Ze was erg klein, en iemand voor wie ik zeer beslist geen respect heb, als je weet wat ze geprobeerd heeft me te flikken. Daar kwam ik pas achter toen ze met haar heel hebben en houden op de stoep stond met een paar bulldozers als familie, en mijn spullen ook in de auto stonden te wachten.vogels schreef:Was ze erg klein of praat jij altijd zo denigrerend over vrouwen???Na de verhuizing bleek dat mevrouwtje
Ze kon kiezen: naar de woningbouw en het huurcontract tekenen, of terug naar haar vorige woning, en de ruil ging niet door. Dat ze zogenaamd geen geld had om de eerste huur te betalen? Jammer dan. Een uur later was ze terug, met het huurcontract.
Je dacht toch niet dat ik van plan was maandenlang de huur te betalen voor een woning waar ik niet meer woon, en die ik niet kan opzeggen omdat er mensen in wonen, met alle ellende van dien?
Niet alleen dat, ze was letterlijk van de pot gerukt, bij aankomst in de (voor mij) nieuwe woning bleek ze de wc-bril en spiegel van de badkamer meegenomen te hebben. Was op zich niet zo'n probleem, als ze het ff gezegd had, dan had ik die uit de andere woning meegenomen namelijk.