LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DREIGENDE VERHUURDER

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
wicky
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 sep 2003 14:25

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door wicky »

de bedreigingen die hij doet: dreigbrieven, mensen aan de deur, etc. moet je gewoon in de openbaarheid brengen. Desnoods met een verborgen camera. Ik denk dat de verhuurder Gerritsen dit erg vervelend zal vinden, en zal hij misschien inbinden.
succes,
Ps. ik behoor ws. tot ongeveer hetzelfde kerksoort als de verhuurder, maar veel van deze mensen deugen ook wel hoor. 8)
Wicky

kees

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door kees »

En ?? :roll: :roll:
Geplaatst op 24 Sep 2003 16:31 door fam. Hol


--------------------------------------------------------------------------------

Uitspraak is 8 oktober 2003

bemore

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door bemore »

Ja, ben reuze benieuwd naar de uitspraak.

fam. Hol

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door fam. Hol »

Antwoord aan HOGAN:
Dan moet je wel een andere woning kunnen vinden. Want de woningnood is ook hier groot!
Bovendien hebben wij GEEN huurachterstand en zijn tot op heden alle verplichtingen en beloftes na gekomen.
En dit kunnen wij NIET van onze verhuurder W. Gerritsen zeggen. Hij doet vele beloftes maar komt ze NIET na.

Antwoord aan WICKY:
Wij komen zelf ook uit een van de "zware" kerken maar zijn tot opheden alleen maar bemieterd.
Deze kerken maken regels en geboden die zij een ander opleggen.
Denk maar aan GEEN radio, tv, internet en noem maar op.
Veel van hun kerkleden zijn in bezit van bovenstaande.
Maar als er door predikant of kerkeraad naar gevraagd wordt zeggen zij dat zij niet in bezit zijn van radio, tv of internet.
Kortom zij maken dan met hun regels en geboden geen "schijnheilige" mensen?

Er zullen zeker ook eerlijke mensen zijn in die kringen maar wij zijn ze nog niet tegen gekomen.
Het is ook zeker NIET onze bedoeling om iemand te kwesten maar wij zijn tot opheden teleurgesteld in deze mensen.

UITSPRAAK VAN 8 OKTOBER 2003 WAS:
W. Gerritsen mag NIET zonder gerechtelijke uitspraak over gaan tot ontruiming van woning en is veroordeeld tot betaling van alle gemaakte kosten.

bemore

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door bemore »

Fam. Hol, gefeliciteerd! Maar ik vraag me af of jullie daar nu nog steeds prettig wonen. Als ik jullie was, ging ik toch maar op m'n gemakje uitkijken naar een woning van een andere verhuurder. Bij voorkeur bij een echte woningcorporatie, want die flikken niet zulk soort dingen als jullie hebben meegemaakt.

Fam. Hol

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Fam. Hol »

Het liefst zouden wij de "Refo/SGP" gemeente Barneveld verlaten.
En een woning willen in een gemeente die NIET bestuurd word door SGP.
Maar dat lukt NIET jammer genoeg.

Wij zijn nu ook bezig om in aanmerking te komen voor een woning van de woningstichting.
Ons eerste urgentieverzoek is afgewezen door urgentiecommissie.
Tegen deze afwijzing hebben wij bezwaar aangetekend.
Inmiddels is er een gesprek geweest met urgentiecommissie.
Nu wacht ons alleen nog een medische keuring bij GGD.
Want psygisch hebben wij er een hele klap meegekregen!
Betreffende ons urgentie verzoek worden wij bijgestaan door een statenlid van de SP.
De partij die er is voor, tijdens en na de verkiezingen!!!!!

Keesie

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Keesie »

Droom maar lekker veder hoor,je bent zeker zelf een Linkse rakker !!

Fam. Hol

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Fam. Hol »

Beste Keesie,

Wij dromen niet zoals je schrijft.
Maar wij hebben altijd wel gedroomd door onze stem aan de rechtse partijen te geven.
Maar dat is nu verleden tijd!
Gelukkig zijn nu onze ogen open gegaan.
Maar volgens ons ben jij zeker nog nooit bemieterd door (om in jouw termen te praten) die rechtse rakkers.
Maar als je al vele male bemieterd ben door die rechtse rakkers gaan je ogen wel open.
Zeker als die rechtse rakkers je in de steek laten.
Bovendien denkt rechts alleen maar aan hun eigen portomonee!
En dat kunnen wij van de SP niet zeggen.
Want die is er voor ALLE mensen in Nederland voor, tijdens en na de verkiezingen.

Gast

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Gast »

En de dominee speelt mee. Vals dus

Fam. Hol

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Fam. Hol »

Welke dominee speel mee? En dan nog wel vals?

moekie
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 okt 2003 13:17

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door moekie »

Ten 1e wil ik de fam.Hol alle sterkte toewensen met die malloot van een verhuurder, ik snap niet dat die man huizen kan verhuren en zijn vrienden voortrekt!
Als hij nou eerst zorgt dat hij zijn zaken op een nette manier oplost, dan krijgt hij het misschien ook niet zo moeilijk met al die advocaten die hij misschien nog wel op zijn dak krijgt!
Maar goed , dat is zijn pakkie an!

Fam. Hol

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Fam. Hol »

Jammer dat mensen die reageren op ons onderwerp op dit forum niet hun echte naam en e-mailadres vermelden!

Gast

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Gast »

Helaas leidt het achterlaten van je e-mailadres steeds vaker tot een stroom van spam- en virusmailtjes.
Dat maakt de motivatie niet groter om je e-mailadres achter te laten.

Fam. Hol

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Fam. Hol »

Volgens ons is het e-mailadres alleen bekend bij RADAR en kunnen andere mensen dat niet zien en gebruiken?

Fam.Hol

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Fam.Hol »

Inmiddels zijn wij verhuisd naar een woning van de woningstichting.
Hebben het reuze naar ons zin!!!!!!!

Nu kunnen wij dus wel de naam bekendmaken van onze vorige verhuurder: DHR. W. GERRITSEN woonachtig in Putten en eigenaar van een keukenzaak in Harderwijk.
Deze persoon W. GERRITSEN had opdracht gegeven aan: BEVEILIGINGS&INCASSO ADVISEURS H.E. NIJENHUIS uit HIERDEN om onze woning te ontruimen.
Bij navraag staat dit buro heel slecht bekend van deze ex politieman.
DUS ADVIES GA NIET MET DIT BURO IN ZEE!!!!!!

Gast

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Gast »

Inmiddels zijn wij verhuisd naar een woning van de woningstichting.
Hebben het reuze naar ons zin!!!!!!!
En mogen wij nu weten in welke plaats dit is?

Yorick

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Yorick »

Ik denk dat (ik weet niet of dat al gezegd is) het ook raadzaam is om aangifte te doen van de bedreigingen. Als het dan tot een rechtzaak mocht komen staat de verhuurder al veel minder sterk.

Heel veel sterkte hiermee!!

Fam. Hol

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Fam. Hol »

REACTIE OP:
Geplaatst op 22 Apr 2004 14:18 door Gast
ANTWOORD:
De reden dat u vraagd in welke woonplaats wij nu wonen weten wij natuurlijk niet.
Maar uw (echte) naam ook niet. Want u maakt u bekend als GAST.
Want deze hebt u erniet bij gezet:
Daarom zeggen wij alleen dat het jammer genoeg een plaats is waar de partij die ons geweldig geholpen heeft niet in de gemeenteraad zit!

REACTIE OP:
Geplaatst op 23 Apr 2004 09:34 door Yorick
ANTWOORD:
Hebben inderdaad aangiften willen doen. Maar in Nederland moet je eerst neergeknald worden voor de politie in aktie komt.

De politie heeft wel extra toezicht gehouden.

Gast

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Gast »

Beste fam. Hol,

De reden dat ik mijn naam niet bekend wil maken is dat er op dit forum soms heel vervelende bedreigingen geuit worden, en daar wil ik geen slachtoffer van worden.

De reden dat ik naar uw woonplaats vraag is dat mijn ervaring is dat het helemaal niet zo erg is om in een gemeente te wonen die door de SGP bestuurd wordt (alhoewel het totaal niet mijn partij is). Hooguit is het een beetje saai op zondag, maar verder zijn dat zeer brave gezagsgetrouwe mensen.

Fam. Hol

Re: DREIGENDE VERHUURDER

Ongelezen bericht door Fam. Hol »

Wij komen zelf ook uit die "zware" SGP-kringen en weten dus wat deze mensen voor principe's en leefregels hebben.
Maar het ergste is dat ze deze ook willen opleggen aan andere mensen maar zelf komen ze die principe's en leefregels niet na.
Ze wijzen met 1 vinger naar een ander maar hebben niet door dat de andere vier vingers van hun hand naar hun eigen wijzen.

Kortom laten zij eerst de balk uit hun eigen oog halen en dan de splinter uit een andermans oog.

Dan zullen wij nog maar niet praten over hetgeen wat ze achter gesloten deuren uitspoken.

Onze ervaring is alleen dat deze mensen zeggen NIETS voor je te kunnen doen terwijl een partij als de SP alles voor je doet.

Gesloten