Typisch de reactie van iemand die niet weet hoe het is om jarenlang getreiterd en geterroriseerd te worden door je buren, waarbij alle instanties je jaar in jaar uit in de steek laten. Je zou eens moeten weten hoe dit je basale gevoel van veiligheid aantast!Belachelijk om daarvoor 112 te gaan bellen. Je mag nog blij zijn dat je geen boete hebt gekregen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Drugsdealende buur claimt toestemming politie voor handel
-
Re: Drugsdealende buur claimt toestemming politie voor handel
Dat is nog geen reden om onnodig 112 te bellen. En voor onnodig 112 bellen kun je beboet worden. En volkomen terecht natuurlijk.Bob Schurkjens schreef:Typisch de reactie van iemand die niet weet hoe het is om jarenlang getreiterd en geterroriseerd te worden door je buren, waarbij alle instanties je jaar in jaar uit in de steek laten.Belachelijk om daarvoor 112 te gaan bellen. Je mag nog blij zijn dat je geen boete hebt gekregen.
Hebben ze geen buurtbemiddeling in de buurt?? Of zoals Bob al zei, zoek op twitter je wijk agent.
Gek weer hoor al die reactie's.
Hier in Nederland is de enigste goede reactie op zoiets
wat sephora30 oppert
wat sephora30 oppert
plumber schreef:Gek weer hoor al die reactie's.
wat sephora30 oppert
Nou succes plumber, ik hoop dat TS verstandiger is.
Nou, ik denk dat sephora dit in het 'echie' niet bedoelt, dat zou helemaal mooi zijn. En dan nog aangeven dat dit het beste antwoord is. Ik dacht het niet. Iedereen speelt al veel te veel voor eigen rechter.sephora30 schreef:In elkaar beuken met een paar andere buurtbewoners
-
ciske schreef:Hebben ze geen buurtbemiddeling in de buurt?? Of zoals Bob al zei, zoek op twitter je wijk agent.
Humor
Bob Schurkjens schreef:ciske schreef:Hebben ze geen buurtbemiddeling in de buurt?? Of zoals Bob al zei, zoek op twitter je wijk agent.
Humor
Tja er moet toch wat gebeuren? niet slaan natuurlijk.
Tja moet je dan als ze niet wil luisteren.Chocomelk schreef:Kwaad met kwaad bestrijden maakt het vaak alleen maar erger.sephora30 schreef:In elkaar beuken met een paar andere buurtbewoners
Voor mij wel!ciske schreef:
Slaan is helemaal geen optie!
Kan wel zien dat jij mij niet kent. Als iemand niet open staat voor een normale oplossing denk je dan dat i me gek laat maken door een buur/buren.tenormin schreef:Nou, ik denk dat sephora dit in het 'echie' niet bedoelt, dat zou helemaal mooi zijn. En dan nog aangeven dat dit het beste antwoord is. Ik dacht het niet. Iedereen speelt al veel te veel voor eigen rechter.sephora30 schreef:In elkaar beuken met een paar andere buurtbewoners
Dream on.
Sorry, was niet duidelijk genoeg. Ze heeft me geslagen en het is ook gefilmd maar ik was niet 'gewond genoeg'.vogels schreef:Belachelijk om daarvoor 112 te gaan bellen. Je mag nog blij zijn dat je geen boete hebt gekregen.Miepje1 schreef:Vorige week nog uitbrander gekregen omdat ik in een winkel werd lastiggevallen door buuf... Had ik niet 112 voor mogen bellen! 'Wij zijn daar niet voor, als u niet mishandeld bent.'
Dus ik bedoel maar. Pas als je bloedend op de grond ligt komen ze nog eens kijken.
Ik leef érg mee met de topicstarter. Helaas is het al zover gekomen in Nederland.
Wilde alleen even laten weten dat je als gewone burger nergens terecht kan voor hulp.
Nou nee, natuurlijk ken ik je niet; dus je meende het serieus? Ach wel, ieder zijn meug. Ben wel erg bang voor geweld, daar wil ik echt niet bij zijn. Dus als jij de beuk erin wilt zetten: voor mijn part, ik heb dat lef (gelukkig) niet.sephora30 schreef:Kan wel zien dat jij mij niet kent. Als iemand niet open staat voor een normale oplossing denk je dan dat i me gek laat maken door een buur/buren.tenormin schreef:Nou, ik denk dat sephora dit in het 'echie' niet bedoelt, dat zou helemaal mooi zijn. En dan nog aangeven dat dit het beste antwoord is. Ik dacht het niet. Iedereen speelt al veel te veel voor eigen rechter.sephora30 schreef:In elkaar beuken met een paar andere buurtbewoners
Dream on.
Welnee, grootspraak, ze heeft zelf niet zulke buren , dus dan kan je makkelijk praten!!dus je meende het serieus?
Gelukkig ken jij haar dan wel, Ciske. Mijn buurman, nou ja, 3 huizen verder, die is drugsdealer, daar was ik zeer ernstig bang voor, maar voorlopig heb ik 'um al 3 jaar niet gezien: hij is gepakt in zijn thuisland en daar zijn de straffen ietsje langer dan hier (hier zat ie maar 2 jaar).ciske schreef:Welnee, grootspraak, ze heeft zelf niet zulke buren , dus dan kan je makkelijk praten!!dus je meende het serieus?
-
Blijft grappig. Een stelletje bejaarden die wel even op de vuist gaan
Met geweld lok je alleen maar geweld uit en wie zou daar nu toch beter in zijn?
Welke wet?ciske schreef: Bij wet mag nog steeds geen foto's van iemand gemaakt worden.
Nee hoor. Dat escaleert de boel alleen maar.plumber schreef:Dit is vandaag de dag het enige goede advies.sephora30 schreef:In elkaar beuken met een paar andere buurtbewoners
Zou ik nml.ook doen maar wel met een paar honkbalknuppels.
In een keer van dat gesodemieter af.
Nou, ik denk dat in de omgeving van de kennis van de TS die man wel veel sterker is. En ik behoor inderdaad wel bij de bejaarden, maar zoek dat geweld toch echt niet op. Ik heb groene ogen en die wil ik graag zo houden, blauw staat niet zo bij mij.Harrie Kierie schreef:Blijft grappig. Een stelletje bejaarden die wel even op de vuist gaan
Harrie Kierie schreef:Blijft grappig. Een stelletje bejaarden die wel even op de vuist gaan
Weet dat jij wat tegen bejaarden hebt maar ik denk dat je nog raar op
je neus zou kijken als jij een matpartijtje met mij zou hebben.
Lees hier maar eens de ellende die mensen hebben met buren of buurtgenoten
en als je dan denkt dat je door de instanties geholpen wordt dan heb je het goed mis.
Duurt soms jaren voordat ze ingrijpen.
Voorbeeldje hoe ik ben: Buurjongen vond het nodig "s avonds om 10.30 op zijn orgeltje kerkmuziek te gaan spelen. Heb twee weken lang gevraagd of hij zijn koptelefoon op
wilde zetten zodat niemand er last van had. Deed hij dus niet.Bij hem aangebeld zijn Vader
deed open liep zonder meer naar binnen naar zijn kamer en gaf hem een klap voor zijn harses.
Niks geen last meer en super snel opgelost.Zijn Vader was nog blij ook.
Kijk zo lost een antieke penus het op. Zal dus wel niet goed zijn in jouw ogen.