Mijn probleem is dat ik bij het registeren iets foutieve heb getypt by de email adres. Waardoor ik mijn registratie niet kan voltooien. Want je moet je Woonpasnummer, een wachtwoord en een email adres. Dan wordt er een activatie code naar de email adres gestuurd die je gebruikt om de account te activeren. En zo de site te kunnen gebruiken. Je zou denken even een email of bellen naar Woonnet Rijmond voor het corrigeren van de email adres. Maar het is onmogelijke omdat te doen want er staats niks op de site. Als je problemen het met de site moet je je Woonpunt bellen in de buurt. Dus ik bel WBR krijg een iemand aan de lijn die totaal niet weet hoe het werk. Ik vertel haar mijn probleem. Z zegt dat ze mij kan helpen, want ze kan door de gegevens van WBR aan te passen. Ook mijn foutieve registratie gegeven op Woonnet Rijmond aanpassen. Dus ik geloof die haar en ik verspil 20 min aan een telefoon gesprek om een email adres op te geven. Het zou die avond nog werken en ik zou kunnen inloggen want ze weet hoe de internet werkt
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
Dus ik belt de volgende dag nog een keer. Ik krijg iemand anders aan de lijn die nog beter weet
![Mad :x](./../images/smilies/icon_mad.gif)
![Mad :x](./../images/smilies/icon_mad.gif)
En Woonnet Rijmond die is nog steeds onbereikbaar. En WBR zitten mensen die niks weten. Dus daar ik dan in Rotterdam met een ***** huurhuismarkt
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
![Sad :(](./../images/smilies/icon_sad.gif)