Hallo
Heeft iemand ervaring met het verhuurbedrijf VerhuurPro uit Almelo?
Mijn ex-partner heeft ons huis, dat in de verkoop stond, verhuurd zonder mijn toestemming.
Kan dat zo maar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met VerhuurPro
Re: Ervaring met VerhuurPro
Met het bedrijf geen ervaring. Zitten in een redelijk duur pand. Kom zelf regelmatig daar in de buurt en daar staan geen kleine pandjes. Als ik op Google zoek, vind ik op hetzelfde adres ook nog een verzekeringsagent, totaalgarant.
Daarnaast of uw ex partner de woning kan verhuren? Geen idee. Staat de woning op beide naam? In dat geval heeft u evenzoveel zeggenschap over de woning als uw ex. Als er al huurders in zitten, hebben de huurders wel recht op bescherming, met andere woorden, die heeft u er niet zo snel uit. Ook heeft u dan recht op de helft van de inkomsten.
Staat u niet als eigenaar van de woning op papier, dan heeft u niets te vertellen over wat er mee gebeurt.
Daarnaast of uw ex partner de woning kan verhuren? Geen idee. Staat de woning op beide naam? In dat geval heeft u evenzoveel zeggenschap over de woning als uw ex. Als er al huurders in zitten, hebben de huurders wel recht op bescherming, met andere woorden, die heeft u er niet zo snel uit. Ook heeft u dan recht op de helft van de inkomsten.
Staat u niet als eigenaar van de woning op papier, dan heeft u niets te vertellen over wat er mee gebeurt.