LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PWS Rotterdam/uitvoering renovatie wc+bad gaat langer duren

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Sles71

PWS Rotterdam/uitvoering renovatie wc+bad gaat langer duren

Ongelezen bericht door Sles71 »

Beste mensen,

Wie weet hier een antwoord op?

Ik ben huurder van PWS Rotterdam. Een tijdje geleden is afgesproken dat per 19.05.08 onderhoudwerkzaamheden gedaan zouden worden voor de duur van vijf werkdagen.

Door externe redenen worden de werkzaamheden geprolongeerd naar drie extra werkdagen (minimaal) erbij. Dit betekent dat ik dus met het weekend erbij opgeteld, vijf extra dagen moet rekenen.

De werkzaamheden bestaan uit toilet met tegels vervangen en badkamer. Houdt in dat ik tien dagen lang geen gebruik kan maken van mijn toilet en badkamer. Niet volgens afspraak en totaal onacceptabel.
De uitvoerder zegt dat hij alleen maar de opdracht uitvoert, de PWS zegt dat ze niet weten:"Hoe het kon dat een opdrachtbon verdwenen was"

Ik kan niet in bad, heb geen normale werkende wc, TIEN DAGEN LANG!!!

Wat kan ik als huurder ondernemen? Wat zijn mijn rechten?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

roro25

Re: PWS Rotterdam/uitvoering renovatie wc+bad gaat langer duren

Ongelezen bericht door roro25 »

heel vervelend dit allemaal. Je kan er helaas niets meer aan veranderen.
Je zou bv bij PWS langs kunnen gaan om te vragen of je er naar het toilet mag en even onder de douche. Gewoon handdoekje en toilettas mee. :)
Zonder gekheid. Zou ik PWS een brief sturen en hen je klacht neer te leggen en dat je aangetast bent in jouw woongenot. Dat je ergens anders hebt moeten verblijven en dat je een passende vegeoding wenst.

Houdt er rekening mee dat klachtenbehandeling bij PWS lang duurt, maar dat zij over het algemeen wel een redelijke klachtenoplossing hebben.

Succes

Gesloten