Feedback op het Forum - deel 4
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Of anderen dat kunnen zien kan je zelf instellen via je gebruikerspaneel.
StevieNL81
vindt dit leuk
Het komt mij allemaal wat vreemd voor.
- Ik meld het topic om exact deze reden, gisteren, geloof ik.
- Radar sluit mijn melding zonder feedback of optreden om 12 uur vandaag.
- En dan vier uur later dit bericht.
- Ik meld het topic om exact deze reden, gisteren, geloof ik.
- Radar sluit mijn melding zonder feedback of optreden om 12 uur vandaag.
- En dan vier uur later dit bericht.
Radar schreef: ↑09 nov 2025 16:14Beste alfatrion,
We hebben het topic Re: Odido Glasvezel ??? twee grote storingen, politie aan de deur, en nul verantwoordelijkheid - met onder andere jouw reactie(s) - van het forum verwijderd.
Omdat het openings bericht is verwijderd, is dit topic niet meer prettig leesbaar. Daarom verwijderen we dit topic!
groet moderatie
Met vriendelijke groet,
Radar online redactie
-
Consumenneke
Verwacht je een persoonlijk bedankbericht?
Neem maar aan dat de redactie vele meldingen ontvangt, deze workload met drie moderators moet delen en de onderlinge afstemming een heel gedoe is. Soms duurt het dagen voordat er op een melding gereageerd wordt, en dat begrijp ik wel.
Zo te zien ben je prima bediend, alleen was het niet op je wenken.
-
witte angora
Ach, ik heb net zoiets gekregen. Gisteren werd er een melding mijnerzijds gesloten, zonder bericht hoe of wat. Die melding deed ik via een eigen bericht. En vandaag krijg ik te horen dat het bericht verwijderd is, en dat ik niet op de man moet spelen...
Bijzonder vreemd inderdaad.
Bijzonder vreemd inderdaad.
-
Wat-nou-weer
Ik denk dat ze aan jouw meldingen idd de handen vol hebben.Consumenneke schreef: ↑09 nov 2025 17:58Verwacht je een persoonlijk bedankbericht?
Neem maar aan dat de redactie vele meldingen ontvangt, deze workload met drie moderators moet delen en de onderlinge afstemming een heel gedoe is. Soms duurt het dagen voordat er op een melding gereageerd wordt, en dat begrijp ik wel.
Zo te zien ben je prima bediend, alleen was het niet op je wenken.![]()
Sterker nog, dat is de bedoeling van het feedback topic.
-
StevieNL81
Er staat niet dat je geen opmerkingen op het moderatiebeleid mag maken, maar dat je die tot hun moet richten (en dan ongetwijfeld specifiek in dit topic)
Maar dan moet het dus inderdaad wel in dit topic en niet in de topics zelf. In het topic moet je dan puur de meldknop gebruiken (en hopen dat de mods daar dan ook fatsoenlijk op acteren).
-
Wat-nou-weer
De OP was al verwijderd, dus wat overbleef sloeg al nergens meer op. Om dan nog een melding te doen over mijn reactie, nogal kinderachtig en overbodig.
-
Wat-nou-weer
Nee, er staat dat ik geen opmerkingen op het forum meer mag doen.StevieNL81 schreef: ↑09 nov 2025 21:38Er staat niet dat je geen opmerkingen op het moderatiebeleid mag maken, maar dat je die tot hun moet richten (en dan ongetwijfeld specifiek in dit topic)
Wilt u altublieft on topic blijven en opmerkingen over moderatie aan ons melden inplaats van op t forum te melden?
Het topic was zo vernacheld dat Radar bij de handhaving van die regel m.i. onvoldoende belang heeft.
-
Morgan le Fay
En dankzij dit soort grappen ligt Nederland stil omdat de regelgeving de boel verstikt.StevieNL81 schreef: ↑09 nov 2025 21:38Er staat niet dat je geen opmerkingen op het moderatiebeleid mag maken, maar dat je die tot hun moet richten (en dan ongetwijfeld specifiek in dit topic)
Enig zelf refleksi(
Eens hoor. In dit specifieke geval slaat het nergens op. Mijn reactie was meer algemeen bedoeld.Wat-nou-weer schreef: ↑09 nov 2025 22:14De OP was al verwijderd, dus wat overbleef sloeg al nergens meer op. Om dan nog een melding te doen over mijn reactie, nogal kinderachtig en overbodig.
Waar maken we ons allemaal nog druk over..... Beetje fris nog buiten, zo na de koffie maar eens belangrijkere zaken doen. Nederland ligt echt niet stil.Morgan le Fay schreef: ↑10 nov 2025 08:43En dankzij dit soort grappen ligt Nederland stil omdat de regelgeving de boel verstikt.
-
witte angora
Inderdaad. De wereld is groter dan dit forumpje waar degene met het hoogste woord en de meest nutteloze bijdragen de dienst uitmaakt. Dat blijkt wel uit de gebrekkige moderatie - er wordt gewoon geen geld meer in gestoken, de redactie moet het er maar bij doen, naast al het andere werk dat ze hebben. Er zijn belangrijkere dingen.
Eerst maar eens zien waar de bezuinigingen op de omroepen toe gaan leiden, ook wat de toekomst van dit soort consumentenprogramma's betreft.
Straks maar eens wat nuttiger dingen doen.
Eerst maar eens zien waar de bezuinigingen op de omroepen toe gaan leiden, ook wat de toekomst van dit soort consumentenprogramma's betreft.
Straks maar eens wat nuttiger dingen doen.
-
J. Deltoer
witte angora
vindt dit leuk
-
NeoDutchio
Die is vorige week maandag naar Thailand gevlogen.J. Deltoer schreef: ↑10 nov 2025 10:36Waar is Dagkoers als je hem nodig hebt voor diepzinniger discussies.
-
Consumenneke
Al die vrees en achtervolgingswaanzin (ik ben gemeld!!!!) doen me soms lachen. Teveel pepernoten gesnoept en nu een suikeraanval, denk ik dan.

Sinterklaas bestaat niet, zwarte piet heeft roetsmeren en slechte kindertjes gaan niet mee naar Spanje.

Sinterklaas bestaat niet, zwarte piet heeft roetsmeren en slechte kindertjes gaan niet mee naar Spanje.
Dat is vooral een voorbeeld van hoe topics ontsporen.
Vraagje aan jullie allemaal: hoe kunnen we er samen voor zorgen dat topics niet ontsporen?
Dorfje
vindt dit leuk