LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gaswacht Alarmsystemen Gorredijk

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
phantm

Gaswacht Alarmsystemen Gorredijk

Ongelezen bericht door phantm »

Sinds kort kreeg ik een brief van bleeker incasso over rekeningen die opstaan periode 2008 (beetje laat lijkt me). Ik heb contact gezocht met bleeker maar die wilde niet bemiddelen en geen onderzoek aangaan over het feit dat ik in 2009 alle openstaande nota's 2008 had betaald. Ik heb bleeker duidelijk gemaakt incl. betaal bewijs dat ik 2008 betaald had. Nu kreeg ik eindelijk een response met "die betaling 2008 was over openstaande nota's 2007". Dus het bedrag dat ik overgemaakt had over 2008 (in 2009) zou nu in eens voor 2007 zijn geweest. Ik heb pas in december 2007 een alarm laten aansluiten dus openstaande nota's hmmmm kan lijkt me niet. Ze dreigen met van en nog wat ...

Zijn er mensen die ook problemen met de GASWACHT gorredijk hebben?

Ik weet ff niet of ik nu het bedrag moet betalen en later via advocaten het geld terug moet eisen of dat ik het er op aan moet laten komen.

Iemand een idee?

crazyme

Re: Gaswacht Alarmsystemen Gorredijk

Ongelezen bericht door crazyme »

Om iemand als oplichter te betitelen moet u wel bewijs hebben.

Openstaande posten vorderen uit 2008 mag gewoon.

Uit uw verhaal maak ik op dat u zelf niet precies weet wat er wordt gevorderd en wat u heeft betaald.

Ik zou eerst maar eens uw eigen administratie op orde brengen.

phantm

Ongelezen bericht door phantm »

Mijn administratie is prima. Ze komen nu weer met een ander bedrag dat volgens hun open zou staan. Verschillende bedragen, zelfde nota ... hmmm kan eigenlijk niet of wel dan ? Volgens mijn berekeningen zitten ze er goed naast en proberen gewoon weg geld te innen op een nogal vage wijze. Ken jij Gaswacht of heb je er een kennis werken? Blijkbaar neem je het bij voorbaat al voor gaswacht op.
Maar goed ... er zijn vast wel serieuze klanten van gaswacht die problemen hebben.

Ze proberen nu ook mij te laten betalen voor een aanpassing aan het alarm die de eigenaar naar mij heeft laten doen. Is toch vreemd of is dat normaal dat je moet betalen voor iets wat iemand anders heeft laten uitvoeren? Lijkt me niet ...

Zoals gezegd is het een raar zooitje en kan er weinig wijs uit worden.

tsja..

Ongelezen bericht door tsja.. »

phantm schreef:
Zoals gezegd is het een raar zooitje en kan er weinig wijs uit worden.

Dat kan best zijn, maar tot op heden zie ik geen enkele moverende reden om dit bedrijf voor oplichterst uit te maken..

crazyme

phantm schreef:Zoals gezegd is het een raar zooitje en kan er weinig wijs uit worden.
Dan moet u eerst maar eens gaan begrijpen wat ze vorderen.
Bel ze eens ?

Zoals hierboven terecht opgemerkt is kun je op basis van dit wazige verhaal niet roepen dat ze oplichters zijn.

Ep_bes

Ongelezen bericht door Ep_bes »

Volgens mij heeft Crazyme belangen in de gaswacht en / of Energieservice friesland.

Ik ontving ook een openstaande nota *kuch* uit 2010.
Eiseres is Gaswacht gorredijk en incassobureau bleeker uit Sneek.
Hier is iets echt niet in de haak aangezien ik mijn cv installatie zelf onderhoud en echt geen alarmsysteem heb gekocht, laat staan in onderhoud heb gegeven.

Bedrijven zoals de gaswacht en energieservice friesland maken deelt uit van een groot landelijk netwerk.
Schijnbaar is het lonend om spookfacturen te laten incasseren.
Ik adviseer je om geen euro over te maken.
Laat ze maar aantonen dat je een opdracht hebt verstrekt, en dat deze niet betaald is.

Ik vind dat een incassobureau een verantwoordelijkheid heeft in deze.
Je mag in een behoorlijk incassotraject verwachten dat iemand eerst zijn huiswerk doet.

Incassobureau Bleeker wordt in het geheel niet gehinderd door een dergelijke moraal. Ik dien dus ook een klacht in.

Bleeker is niet aangesloten bij het NVI
http://www.nvio.nl

Wel kun je een klacht indienen bij
http://www.kbvg.nl/index.php?id=145

crazyme

Ep_bes schreef:Volgens mij heeft Crazyme belangen in de gaswacht en / of Energieservice friesland.
Yep ! ik ben ontmaskerd..... :mrgreen:

Gesloten