Niet geschoten is altijd mis.rwolters schreef: ↑08 okt 2024 15:15En dan is het maar de vraag of TS ook die lagere prijs krijgt.Speedy123 schreef: ↑07 okt 2024 22:25
U kunt overwegen om te gaan verhuizen. kan zelfs in hetzelfde complex. Bijvoorbeeld toch wat verdiepingen omhoog voor het uitzicht of juist naar beneden omdat u duizelig wordt van dat uitzicht. Als dat 3600 euro per jaar scheelt, wellicht een overweging als u daar langdurig wilde blijven wonen.
Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Re: Klachten MVGM Vastgoedmanagement
Zijn er mensen die MVGM willen aanklagen voor schadevergoeding? Ik zou graag deelnemen aan een class action.
Het Nederlandse rechtsysteem werkt anders dan het Amerikaanse. MVGM kan alleen per huurcontract aangeklaagd worden. U zult MVGM dus zelf moeten dagen indien u als (voormalig) huurder een schadevergoeding wilt vorderen.
Ook Nederland kent al sinds 2005 een class action, eerst via de WCAM en sinds 2019 via de WAMCA. Een "class action" is dus niet iets Amerikaans.
Een dergelijke actie kan alleen door belangenorganisaties worden opgestart, dus niet door de benadeelden zelf. En het moet gaat om identieke schade ('gelijksoortige belangen") - en dát is waarom een class action feitelijk niet gebruikt kan worden voor zaken als in dit topic. Dat zijn immers separate cases, die op zichzelf beoordeeld moeten worden.
-
Dus eigenlijk heeft Speedy gewoon gelijk....
Zegt iemand iets anders….
Bij onze nieuwbouw had de projectleider gekozen voor MGVM.
Het enige wat daar wel goed was was de technische dienst.
Verder een en al drama.
Gelukkig zijn er bewoners naar een andere beheerder gaan zoeken en is er op de VVE vergadering besloten naar “WijSamen” te gaan.
Op de site van MGVM heb ik nu een hele negatieve reactie gezet.
Wat ik daar zag staan was dat iedereen positief is. Ik verwacht niet dat ze mijn negatieve plaatsen.
Gelukkig zijn wij er weg.
Het enige wat daar wel goed was was de technische dienst.
Verder een en al drama.
Gelukkig zijn er bewoners naar een andere beheerder gaan zoeken en is er op de VVE vergadering besloten naar “WijSamen” te gaan.
Op de site van MGVM heb ik nu een hele negatieve reactie gezet.
Wat ik daar zag staan was dat iedereen positief is. Ik verwacht niet dat ze mijn negatieve plaatsen.
Gelukkig zijn wij er weg.