LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Renovatie
Re: Renovatie
1 t is geen zenuwachtige Chihuahua maar een angstige (getraumatiseerde)
Lees boven dag en een nacht kwijt geweest in Spanje
2 in een bench stoppen zou het alleen maar erger in een kleine ruimte waar ze niet in weg kan
En 3 ze geven geen wisselwoningen omdat we thuis moeten zijn tijdens de werkzaamheden
Lees boven dag en een nacht kwijt geweest in Spanje
2 in een bench stoppen zou het alleen maar erger in een kleine ruimte waar ze niet in weg kan
En 3 ze geven geen wisselwoningen omdat we thuis moeten zijn tijdens de werkzaamheden
Waarom vraag je eigenlijk hier om raadt als je niks wil accepteren?Geen van de oplossingen die de mensen hier aandragen wil of kan je accepteren?
-
Tja, dan houdt het gewoon even op.
Hier valt dus niets aan te doen.
Een angstige hond is geen reden om een renovatie in een hele flat te stoppen.
Tot zullen twaalf hele lange dagen worden voor je.
Als ik jou was, zou ik één kamer inrichten waar jij kunt zitten met de honden.
Deur dicht, hun vertrouwde spulletjes om zich heen en jij er bij in.
Ik vroeg of ik t tegen kon houden daar wilde ik graag advies in
Maar dat schijnt niet mogelijk te zijn
VioletPrue schreef:Tja, dan houdt het gewoon even op.
Was niet mijn bedoeling om de hele flat tegen te houden hoor !!
Alleen me eigen woning ,als ze bij me buren bezig zijn hoed ik niet thuis te blijven ,maar wel in me eigen woning
Yentl2010 schreef:Ik vroeg of ik t tegen kon houden daar wilde ik graag advies in
Nee , je kan het niet tegenhouden of je moet voor een proces willen gaan, dat kost je handen vol geld.
Neem je niks van iemand hier aan, dan vind ik het wel prima zo.
succes, ik heb geen zin meer in antwoorden.
Topic gemist.... wordt toch wel een warrig verhaal zo idd. Hier heeft ze het alleen over een dochter van 2,5 en 2 of 3 honden.berndv schreef:Mijn reactie is zeer bot, mede vanwege het topic van eerder vandaag van TS, die gekort gaat worden in de uitkering omdat haar dochter met haar wajong uitkering 21 wordt. Nu bleef er voor de dochter minder geld over om te sparen omdat die nu geld moest afstaan aan moeder.
Was niet bot bedoeld, kan me voorstellen dat het wel zo over komt.
Frantic2 schreef:Topic gemist.... wordt toch wel een warrig verhaal zo idd. Hier heeft ze het alleen over een dochter van 2,5 en 2 of 3 honden.berndv schreef:Mijn reactie is zeer bot, mede vanwege het topic van eerder vandaag van TS, die gekort gaat worden in de uitkering omdat haar dochter met haar wajong uitkering 21 wordt. Nu bleef er voor de dochter minder geld over om te sparen omdat die nu geld moest afstaan aan moeder.
Waar zie jij staan een dochter van 2,5 jaar?Misschien even de moeite nemen om goed te lezen
3 honden 1 labrador van 9 1 Chihuahua van 5 en haar dochter van 2,5 jaar
je hebt 3 minuten voor deze reactie een reactie in dat gemiste topic geplaatst, dus weet niet wat je dan gemist zou moeten hebben.Frantic2 schreef:Topic gemist.... wordt toch wel een warrig verhaal zo idd. Hier heeft ze het alleen over een dochter van 2,5 en 2 of 3 honden.berndv schreef:Mijn reactie is zeer bot, mede vanwege het topic van eerder vandaag van TS, die gekort gaat worden in de uitkering omdat haar dochter met haar wajong uitkering 21 wordt. Nu bleef er voor de dochter minder geld over om te sparen omdat die nu geld moest afstaan aan moeder.
Jij wilt dus, als enige van een heel flatgebouw, als uitzondering behandeld worden omdat je met een paar huisdieren in de knel komt? Lijkt me erg stug dat men je zover tegemoet zal gaan komen.Yentl2010 schreef:VioletPrue schreef:Tja, dan houdt het gewoon even op.
Was niet mijn bedoeling om de hele flat tegen te houden hoor !!
Alleen me eigen woning ,als ze bij me buren bezig zijn hoed ik niet thuis te blijven ,maar wel in me eigen woning
Kunt u niet ergens een vakantiehuisje huren voor die periode?
Dat moet met 30E per dag geen probleem zijn, en in de winter staan er veel leeg.
Dat moet met 30E per dag geen probleem zijn, en in de winter staan er veel leeg.
Ze moet thuis zijn als de werkzaamheden bij haar plaats vinden en ze laat niet graag weklieden in haar huiis en bij haar spulletjes als ze die niet in de gaten kan houden.Brainless schreef:Kunt u niet ergens een vakantiehuisje huren voor die periode?
Simpele oplossing. Je kiest voor je honden, gaat weg en vraagt iemand anders op je huis en spullen te passen, of je kiest voor je spullen en brengt je honden ergens onder.
Jouw keuze. Andere oplossingen zijn er niet dus beslissen en ophouden met zeuren.
verwijdert. Had PB willen gebruiken, maar vergeten. DOM.
Laatst gewijzigd door tenormin op 27 jul 2012 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
verwijdert, niet van toepassing.
Laatst gewijzigd door tenormin op 27 jul 2012 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.