Teunbosseman schreef:Wellicht kan je onderbuurman meer zeuren opdat deze klachten heeft.
witte angora schreef:Dat is dus het mooie, het is niet de TS die problemen met die vloer heeft, het is de onderbuurman. Dus er is geen enkele reden voor TS om de huur niet te betalen of te verlagen.
Teunbosseman schreef:Zo te zien heb je niet heel goed gelezen.
Want was niet alleen de vloer waar een klacht over was. Raam is gemaakt ondertussen maar de vloer zou OOK gemaakt worden. Daarbij heeft de huurcommissie geconstateerd dat de woonruimte geen 25m2 was maar nog geen 20m2 waardoor huurverlaging is gekomen.
witte angora schreef:Ik denk dat ik heel goed heb gelezen. Het raam is gemaakt, dus dat is geen punt meer. De vloer wordt aan gewerkt, en de huurverlaging is omdat de kamer kleiner is.
Maar zoals gezegd, de TS heeft vanaf het begin gezegd dat hijzelf niet zozeer last heeft van die vloer, maar zijn onderbuurman. Dus de enige die voor een tijdelijke huurverlaging wegens achterstallig onderhoud in aanmerking zou kunnen komen is de onderbuurman. Maar die tijdelijke huurverlaging gaat pas in vanaf het moment van aanvraag bij de huurcommissie, aangezien daar niet om gevraagd is, is daar ook geen recht op.
Ik denk nog steeds dat je niet goed hebt gelezen.
Je schrijft zelf dat TS geen reden meer heeft om de huur niet te betalen danwel te verlagen.
Daarna ga je mij herhalen met dat de huurverlaging is vanwege dat de kamer kleiner is ???
TS heeft opzich geen last, zei het dat op bepaalde punten deze het gevoel heeft door de vloer heen te zakken.....wel, ben geen bouwkundige, maar lijkt mij niet wenselijk. Maar TS kan amper een muziekje opzetten, en denk dat een telefoongesprek te volgens is bij de onderbuurman.
Hoe kom je er trouwens bij dat de huurverlaging tijdelijk is en niet om gevraagd....sjonge sjonge wat schrijft TS zelf...........toch niet goed gelezen wellicht ??
In het contract van de huur commissie is vast gesteld en ondertekend door beide partijen dat binnen 4 weken:
De vloer gemaakt moest worden
Het raam gemaakt moest worden
En met terugwerkende kracht vanaf begin de huur 90 euro minder per maand huur.
Dus.......