een keer permanent op van dit forum, in plaats van keer op keer maar weer nepaccounts te blijven maken?
Er zit inmiddels maar weer een ban op dit zoveelste account van CarlaHeusden / Obelix1 / Bobo.Monteiro en noem ze allemaal maar op. Uitvogelen wie er achter dit account zit en een ban uitdelen kost me welgeteld een halve minuut, dus mij heb je er niet mee.
Volgens mij zijn al die hoofdletters niet toegestaan.
Ik zie toch alleen slechts 2 woorden met capslock. Is het bericht aangepast binnen zeer korte tijd ?
Als nu een heel bericht in capslock werd neergezet kan ik nog begrijpen maar 2 woordjes.....
Volgens mij zijn al die hoofdletters niet toegestaan.
Ik zie toch alleen slechts 2 woorden met capslock. Is het bericht aangepast binnen zeer korte tijd ? Als nu een heel bericht in capslock werd neergezet kan ik nog begrijpen maar 2 woordjes.....
Het was één van de vele berichten met veel hoofdletters op dat moment.
is van de dezelfde orde als ageren tegen een enkele Engelse term, Moneyman en Lady.....
Ik vermoed dat je mijn intelligentie overschat, want ik heb geen flauw idee wat je bedoelt te zeggen.
Ik gaf slechts een feitelijk (en correct) antwoord op de vraag van Teun Bosseman. Dat wordt door jou tot "onzinantwoord" bestempeld, onder de toevoeging dat ik wel weet waarom. Nou, nee dus, want mijn antwoord was en is gewoon feitelijk correct. En daar komt dan nu bovenstaand statement op.