Nu heb ik een woning aangeboden gekregen om te ruilen dus ik heb daar wel oren naar, lekker weg hier!!!
Maar nu het volgende.....
Ik heb jaren geleden in de WSNP gezeten omdat ik schulden had enzo maar ben daar in 2005 uitgegaan.
Ik sta ingeschreven als woningzoekende dus ik wilde laatst gewoon zomaar eens gaan reageren, bleek mijn nummer niet te kloppen.
Bij nadere info te hebben vergaard kreeg ik te horen dat er een blokkade op mijn inschrijfnummer zat en dat dat dus kwam door die WSNP!
Mijn inschrijftijd loopt wel verder maar ik kan niet reageren, nou ik vind dat hardstikke vaag maar goed.
Ze zou het voor me gaan uitzoeken dat die blok eraf gaat en of het dan ook mogelijk was dat ze akkoord zouden gaan met een woningruil en ze zou me terugbellen wat tot op heden nog niet gebeurd is.
Ze klonk best negatoef en volgens mij wist ze al zeker te vertellen dat ze daar niet mee akkoord gaan, maar toch.....
Maar stel nou dat ze dat dus afkeuren wederom met het oog op die WSNP, kan ik daar werk van maken dan, want dat zou betekenen dat ik hier tot mn dood moet blijven wonen????
Ze mogen toch niet steeds terug blijven vallen op fouten uit het verleden?
Ik betaal netjes mijn huur dus what's the point???
En als het niet mag, en ik ga tóch, wat zouden ze dan kunnen doen?