LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aangebrachte voorzieningen vorige bewoner geacepteerd

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
said1983

aangebrachte voorzieningen vorige bewoner geacepteerd

Ongelezen bericht door said1983 »

Ik ga binnenkort in een nieuwe woning wonen en ben nu bezig.
Ik heb in de badkamer een soort van placet geaccepteerd is met een kraan spiegel planken lamen en stekker.
Alleen zit het allemaal zo gevaarlijk met de draden aangesloten dat het loshangt en het kan zo zijn als je niet uit kijkt met douche en er water op het stokcontact of de lampen schakelaar komt dat je onder stroom kan staan.
Ik vond het er op zich mooi uitzien maar nu we bezig zijn kom ik er achter dat het helemaal niet veilig is en dat ik het wel heb geaceepteerd via de woningbouw zij hebben er niets over gezegd ook. Nu wil k weer een de orgine kraan spiegel en bak je terug laten plaatsen door de woning bouw moet ik nu voor de kosten opdraaien ? kan ik echt niet betalen heb uitkering tijdelijk.
terwijl ik de woning wel veilig moet hebben
kan iemand mij hierop antwoord geven

kaarsje69

Re: aangebrachte voorzieningen vorige bewoner geacepteerd

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Dit heet verborgen gebreken en kan je de woonstichting voor aansprakelijk stellen! Laat je dus niet afschepen, elektra moet veilig zijn!
Anders kan je een klacht indienen en met een goede motivatie een deel huur in houden!

W.J.Buisma

Re: aangebrachte voorzieningen vorige bewoner geacepteerd

Ongelezen bericht door W.J.Buisma »

....

Gesloten