Feedback op het Forum - deel 4
-
witte angora
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Uh? Ik ben nog gewoon ingelogd, of moet ik eerst uitloggen en opnieuw inloggen?
Ach, is in twee klikken ook gebeurd...
Ach, is in twee klikken ook gebeurd...
kuklos
vindt dit leuk
Als activatie toegang tot het geregistreerde e-mail vereist, dan werkt het zolang de spammer geen toegang heeft tot het e-mail account.
Denk niet dat jij hieronder valtwitte angora schreef: ↑25 mar 2026 16:56Uh? Ik ben nog gewoon ingelogd, of moet ik eerst uitloggen en opnieuw inloggen?
-
witte angora
Niet? Volgens mij is het de 25e, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.Moneyman schreef: ↑25 mar 2026 17:03Denk niet dat jij hieronder valtwitte angora schreef: ↑25 mar 2026 16:56Uh? Ik ben nog gewoon ingelogd, of moet ik eerst uitloggen en opnieuw inloggen?![]()
Het gaat om een datum twee jaar geleden.
-
De Posthoorn
We leven in 2026, niet in 2023.witte angora schreef: ↑25 mar 2026 17:43Niet? Volgens mij is het de 25e, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.Moneyman schreef: ↑25 mar 2026 17:03Denk niet dat jij hieronder valtwitte angora schreef: ↑25 mar 2026 16:56Uh? Ik ben nog gewoon ingelogd, of moet ik eerst uitloggen en opnieuw inloggen?![]()
-
witte angora
O, dat laatste had ik niet gezien. Denk dat het een prima actie is om mee te beginnen.De Posthoorn schreef: ↑25 mar 2026 17:51We leven in 2026, niet in 2023.witte angora schreef: ↑25 mar 2026 17:43Niet? Volgens mij is het de 25e, maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
Moneyman
vindt dit leuk
-
ClaimConcept
-
witte angora
Gewoon: in dit geval niet op de link klikken. Dat hebben 76 mensen gedaan terwijl uit de topictitel duidelijk blijkt wat er gaande is. En dus is de conclusie van de hacker: minimaal 76 belangstellenden, we gaan nog even door.
Het heeft nog even tijd nodig om de bestanden op te schonen.
Het heeft nog even tijd nodig om de bestanden op te schonen.
-
De Posthoorn
Het heeft geen tijd nodig want er zijn geen bestanden om op te schonen.
Dit is niet de oplossing. Wellicht kunt u iets anders proberen.Radar schreef: ↑25 mar 2026 15:16Iedereen die 25-03-2023 of eerder voor het laatst is ingelogd moet nu zijn/haar account opnieuw activeren.
Voor de mensen die niet meer in kunnen loggen: als je probeert in te loggen krijg je een melding en staat er een link waar je op kunt klikken om je account weer te activeren.
-
ClaimConcept
@Radar, graag even kijken in dat profiel: zie Onderschrift
Radar
vindt dit leuk
-
De Posthoorn
Datzelfde is ook het geval bij de andere accounts die misbruikt worden voor spam, zie o.a. deze memberlist.php?mode=viewprofile&u=104619ClaimConcept schreef: ↑27 mar 2026 10:14@Radar, graag even kijken in dat profiel: zie Onderschrift
Tot mijn verbijstering wordt dus niet het oeroude account verwijderd, maar alleen de geplaatste spam verwijderd. (Spam was gemeld op 19 maart).
-
J. Deltoer
Degene die oospronkelijk achter het account richardvi zit is te goeder trouw. Radar heeft zijn e mail en telefoonnummer. Misschien hem eens benaderen.
-
De Posthoorn
Het gaat niet alleen om dat account, maar om alle accounts die gebruikt zijn om te spammen. Bovendien heeft richardvi voor het laatst in 2012 gereageerd, denk je nou echt dat hij dat Radar account gaat missen?J. Deltoer schreef: ↑27 mar 2026 11:20Degene die oospronkelijk achter het account richardvi zit is te goeder trouw. Radar heeft zijn e mail en telefoonnummer. Misschien hem eens benaderen.
-
J. Deltoer
Wij zijn het niet oneens. Maar misschien is er ergens een patroon, een te gemakkelijk wachtwoord als 12345 of een odido e mail adres.
Consumenneke
vindt dit leuk
Wat ik maar niet kan begrijpen is dat mensen maar blijven reageren op trollen, terwijl het er dik bovenop ligt dat deze persoon een trol is. Volgens mij zit deze persoon heel hard te lachen achter zijn telefoon of pc, omdat anderen er iedere meer maar weer intrappen, geërgerd reageren etc.
witte angora
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
Maar wie is een trol en wie niet?
BL2 zegt dat de Posthoorn een trol is.
Witte Angora benoemt 11 als trol.
Misschien bent u wel een trol
Of ik.
BL2 zegt dat de Posthoorn een trol is.
Witte Angora benoemt 11 als trol.
Misschien bent u wel een trol
Of ik.
Kom op zeg, een trol is een persoon die een soort van pestgedrag heeft om andere forumleden bewust te irriteren in de hoop een discussie uit te lokken.
Het lijkt mij ongepast om forumleden als zijnde trol aan te merken als ze een andere mening over een topic toegedaan zijn.
Voorbeeld, de vraag over muf ruikende schoenen die bij Temu aangeschaft zijn direct in verband brengen met een verbannen forumlid slaat werkelijk nergens op want als ik die vraag zou stellen waren de reacties heel anders geweest.
Blijft over het misbruik van oude accounts om spam te verspreiden en daar is de moderatie mee bezig maar kost wel tijd.
Irritant is de spam wel maar je hoeft niet op die links te kikken en laten voor wat het is.
Het lijkt mij ongepast om forumleden als zijnde trol aan te merken als ze een andere mening over een topic toegedaan zijn.
Voorbeeld, de vraag over muf ruikende schoenen die bij Temu aangeschaft zijn direct in verband brengen met een verbannen forumlid slaat werkelijk nergens op want als ik die vraag zou stellen waren de reacties heel anders geweest.
Blijft over het misbruik van oude accounts om spam te verspreiden en daar is de moderatie mee bezig maar kost wel tijd.
Irritant is de spam wel maar je hoeft niet op die links te kikken en laten voor wat het is.
alfatrion
vindt dit leuk
-
witte angora
Ga er nou maar vanuit dat het inderdaad die meermaals verbannen forumvervuiler is. Dat kon je al zien vanaf zijn allereerste post.