Dat zou ik ook zeggen, wat me alleen zo verbaasd is dat dit ondertussen je vijfde reactie is op iets waar je geen aandacht aan wil besteden. Ben jij nou een leugenaar of ben je zo dom?
Sja...
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw antwoord op je vraag...
Er is iets inherente vreemds aan je eigen vragen beantwoorden, en terzijde, waar heb ik gezegd dat ik er geen aandacht aan wilde besteden?
En wat dat roeptoeteren aangaat;je wil toch niet ontkennen dat de "reguliere kranten"grofweg hetzelfde schrijven.
Dat zeker niet. Alleen maak jij er door het gebruik van de term "roeptoeteren" een waarde-oordeel van, en dat is nu net wat anderen van jou niet mogen.
Overigens,MM,begrijp ik nu goed dat de Ander Krant een pro russische en antisemitiese krant is?
Lever mij het bewijs en ik stop met lezen.
Wat dat pro russisch is ontgaat me een beetje,en dat antisemities ook trouwens.
Graag wat meer uitleg ik ga niet op loze kreten af, maar ik wil graag wat leren.
Nooit te oud daarvoor toch?
Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit van de artikelen in kranten vaak van laag niveau vind. Er is vaak weinig tot geen onderzoek gedaan naar het onderwerp en inderdaad vaak over genomen, misschien zelfs wel van het persbericht wat vaak uitgegeven wordt.
Helaas voor de kranten heb je tegenwoordig vaak zelf onderzoek kunt doen of het allemaal wel klopt.
In zijn algemeenheid ben ik het daar (helaas) mee eens. Reden waarom ik ook al jaren geen abonnement op kranten meer heb.
In zijn algemeenheid ben ik het daar (helaas) mee eens. Reden waarom ik ook al jaren geen abonnement op kranten meer heb.
De inkomsten van (nieuws)media stana al onder druk sinds de opkomst van internet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit lagere budget inmiddels ook zijn weerslag heeft op de kwaliteit van de journalistiek. In zijn algemeenheid bedoel ik.
En wat dat roeptoeteren aangaat;je wil toch niet ontkennen dat de "reguliere kranten"grofweg hetzelfde schrijven.
Dat zeker niet. Alleen maak jij er door het gebruik van de term "roeptoeteren" een waarde-oordeel van, en dat is nu net wat anderen van jou niet mogen.
Als het al een waarde oordeel was,ging dat meer over de mensen die anderen verwijten een bepaalde krant te lezen dan over de kranten zelf.
Al blijf ik van mening dat ze elkaar en de persberichten napraten.
Verder bedankt voor de link,als ik even de tijd heb ga ik dat zeker bekijken.
De inkomsten van (nieuws)media stana al onder druk sinds de opkomst van internet. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit lagere budget inmiddels ook zijn weerslag heeft op de kwaliteit van de journalistiek. In zijn algemeenheid bedoel ik.
Die twee gaan in ieder geval hand in hand, dus het zou me niet verbazen
Ik heb gewoon geslapen, geen centje pijn of wat dan ook. Net als ik gisteren gewoon gesport en gewerkt heb, al was het wel in een iets aangepast tempo.
Ik weet niet hoe het jullie is vergaan, maar ik heb een paar mooie hoofdstukken voor mijn aankomende roman "plaknacht" kunnen schrijven vannacht.
Welkom terug! Heel benieuwd wat er allemaal in die roman gebeurd, en naar de karakterontwikkeling van de hoofdpersoon. Is er al een omslagontwerp? Suggestie: Nachtelijk straatbeeld met zware slagschaduw over stenen muur waarop iemand een poster staat te plakken.
Hele muur vol? Welnee, dat duurt te lang. Gauw een poster plakken en dan snel wegwezen, op naar de volgende plek. Een gedreven wildplakker probeert tijdens een plaknacht zijn boodschap zo breed mogelijk te verspreiden — en zo snel mogelijk, om niet gepakt te worden.
Maar dan blijf je dus niet op één plek plakken. Hoe doe je dat met slapen dan? Stuiter je dan je hele huis door? Of de heel straat? Ik ben toch wel erg benieuwd naar dat boek.