wilco2005 schreef:Grappig om te zien hoe dom je reageerd. En dat terwijl ik het toch echt wel goed heb.
Zou dat soms komen omdat ikzelf werkzaam ben binnen een corporatie en de wetgeving behoorlijk goed ken?
De kantonrechter zal hem in het ongelijk stellen.
Als je de moeite had genomen de website van het vrom te bezoeken had je dit kunnen lezen.
Ik hoef dit niet meer te doen omdat ik inmiddels weet dat hij geen kans maakt (volgens de wet).
Dus, voordat je je commentaar geeft op mij, verdiep je zelf maar eens in de materie.
De enige die dom en eigenwijs reageert, ben jij. Dat ziet toch iedereen.
Ik heb er zelfs nog de wetsartikelen bijgezet.
Jij daarentegen laat die wetsartikelen onbesproken en geeft daar geeneens gefundeerd commentaar op.
Dit terwijl je zelf met de wet schermt:
Ik hoef dit niet meer te doen omdat ik inmiddels weet dat hij geen kans maakt (volgens de wet).
Je hebt het verder over de vrom-website (waar overigens helemaal geen rechten aan ontleend kunnen worden(alleen de wet die geldt)), en dat jij er niet eens op hoeft te kijken omdat je het allemaal zo goed zou weten. (wat een arrogantie, aangezien je het helemaal niet weet)
Hieronder een quote van die website:
Bij overlijden van de huurder bestaat er ook een regeling voor personen die met de huurder duurzaam hebben samengewoond, maar geen medehuurder zijn. Deze bewoners kunnen tot zes maanden na het overlijden van de huurder een verzoek indienen bij de rechter om hen als huurder van de woonruimte aan te wijzen. De rechter kan dit afwijzen als de eiser:
niet aannemelijk kan maken dat hij de woning bewoont en met de overledene een duurzame gemeenschappelijke huishouding had;
te weinig verdient om de huur te kunnen betalen;
niet kan aantonen dat hij een huisvestingsvergunning zal krijgen.
Zo staat het dus ook in artikel artikel 268 boek7 BW!
Ook heel erg dom en ongefundeerd om er vanuit te gaan dat als je voor een corporatie werkt, dat je het dan allemaal zo goed zou weten.
Ik ken namelijk erg veel domme en eigenwijze mensen die daar werken, en deze denken het ook allemaal te weten.
Bovendien ben jij nu het levende bewijs van je eigen domme uitspraak!
Dus, voordat je je commentaar geeft op mij, verdiep je zelf maar eens in de materie.
Jij bent dus zelf degene die zich er niet in verdiept heeft. (of misschien wel te dom om het allemaal te begrijpen of op te kunnen zoeken)
Blijf voortaan dus lekker van dit forum af, en val niemand meer lastig met je eigenwijze kinderachtig gedoe!
Wat is dat toch met de mensen, die boos worden en in de verdediging gaan als ze zelf fouten maken, en iemand ze daar op wijst?
Helaas zit dat in het instinct van de mens, en er zijn maar weinig mensen die zich hier overheen kunnen zetten, en hun fouten toe kunnen geven. (al beweert men vooraf altijd van wel)