Gewoon allemaal een rugnummer of QR-code. Opgelost.witte angora schreef: ↑10 sep 2019 23:34Flitspalen voor fietsers vind ik wel een goed idee als je ziet hoe sommigen over de weg scheuren. Ik neem aan dat de bekeuring op het framenummer uitgeschreven gaat worden? Een kentekenplaat hebben ze immers niet.
Huiskamer
Re: Huiskamer
Komkommertijd
en gosewijn
vinden dit leuk
-
En als ik jou OR- code ga stelen mag je bij jezelf beslag leggen voor CJIB!
Of gaan ze met OR code met reclame rijden waardoor je niet meer weet welke je moet scannen?
Verder is er elke zomer wel een protest van zeer schaars of niet geklede fietsers, en ik zit graag in korte broek zo naar het strand...
Ik ben toch voor het Fietsplaatje terug, jij een gewone en ik met een gat erin graag!
Of gaan ze met OR code met reclame rijden waardoor je niet meer weet welke je moet scannen?
Verder is er elke zomer wel een protest van zeer schaars of niet geklede fietsers, en ik zit graag in korte broek zo naar het strand...
Ik ben toch voor het Fietsplaatje terug, jij een gewone en ik met een gat erin graag!
-
Straks even naar de huisarts. Zit te zappen, zie ik op TV ineens iets van pratende treinen. Heb geen druppel op. Gelukkig hield het al snel op. Was iets van telekids of zo. Maar ik maak me wel zorgen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Nederland 3 is niet voor ouderen die kinds worden, maar voor mensjes die al kind zijn!
Juist . komt nog wel .
-
Geen rijwiel plaatjes met gat, of ook voor gepensioneerden dan gratis?
-
Vandaag 9/11 ....alweer 18 ( !!) jaar geleden , de ramp die de wereld en het wereldbeeld voorgoed veranderde....![🥺](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f97a.svg)
Komkommertijd
vindt dit leuk
Nee joh ,die hebben geld zat.Theotrucker schreef: ↑11 sep 2019 12:08Geen rijwiel plaatjes met gat, of ook voor gepensioneerden dan gratis?
![Mr. Green :mrgreen:](./../images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
Gepensioneerden zullen eerder het gevoel hebben dat er een gat in hun portemonnee zit...
Komkommertijd
vindt dit leuk
Dan moeten ze een nieuwe kopen , of de rits /drukker dicht maken. ![Mr. Green :mrgreen:](./../images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./../images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Komkommertijd
vindt dit leuk
Het woord ‘ramp’ lijkt mij hier niet van toepassing.het waren terroristische aanslagen. Met verschrikkelijke gevolgen.moederslink schreef: ↑11 sep 2019 23:18Vandaag 9/11 ....alweer 18 ( !!) jaar geleden , de ramp die de wereld en het wereldbeeld voorgoed veranderde....![]()
Bij een ramp denk je volgens mij aan iets waar niet een persoon of personen de hand in hebben gehad. Zoals de gevolgen van een orkaan, tsunami, of een vulkaanuitbarsting.
-
Bijlmerramp___ vuurwerkramp___hongersnood___ebola____ (verdronken) vluchtelingen etc etc etc .
Tragedies....hoe dan ook.
Tragedies....hoe dan ook.
Dat is inderdaad jouw beeld, maar de term "ramp" is breder. De NCTV geeft onderstaande definitie, en daar voldoet "09-11" volledig aan.Lady1234 schreef: ↑11 sep 2019 23:40Het woord ‘ramp’ lijkt mij hier niet van toepassing.het waren terroristische aanslagen. Met verschrikkelijke gevolgen.moederslink schreef: ↑11 sep 2019 23:18Vandaag 9/11 ....alweer 18 ( !!) jaar geleden , de ramp die de wereld en het wereldbeeld voorgoed veranderde....![]()
Bij een ramp denk je volgens mij aan iets waar niet een persoon of personen de hand in hebben gehad. Zoals de gevolgen van een orkaan, tsunami, of een vulkaanuitbarsting.
Ramp
Een ramp is een zwaar ongeval of een andere gebeurtenis waarbij het leven en de gezondheid van veel personen, het milieu of grote materiële belangen in ernstige mate zijn geschaad of worden bedreigd, en waarbij een gecoördineerde inzet van diensten of organisaties van verschillende disciplines is vereist om de dreiging weg te nemen of de schadelijke gevolgen te beperken.
moederslink
vindt dit leuk
-
Et voila..." Ik ben toch niet gek " .....![🙃](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f643.svg)
Moneyman
, Bob Schurkjens
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
9-11, Wat is er dan op 9 november gebeurd?
Ja, als zij het omdraaien, en 911 is daar het alarm nummer!
Daarom is datum met maand in letters beter, want nu is dit verwarrend.
Wat is daar verwarrend aan? Iedereen weet toch wat er op die datum voor verschrikkelijks gebeurd is?
Dit jaar is het 36 jaar geleden dat Freddy Heineken werd ontvoerd op 9 november. En 30 jaar geleden dat de muur viel.Komkommertijd schreef: ↑12 sep 2019 10:129-11, Wat is er dan op 9 november gebeurd?
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
694. Zo lang geleden? Ik herinner het me als de dag van gisteren.
Komkommertijd
, Moneyman
, Meiklokje
en moederslink
vinden dit leuk
-
Freddy & Berlijn, toch iemand die mijn gelijk geeft.
Beter 11 september en 9 november want 9-11 of 11-9 is onduidelijk.
Nijogeth, gefeliciteerd, want ik rekende maar op 1 van deze 2!
Beter 11 september en 9 november want 9-11 of 11-9 is onduidelijk.
Nijogeth, gefeliciteerd, want ik rekende maar op 1 van deze 2!
-
Goed dat je het zegt. De buren hebben ook nog een zwarte kat.