ik ben student en huur op dit moment al een jaar een woning van de key. ik woon in een gewoon 3 kamer rijtjes huis van de key. ik ben aan deze woning gekomen via DUWO. (maak elke maand de huur over aan de key)
Nu ben ik aan het eind van het jaar hopelijk klaar met me studie ik mag dan nog een half jaar blijven. ik heb toendertijd een campuscontract getekend.
zou ik een kans maken om dit over te zetten in een sociale huurwoningcontract zodat ik mag blijven wonen. ik heb de woning zelfstandig helemaal opgeknapt want het zag er niet uit toen ik erin trok.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] huurcontract campus
Re: huurcontract campus
Nee de Key heeft er expliciet studenten woningen van gemaakt als je bent afgestudeerd moet je een volgende student de kans geven. Alle verbeteringen heb je voor eigen genot aangebracht dus voor eigen rekening.
Off topic, ik begin nu te begrijpen waarom zoveel nieuwe studenten geen woonruimte kunnen vinden.
Wil je toch blijven wonen moet je niet afstuderen maar er onlogische studie bij nemen, neem er één waarin je de logica van het midden van Saturnus kan bestuderen ben je nog jaren bezig en hoef je het huis niet uit.
Off topic, ik begin nu te begrijpen waarom zoveel nieuwe studenten geen woonruimte kunnen vinden.
Wil je toch blijven wonen moet je niet afstuderen maar er onlogische studie bij nemen, neem er één waarin je de logica van het midden van Saturnus kan bestuderen ben je nog jaren bezig en hoef je het huis niet uit.