Lijkt me inderdaad akelig duur. Waarom niet gewoon op de tweehandsmarkt voor € 100 iets gekocht?Uiteindelijk kost de gebruikte computer van Skala mij Euro 1574,65 na 2 jaar huren, ik besefte dat dit wel duur was voor een gebruikte computer.
Wegens gebrek aan een andere oplossing om snel aan een computer te komen
Ik laat de computer repareren en ben in korte tijd totaal Euro 440,- aan reparatiekosten kwijt.
Lijkt me akelig veel voor een tweedehandscomputer die ook door jou al weer twee jaar gebruikt is. En waarom zou Skala zo'n overbodige reparatie moeten betalen?de reparatiekosten voor de computer verzocht ik Skala te verekenen.
Da's natuurlijk heel tegenstrijdig. Je hebt RECHT van koop (geen plicht dus) en dan denk je automatisch eigenaar te worden? Kan niet.met recht van koop waarbij de indruk wordt gewekt dat je automatisch eigenaar bent
Omdat je dan na 2 jaar wel het recht hebt de huur te beëindigen (niet als je 5 jaar huurt, dan gaat het 5 jaar door).Waarom biedt een bedrijf deze keuze mogelijkheden terwijl het stilzwijgend je contractueel langer aan hen verplicht
Je computer gewoon zelf kopen, eventueel tweedehands. Er zijn genoeg winkels en bedrijven via het web die goede tweedhands leveren. Kijk eens op www.gebruiktelaptop.nl, voor € 99 al een leuke machine.Wie heeft nog een advies voor mij
Ik denk dat je gewoon financieel een miskoop hebt gedaan. Dat doen we allemaal wel eens. Ik zou zeggen: uithuilen, opnieuw beginnen en computers niet meer huren. Verspil geen tijd om de rekening ergens anders neer te leggen.