LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ga nooit in zee met ESSENT

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
zowie

Ga nooit in zee met ESSENT

Ongelezen bericht door zowie »

Essent verraste me vorig aardig in negatieve zin! Ze hadden me 4 jaar lang geen elektriciteit in rekening gebracht. Door een ziekte van 1 van mijn gezinsleden was me dit niet opgevallen, ging er eigenlijk gewoon vanuit dat de jaarafrekeningen van Essent oke waren. Door deze fout ging mijn voorschot met 100 euro per maand omhoog en kwam ik met een grote schuld te zitten.
Dankzij mijn rechtsbijstandsverzekering werd deze schuld gehalveerd, maar toch..........Omdat ik altijd dacht dat mijn energieverbruik wel goed was, dacht ik ook niet aan energiebesparende middelen, zoals minder de wasdroger gebruiken, de verwarming even wat lager zetten etc. Doordat ik het laatste jaar flink heb bezuinigt kon mijn voorschotbedrag weer flink omlaag.
Ik heb de schuld die ik aan Essent had over de jaren:2004,2005,2006 in juli 2007 helemaal terug betaalt. In januari 2008 kreeg ik mijn jaarafrekening 2007. Berekenen ze een voorschot te weinig, wat ik wel betaald heb. Dus ze berekenen 10 voorschotten ipv 11. 257 euro door mijn neus geboord. Ik contact zoeken met klantenservice: blijken ze die 257 euro nog te verreken met de jaren 2004, 2005 en 2006, terwijl ik die schuld al lang vereffend had. Gevolg: weer naar mijn rechtsbijstandsverzekering.
Ik ga volgende maand over op Green Choice.
BESTE MENSEN GA NOOIT OVER OP ESSENT!!!!!

Meghan

Re: Ga nooit in zee met ESSENT

Ongelezen bericht door Meghan »

als je je rekeningen maandelijks had gecontroleerd, wat men hoort te doen, was dit niet gebeurd.

en dit is niet het goeie subforum hiervoor.

Gesloten