Jochie... je hebt een dak boven je hoofd, verwarming, eten, drinken, een bed om op te liggen en een bank om op te zitten, je hebt een tablet of laptop van waaruit je kan klagen. Je hoeft niet te werken voor je geld, maar krijgt iedere maand vanuit overheidswege een donatie waarmee je redelijk rond kan komen. Er is thuiszorg, er zijn medicijnen, er zijn artsen (die er allemaal niks van begrijpen, dat is dan ook wel weer zo), er zijn verpleeghuizen, er is wijkverpleging, er zijn maatschappelijk werkers, psychologen en psychiaters, diverse WMO voorzieningen enzovoorts.Onkruid71 schreef: ↑26 mar 2024 10:39Volgens mij moet jij eens beter nadenken over hoe het voor andere mensen is, in plaats van hoe jij denkt dat het is. Je zou het eens moeten proberen.
Na dat hij begon over de zegeningen werd me wel duidelijk dat hij geen idee hebt wat er allemaal speelt op dat gebied.
En je had ook al geen antwoord dus, Tja.
De lucht is blauw en het is lekker weer, ook al begint de lucht hier te betrekken. Een van de katten zit door het raam amechtig naar buiten te kijken, wat zou hij graag in een benedenwoning leven zodat hij naar buiten kan! De bloemen op het balkon bloeien, mijn huis is schoon en goed ingericht. En zo is er zoveel positiefs.
Dat jij dit allemaal, en nog veel meer, niet ziet zegt heel veel over jou.