U blijft maar over onderwerpen wedden. Ga eens aan het werk.
Huiskamer
kuklos
vindt dit leuk
-
Re: Huiskamer
Zo scharrelt Ridder misschien wat extra knaken bij elkaar?
-
Voor twee enkele reis Tickets naar Vietnam?
hahahahahah jij bent echt lauw.
Maar die worden door de overheid betaald.
Maar die worden door de overheid betaald.
-
kuklos
, Costnix
en witte angora
vinden dit leuk
-
We betalen met zn allen voor deze ongein :
-uitgeprocedeerde asielzoekers worden op het vliegtuig gezet en velen komen met een noodgang via andere kanalen toch weer terug.
-AZC 's- de uitkeringen-het gesleep vh ene opvangcentrum naar het andere , noem het allemaal maar op.
Ik heb een barmhartige aard en gun iedere oorlogsvluchteling een veilig thuis hier in Nederland , maar ik begin die stroom gelukszoekers naar Europa en dat heen en weer gesleep wel wat beu te worden. De procedures zijn ook eindeloos en veel te lang .
Het kost al met al een vermogen waar wij met zn allen aan meebetalen .
Migratie is van alle tijden dus dat hou je toch , maar het loopt nu finaal uit de klauwen, vind ik.
Maar misschien mag je dit niet eens hardop en eerlijk zeggen ?
Het is niet ' politiek correct ' .
-uitgeprocedeerde asielzoekers worden op het vliegtuig gezet en velen komen met een noodgang via andere kanalen toch weer terug.
-AZC 's- de uitkeringen-het gesleep vh ene opvangcentrum naar het andere , noem het allemaal maar op.
Ik heb een barmhartige aard en gun iedere oorlogsvluchteling een veilig thuis hier in Nederland , maar ik begin die stroom gelukszoekers naar Europa en dat heen en weer gesleep wel wat beu te worden. De procedures zijn ook eindeloos en veel te lang .
Het kost al met al een vermogen waar wij met zn allen aan meebetalen .
Migratie is van alle tijden dus dat hou je toch , maar het loopt nu finaal uit de klauwen, vind ik.
Maar misschien mag je dit niet eens hardop en eerlijk zeggen ?
Het is niet ' politiek correct ' .
Laatst gewijzigd door moederslink op 09 jul 2019 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
kuklos
vindt dit leuk
-
Van mij mag u dat wel zeggen, u liegt er niets om.
Wat mij stoort is dat Ridder eerst deze mensen " importeerd" omdat het in zijn vooronder kriebelt.
Nu is de jeuk voorbij en mogen wij de terugreis betalen. Lijkt me toch niet
Wat mij stoort is dat Ridder eerst deze mensen " importeerd" omdat het in zijn vooronder kriebelt.
Nu is de jeuk voorbij en mogen wij de terugreis betalen. Lijkt me toch niet
moederslink
en kuklos
vinden dit leuk
-
Ik ben bang dat Ridder blind is geweest en naïef.
Samenwonen is andere koek dan een liefje aan de andere kant vd wereld zo nu en dan bezoeken.
Hij is niet de enige bij wie dit overkomt.
En ja , ook deze terugreis komt uit de bodemloze geldemmer van het rijke Nederland.
Samenwonen is andere koek dan een liefje aan de andere kant vd wereld zo nu en dan bezoeken.
Hij is niet de enige bij wie dit overkomt.
En ja , ook deze terugreis komt uit de bodemloze geldemmer van het rijke Nederland.
-
Dit zijn geen asielzoekers, dus die rekening gaat absoluut naar diegene die hun hierheen hebben gehaald.
Je gelooft toch werkelijk niet dat dat een taak van de overheid is.
Je gelooft toch werkelijk niet dat dat een taak van de overheid is.
Frantic2
, Lowieze
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Maar haar ' inburgering ' is of wordt toch ook betaald? En niet door Ridder.....
Wat betreft deze terugkeer , tja dan vergis ik mij en moet Ridder dat zelf betalen, maar hij zegt dat de overheid dit betaalt
Maar al die toeslagen......inmiddels ontvangen...deze zal hij dus zeker wel zelf moeten terugbetalen.
Hoe dan ook dit is een never ending story...wordt vervolgd..
Wat betreft deze terugkeer , tja dan vergis ik mij en moet Ridder dat zelf betalen, maar hij zegt dat de overheid dit betaalt
Maar al die toeslagen......inmiddels ontvangen...deze zal hij dus zeker wel zelf moeten terugbetalen.
Hoe dan ook dit is een never ending story...wordt vervolgd..
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ridder is volgens mij niet erg onder de indruk van de situatie gezien de onzinnige vraag die hij hier in de huiskamer inmiddels heeft gesteld.
Het lijkt dat een aantal reaguurders het erger vinden dan Ridder zelf.
Het lijkt dat een aantal reaguurders het erger vinden dan Ridder zelf.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Dat wordt de beleggingen verzilveren. Toeslagen terug betalen plus twee tickets naar Vietnam. Als het asielzoekers betreft dan regelt de overheid dit maar als je zelf iemand hierheen haalt dan zal je toch ook zelf voor de retour zending moeten zorgen. Dan kunnen we allemaal wel een vakantie liefje mee naar huis nemen. Maar dan sta je er borg voor en moet je voor alle kosten opkomen.
Logisch toch.
Logisch toch.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Vakanties zouden de helft goedkoper worden als de terugreis door het gastland betaald wordt. Ik denk niet dat een stad als Amsterdam daar op zit te wachten....
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Het zou wat worden. Een meisje van plezier, ik bedoel vriendin meebrengen uit Azië en als de lol eraf is betalen we met zijn allen de terugreis! Zo gek zijn we hopelijk nog niet in Nederland.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Anders dokken ze daar de strafporto!
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
of sturen ze 't retour afzender...
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Logisch dat er lolletjes over gemaakt worden, maar eigenlijk vind ik het een in-trieste zaak voor moeder en kind.
Wie weet wat onze koene Ridder haar allemaal voorgespiegeld heeft. Kwam daar jarenlang beladen met cadeautjes, terwijl hij hier alleen maar overdag en ook nog ‘s avonds weg is. Overdag om onzin op het internet te zetten en te wedden met zijn collega’s, en ‘s avonds om extra geld te verdienen.
Wie weet wat onze koene Ridder haar allemaal voorgespiegeld heeft. Kwam daar jarenlang beladen met cadeautjes, terwijl hij hier alleen maar overdag en ook nog ‘s avonds weg is. Overdag om onzin op het internet te zetten en te wedden met zijn collega’s, en ‘s avonds om extra geld te verdienen.
Costnix
, Lowieze
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Aangezien moeder en dochter waarschijnlijk niet bestaan hoeft u er ook geen medelijden mee te hebben Lady1234
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Dat meen je niet.
juliomariner
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Volgens een steeds kleiner wordende meerderheid ziijn het geen verzinsels. Daar hoor ik dus niet bij. Achter het personage Ridder zit volgens mij gewoon een of ander figuur met te veel tijd en een vreemd gevoel voor humor
Komkommertijd
vindt dit leuk