LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huren in het Knooppunt Arnhem/Nijmegen is moeilijk en erg du

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Dhr.P.J.G.Baruch

Huren in het Knooppunt Arnhem/Nijmegen is moeilijk en erg du

Ongelezen bericht door Dhr.P.J.G.Baruch »

Een woning in je eigen vertrouwde omgeving huren in het knooppunt Arnhem/Nijmegen (KAN) is zo goed als onmogelijk en heel erg duur.Ik en mijn gezin worden op het moment door heimwee verscheurd en daar is niets aan te doen want er is hier een woningen tekort.
Het enigste dat wij willen is een woning in de gemeente Renkum waar ik ook mijn werk heb maar dat is zogoed als onmogelijk.

Doorwerth

Re: Huren in het Knooppunt Arnhem/Nijmegen is moeilijk en erg du

Ongelezen bericht door Doorwerth »

Mag ik u DynamisABC aanraden? Deze vrije-sector verhuurder verhuurt onder andere appartementen (ook 4-kamerappartementen) in Doorwerth (gem. Renkum).

Huurprijs tussen de 300 en 700 afhankelijk van locatie en voorzieningen.

Ik huur er al een tijd met plezier.

http://www.dynamisabc.nl

arnhem gek

Re: Huren in het Knooppunt Arnhem/Nijmegen is moeilijk en erg du

Ongelezen bericht door arnhem gek »

of evt www.vanrooijenvastgoed.nl

daar kan je evt ook een woning huren.
+ het is niet zo heel erg duur.
De wachttijd is ook erg kort.
ik heb me in mei ingeschreven en heb eind juli een woning toegewezen gekregen.

suc6

Carrot
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2004 15:42

Re: Huren in het Knooppunt Arnhem/Nijmegen is moeilijk en erg du

Ongelezen bericht door Carrot »

:idea:
De huurprijzen bij ons in Apeldoorn reizen helemaal de pan uit.
Voor ons is dat een reden om een woning te gaan kopen.
Natuurlijk niet in Apeldoorn maar in Glanerbrug, tegen de Duitse grens. De woningen aldaar zijn nog niet de helft zo duur als de woningen in Apeldoorn.
Ik werk in Beekbergen, dus elke dag 3 kwartier heen en terug rijden maar de reiskosten wegen niet op tegen de huur die we nu betalen en het verschil in de hypotheek.
Bovendien als je gaat kopen, wij zijn ook de jongste niet meer, 38 en 43 jaar, houd je nog wat over voor je oude dag en als je huurt gooi je alleen maar je geld weg.
Voorheen zat je beter met huren want als er iets mankeerde aan je woning hoefde je de woningbouwvereniging maar te bellen en ze kwamen het probleem voor je oplossen. Tegenwoordig draai je voor het grootste deel voor alles zelf op of ze laten je de reparaties betalen.
Zo hebben we nu een touwtrekquesti met de wbv. over het vervangen van de boiler. Deze was al 19 jaar oud en al een jaar of 3 aan vervanging toe. We hadden al regelmatig problemen met die boiler en de instalateur heeft 4 jaar geleden al gezegd dat deze vervangen diende te worden. Hij is eind 2002 vervangen en meteen het jaar daarop hadden we een teruggave van energiekosten van bijna 800 euro.

Ik zou zeggen, misschien ook wat voor jullie om eens te kijken naar een woning op de Duitse grens of misschien zelfs er net overheen.
Succes en
Vriendelijke groeten,
H. Wortelboer :roll:

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Huren in het Knooppunt Arnhem/Nijmegen is moeilijk en erg du

Ongelezen bericht door Bekkum »

Carrot,

Heb ik vaker gehoord dat koopwoningen in Duitsland een stuk goedkoper zijn.
Zou dat met huurwoningen ook het geval zijn?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Huren in het Knooppunt Arnhem/Nijmegen is moeilijk en erg du

Ongelezen bericht door JH »

Een koopwoning in duitsland mag dan voordeliger lijken, de inrichting echter moet men wel zelf regelen.

Onderhoud is zowel voor huur als ook voor koopwoningen van belang of wil men later een krot verkopen. Een woning in goede staat van onderhoud levert nog altijd meer op dan een woning waar slechts in is geleefd zonder dat er enig noodzakelijk onderhoud heeft plaatsgevonden.

Gast

Re: Huren in het Knooppunt Arnhem/Nijmegen is moeilijk en erg du

Ongelezen bericht door Gast »

:roll: Wel intelligent een goed onderhoudde woning is meer waard zeker het buskruit uitgevonden

Gesloten