Eh, ja? Uiteraard... maar dat doet niets af aan wat ik schreef.
Feedback op het Forum - deel 4
-
Re: Feedback op het Forum - deel 4
Dat lukt zelfs beter op vrijwilligersplatforms, als je maar een goeie ploeg vrijwilligers hebt. Ik heb jaren gemodereerd en had legio collega's die ook 's nachts spam en trollen verwijderden. Daar werd ook korte metten gemaakt met onderling afzeiken, sneren naar nieuwkomers en pestgedrag.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Ironisch dat je een sneer uitdeelt terwijl je klaagt over het uitdelen van sneren.Consumenneke schreef: ↑20 jan 2025 11:57
(...) Daar werd ook korte metten gemaakt met onderling afzeiken, sneren naar nieuwkomers en pestgedrag.
Thijs124
vindt dit leuk
-
Dat is wat ons menneke doet, sneren en zeuren, maar anderen op dat zelfde aanspreken.
Of hij ziet het echt niet, of hij is een trol. Ik weet het wel.
Of hij ziet het echt niet, of hij is een trol. Ik weet het wel.
-
Dat was vast geen commercieel forum want die moderators willen gewoon betaald worden, helemaal voor dat soort rare tijdstippen. Dus totaal niet vergelijkbaar. In ieder geval zijn er genoeg fora waar er geen 24/7 moderatie is.Consumenneke schreef: ↑20 jan 2025 11:57Dat lukt zelfs beter op vrijwilligersplatforms, als je maar een goeie ploeg vrijwilligers hebt. Ik heb jaren gemodereerd en had legio collega's die ook 's nachts spam en trollen verwijderden. Daar werd ook korte metten gemaakt met onderling afzeiken, sneren naar nieuwkomers en pestgedrag.
De reden was toch heel simpel. Omdat de omroep gebonden is aan journalistieke regels en eventuele straffen, wil men de moderatie niet aan forumbezoekers over laten.
Jablan
vindt dit leuk
Ik zie dat gewoon als een smoes.
Hebben anderen ook het probleem dat er geen foto meer geplaatst kan worden bij topics.
Ik krijg na bestand kiezen een html fout en kan dan verder niets.
Ik krijg na bestand kiezen een html fout en kan dan verder niets.